• Iedereen is wel ergens bang voor, soms voor hele achterlijke dingen.
    Ik ben als de dood voor porseleinen poppen, ruimtes waarin alles wit is, en achteruit gespeelde liedjes.

    Hebben jullie ook van die vreemde dingen waar jullie bang voor zijn?

    -xxx- Faye


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Insecten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Slakken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kleine ruimtes, insecten, het donker. En meer.. haha.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 16:29 ]

    Mykonos schreef:
    Insecten.


    -

    spinnen :x


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Inbrekers; of eigenlijk de gedachte dat wanneer ik naar de wc moet 's nachts, en ik naar de wc loop in het donker, dat er dan een inbreker zou kunnen zijn.


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb geen grootste angst. Ik ben voor veel dingen bang. Wat wel een van mijn grootste angsten is is als ik in een donkere kamer ben en het 3 uur s'nachts is. Ik weet niet waarom, maar ik voel me heel akelig als het 03:00 uur is. Dat heb ik dan weer niet om 12 uur s'nachts.

    Maar ik ben gewoon altijd bang in het donker. Al sinds ik klein was keek ik horrorfilms. Mijn vader heeft mij the Grudge laten zien toen ik 9 jaar was. Sindsdien ben ik altijd bang dat ik haar tegenkom in een donkere kamer, terwijl het natuurlijk onzin is ;')

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 16:13 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat ik mijn familie kwijtraak.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Verdrinkingsdood/verstikkingsdood.


    Here & Now

    Spinnen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Insecten en vissen, don't ask me why.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Spinnen, poppen, psychopaten, clowns, pijn, ziektes en zatte mensen.
    Mijn vreemde angst is dat ik niet aan mijn en andere hun hart durf voelen, of aan mijn nek of waar ever ook een slagader zich bevind. Omdat ik bang ben dat ik het opeens voel stoppen en bij een slagader ben ik bang dat ik het toe knijp. Dus als een dokter mijn bloeddruk meet, daar kan ik écht niet tegen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat ik iemand verlies waar ik zielsveel van hou...


    Let the Night embrace you

    Vissen en spinnen (en grote insecten).

    Ook ben ik bang voor de toekomst, de ruimte, en dat ik niet meer naar beneden ga, als ik spring (dus zegmaar, dat als ik zou gaan parachutspringen, dat ik dan niet naar beneden ga, maar gewoon wegzweef ofzo).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Clowns, claustrofobie, honden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.