• ik zoek ook een co-auteur die heel goed overweg kan met Louis-van-1D verhalen want dit is mijn eerste 1D story !

    Verhaal:

    Louis en de rest van 1D worden elk apart klaargemaakt voor hun concert in het sportpaleis Antwerpen!
    In het sportpaleis krijgt Louis te horen dat hij een nieuwe styliste krijgt voor een tijdje, omdat de andere plotseling ziek is geworden en een paar maanden lang niet meer meekan gaan. Hij word verliefd op zijn nieuwe styliste. Zijn liefde staat onder druk, want over een paar maanden is zij en komt de oude styliste weer terug. Een romantisch verhaal over een beroemde jongen die verliefd word op zijn werknemer.


    GEZOCHT:
    co-auteur voor Louis dagboek, hij/zij moet veel weten over Louis zijn karakter en moet goede 1D story's kunnen schrijven!

    de styliste (het meisje waarop hij verliefd word)

    de make-up artiste

    de jouranlist(e)

    de manager van 1D's opnamestudio

    het meisje/de jongen van de valentijnswinkel waar Louis kadootjes gaat kopen voor zijn styliste.

    de oude styliste



    Dit moet ik van hem/haar weten:

    Rol:
    Volledige naam:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    beroep (als hij/zij ereen heeft):
    goede eigenschappen:
    slechte eigenschappen:
    uiterlijk (foto of tekst) :
    andere belangrijke dingen (familieproblemen, ziektes, allergiejen ofzo, mentale handicap,...)


    zeg het als je iets weet!


    de story start als ik alle personage's heb :) :) :)


    veel geluk!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:47 ]


    dreams come true, nightmares to

    ik zeg altijd waarom ik een rol invul dus: ik vul de rol in omdat ik dol ben op 1D en ik wil ook wel je Co-Auteur zijn.
    Rol: de styliste (het meisje waarop hij verliefd word)
    Volledige naam: Amber Brittany Zalingzon (Engels uitspreken)
    leeftijd: 17
    nationaliteit: Gewoon Engels
    beroep (als hij/zij ereen heeft): Styliste voor One Direction
    goede eigenschappen: ze is grappig blij vrolijk mooi en kan met eigenlijk iedereen omgaan.
    slechte eigenschappen: Ze is heeeeeeeeeel snel geraakt
    uiterlijk (foto of tekst) :Amber +Dit is haar kledingsmaak
    andere belangrijke dingen (familieproblemen, ziektes, allergiejen ofzo, mentale handicap,...):Ze heeft een (hoe schrijf je dat) Pyschys probleem ze is heel snel geraakt en dan word ze bang van je

    je mag haar ook een andere rol geven

    heey als je meer sets wil moet je op mijn polyvore acount kijken my-malik

    Rol: Make-up artieste.
    Volledige naam: Aurelia Fabiënne Hasselaar.
    leeftijd: 19
    nationaliteit: Nederlands / Marokkaans.
    Ze is geboren in Nederland, met een Marokkaanse moeder. Toen ze 17 was, verhuisden ze naar Ierland, Mullingar.
    beroep (als hij/zij er een heeft): Make-up artieste.
    goede eigenschappen: Betrouwbaar, eerlijk, spontaan.
    slechte eigenschappen: Snel jaloers, snel boos.
    uiterlijk (foto of tekst) :


    andere belangrijke dingen (familieproblemen, ziektes, allergieën ofzo, mentale handicap,...): Ze is allergisch voor bepaalde pinda's.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 22:28 ]


    where would I be, if you didn't believe?


    Rol: Het meisje van de Valentijns winkel waar Louis cadeautjes gaat kopen voor zijn styliste.
    Volledige naam: Amy Evelyn Fiona Gray
    Leeftijd: Amy is 18 jaar en jarig op 15 april.
    Nationaliteit: Amy heeft Amerikaanse roots, maar is naar België meeverhuisd met haar ouders om de crisis te ontlopen. Amy vindt het nog steeds lastig om qua talen om te schakelen.
    Beroep Kassameisje in de Valentijns winkel.
    Goede eigenschappen: Amy is een erg vriendelijk meisje dat een hart van goud heeft. Dit uit ze vooral in liefde richting de mensen die haar vrienden zijn of dichtbij haar staan. Ook staat Amy bekend om haar goede gevoel voor humor. Ze weet altijd de sfeer te verbeteren met een leuke grap en een glimlach op iedereens gezicht te toveren. Verder is Amy ambitieus, wat wil zeggen dat ze hard werkt en altijd keihard haar best doet.
    Slechte eigenschappen: Amy heeft echter ook een onvriendelijke kant. Ze kan heel bitchy zijn zodra mensen gemeen tegen haar doen. Amy kan soms nogal gemeen uit de hoek komen hierdoor. Ook is Amy erg ongeduldig, ze haat het om lang op dingen te moeten wachten en dit is soms onhandig bij het werk dat ze doet. Verder is Amy een persoon dat het moeilijk heeft als het gaat om inlevingsvermogen. Dit komt door haar beperking.
    Uiterlijk: Amy heeft rood (geverfd) haar en een licht getinte huid. Ze heeft groene ogen en mooie volle lippen. Ze heeft een slank figuur en een lengte van 1 meter 75. Ze heeft schoenmaat 39 en kleedt zich volgens de laatste mode.
    Extra:Amy heeft autisme.


    26 - 02 - '16

    Rol: De styliste.
    Volledige naam: Mary Rose Caitlynn
    leeftijd: Mary is negentien en op 21 November jarig.
    nationaliteit: Mary komt uit Amerika en woont sinds haar negende in Antwerpen.
    beroep (als hij/zij ereen heeft): Mary is de styliste van One Direction sinds kort.
    goede eigenschappen: Mary is een vrolijk, enthiousast meisje die in is voor iets nieuws. Ze is leergierig en volgens zichzelf is ze niet snel bang en ze is geen lelijk meisje.
    slechte eigenschappen: Als jij bitchy tegen Mary bent, dan kan je een grote mond terug verwachten. Mary is slecht in koken.
    uiterlijk (foto of tekst) :

    Lisa Cimorelli.
    andere belangrijke dingen Mary is allergisch voor vis en heeft een hartziekte waardoor ze soms naar het ziekenhuis moet.


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Oude styliste
    Volledige naam: Chiara Bella Smith
    leeftijd: 20 jaar
    nationaliteit: Iers
    beroep (als hij/zij ereen heeft): Styliste bij 1D.
    goede eigenschappen: Kan tegen verlies, dapper.
    slechte eigenschappen: Wordt snel boos, erg druk.
    uiterlijk (foto of tekst) :


    andere belangrijke dingen: Gescheiden ouders, allegie's voor katten.

    Rol: styliste waar hij verliefd op wordt
    Volledige naam: Romy Valencia DelArosa
    leeftijd: 18
    nationaliteit: Iers
    beroep (als hij/zij ereen heeft): styliste
    goede eigenschappen: ze is heel zorgzaam
    slechte eigenschappen: ze huilt snel
    uiterlijk (foto of tekst) :


    andere belangrijke dingen (familieproblemen, ziektes, allergiejen ofzo, mentale handicap,...)
    Ze wordt mishandeld door haar vader en haar zusjes Salia, Lindsey en Mare

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 17:45 ]


    live your life, it is beautiful as it is!