• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Vergeten
    Ik knik als teken dat ik blijf liggen en zie hem dan iets doen. Ineens verschijnt er iets wat op een foto album lijkt en mijn ogen worden groot. 'Deed jij dat?' Vraag ik dan verwart. Ik pak het album in mijn handen en kijk er even naar. Frankrijk. Met een foto van mij en die jongen Jake. We zien er gelukkig uit. Ik sla het album open en zie een foto van een huisje. Ik kijk er naar. 'Ziet er mooi uit,' zeg ik dan. Maar er is geen enkel spoor van herkenning.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leg de pijnstillers op het nachtkastje en ga naast haar zitten. Ik zucht als ik me realiseer dat ik die week met Ailyn ga moeten afzeggen. Les herinnert zich niets meer. 'Je geheugen komt wel terug Les. Het moet wel.' zeg ik en zucht. Ik wil haar zo graag gewoon vasthouden maar durf het niet voor het geval ze schrikt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik zucht en strijk even over haar wang. Ze ziet er nu nog kwetsbaarder uit nu ze niets weer. 'Er zijn slechte demons maar jij bent één van de liefste demons die er hier rondlopen, en je hebt vleugels maar dat is bijzaak. Ehm, ja ik ben je vriendje. Ik wil je alles best vertellen lieverd maar ik weet niet. Wil je alles weten? De goede en de slechte dingen? Je lag van die laatste al maanden wakker.' Ik kijk haar teder en bezorgt aan. Het gaat pijn doen alles op te halen, voor ons beiden maar als het echt nodig is...


    Alexi
    Ik strompel achteruit en laat me tegen de koele muur naar beneden glijden. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd in mijn armen. Ik voel me echt waardeloos en het ergste is, misschien heeft mam toch gelijk, is dit een grap alleen maar om me pijn te doen. Een stem in mijn hoofd begint te zeuren Nee dat is niet zo, anders zou hij niet met je trouwen en niet zo liefdevol naar de kinderen en naar jouw staren. en ik weet dat de stem gelijk heeft. Ik sta wankel op mijn benen en loop terug. Ik zie hem naar de kinderen kijken, pak zijn hand en trek hem mee naar de bank. 'Ax... wil je me vertellen waarom je me achterna gerent bent?' vraag ik zachtjes. 'Eerste schooldag, jij was aan het praten met Jake en ik kreeg net een rondleiding van Sky. Jij staarde naar me en ik ben dan weggelopen naar het bos om te zwemmen. Weet je nog?'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Vergeten
    Ik kijk hem aan als hij zegt dat mijn geheugen wel terug komt. Dat dat moet. 'Ik hoop het,' zeg ik zachtjes. En ik kijk weer even naar het album en blader door. Ik lach zachtjes als ik een foto van Jake zie waar hij gek op staat. 'Waar is dit? Waar in Frankrijk?' Vraag ik hem dan. Ik blader door en zie dan een foto van Jake met kinderen voetballend. En ik glimlach eventjes. Het ziet er heel schattig uit. Ik ga weer verder en zie dan een foto waar ik zelf op sta en een meisje haar haren vlecht. 'Wie is dat?' Ik kijk naar de foto en probeer gewoon iets te herkennen. Maar het lukt me gewoon niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Bretagne.' zeg ik zachtjes en kijk mee. Ze vraagt dan wie sat is en ik glimlach. 'Ailyn, ze zou de 2de week van de vakantie komen maar misschien zeggen we het best af.' Ik druk aarzelend een kus op haar wang. Ze is nog steeds Les, enkel iets... minder omdat ze het niet meer weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Bretagne. Bretagne Bretagne Bretagne... Nee. Het zegt me niets. Hij glimlacht als ik vraag wie het is en hij noemt haar Ailyn en zegt dat ze hier zou komen maar dat hij het beter kan afzeggen. Dan drukt hij een kus op mijn wang en ik kijk dan even naar hem. Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Dus vraag ik maar, 'Is ze familie?' Ik weet niet hoe ik me erbij moet voelen, nu hij die kus op mijn wang heeft gedrukt. Ik zie wel aan de foto's dat we verkering hebben maar ik voel er niets bij. Dan maakt mijn bonkende hoofd weer duidelijk dat ik nog een pijnstiller zou aannemen dus ik ga overeind zitten en reik dan naar de pijnstiller.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik strompel achteruit en laat me tegen de koele muur naar beneden glijden. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd in mijn armen. Ik voel me echt waardeloos en het ergste is, misschien heeft mam toch gelijk, is dit een grap alleen maar om me pijn te doen. Een stem in mijn hoofd begint te zeuren Nee dat is niet zo, anders zou hij niet met je trouwen en niet zo liefdevol naar de kinderen en naar jouw staren. en ik weet dat de stem gelijk heeft. Ik sta wankel op mijn benen en loop terug. Ik zie hem naar de kinderen kijken, pak zijn hand en trek hem mee naar de bank. 'Ax... wil je me vertellen waarom je me achterna gerent bent?' vraag ik zachtjes. 'Eerste schooldag, jij was aan het praten met Jake en ik kreeg net een rondleiding van Sky. Jij staarde naar me en ik ben dan weggelopen naar het bos om te zwemmen. Weet je nog?'

    Axton
    Ik kijk haar recht aan en kneep even in haar hand.
    "Het was een gedeelde reden." mompelde ik en keek toen naar onze handen. "Laat me eerst even uitspreken, ok? Het is echt niet zo erg als je denkt." suste ik op voorhand.
    "In eerste instantie was het door een weddenschap met Jake. We wilden zien wie jou het eerste voor zich kon winnen, omdat je zo afstandelijk leek te doen. Maar!" zei ik er meteen achter, terwijl ik haar recht aankeek. "Maar toen voelde ik al... iets. Je weet hoe moeilijk het heb gehad met dat hele verliefdheids gedoe. Ik kende de emotie niet, voelde me aangevallen door mijn eigen lichaam... Maar zelfs al die moment dat je wegliep... zelfs dan voelde ik me al aangetrokken tot jou... voelde ik dat ik bij jou moest zijn. Jij bent altijd speciaal geweest, maar voor mij was je een soort van wonder." glimlachte ik, terwijl ik een pluk haar achter haar oor streek. "Een wonder dat plots de meest geweldige emoties en gebeurtenissen in mijn leven begeleidde, maar vooral de meest geweldige persoon."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik geef haar het glas en de pijnstillers. 'Hier.' zeg ik zachtjes en druk voorzichtig een pil in haar hand. Ik bijt op mijn lip even en zucht. Ik wil haar niet alleen laten maar voel me ook verschrikkelijk en wat ongelukkig omdat ze me niet herkent. Ik kijk naar buiten terwijl ze haar pil inpakt.

    Alexi
    Ik slik even als hij zegt dat hij het voor een weddenschap deed maar blijf luisteren als hij verder gaat. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Geweldige gebeurtenissen? Ax door mij zijn er al die dingen gebeurt. Mijn ouders, jij die dacht dat ik dood was omdat ik naar Griekenland was, je reputatie, en zo verder. Je was zoveel beter af met een ander meisje, iemand als Sky of zo.' zucht ik zachtjes maar glimlach dan even. 'Van mij mag je je nog altijd bedenken.' zeg ik zachtjes. 'Het is jouw beslissen maar ik ben geen wonder, ik voel me meer het tegenovergestelde. Het enige dat ik je heb gegeven zijn Tyler en Mayra.' ga ik verder. Ik sla op mijn hoofd. 'En nu maak ik het al weer kapot!' zeg ik mezelf verwijtend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Vergeten
    Jake geeft me het glas aan en de pijnstillers, ik glimlach naar hem. 'Dank je,' zeg ik dan gemeend en neem een pijnstiller in en voor de zekerheid nog maar eentje aangezien mijn hoofd erg pijn doet. Die andere jongen... Alex? Axel? Axton? Ja Axton. Die zei dat ik flauw gevallen was. Dan zal ik toen wel mijn hoofd gestoten hebben. Ik heb ze beiden ingenomen en drink nog wat extra water om ze weg te spoelen. Dan zet ik het glas op het nachtkastje. Eigenlijk is het wel gemakkelijk zo zonder herinneringen. Want blijkbaar heb ik ook een boel slechte. Anders zou ik niet, zoals Jake zei, de afgelopen maanden wakker gelegen hebben. Ik zie dat Jake naar buiten kijkt. 'Je lijkt een geweldig vriendje,' zeg ik dan. Maar ik voel er niets bij. Alsof je verliefdheid uit een boek leest ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik ben blij dat één van ons er zo overdenkt.' zucht ik. 'Ik voel me verschrikkelijk dat ik je niet heb kunnen opvangen of zo dan had je nu geen geheugenverlies.' zeg ik zachtjes en kijk haar even lief aan. 'Maar het belangrijkste is dat je je hoofd niet ernstig beschadigd hebt en je nog leeft.' zeg ik dan met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Waarom denk jij er niet zo over?' Vraag ik dan, waarna ik weer even naar het album kijk. 'We zien er gelukkig uit. Dus waarom zou je geen geweldig vriendje zijn?' Ik kijk hem weer aan. Ik schud mijn hoofd bij zijn woorden. 'Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik geloof dat die jongen... Axton? Zei dat ik flauwgevallen ben. Het is gewoon pech. En je kan sowieso toch niet de hele tijd bij me zijn.' En ik glimlach eventjes naar hem. 'Tuurlijk leef ik nog. Ik ben flauw gevallen. Dat overkomt een mens wel vaker.' Ik spreek niet over demonen. Eigenlijk omdat ik dat alweer vergeten ben omdat ik me niet kan voorstellen dat er zoiets als demonen bestaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht zachtjes en kijk haar aan. 'Je moet wel een paar dingen weten bv dat je een zus hebt?' glimlach ik even. 'Een tweelingzus Luna genaamd, alleen komen jullie niet zo goed overéén. Ik wil je uitleggen waarom maar dan kom ik bij één van de slechte herinneringen.' zeg ik en strijk over haar wang. Ik sta recht. 'Dit vind je vast maar vreemd he? Als ik je aanraak? Misschien is het makkelijker voor je als ik op een stoel ga zitten.' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam haar andere hand vast en keek haar recht aan.
    "Hoezo maak je iets kapot? Ik wil geen Sky, geen Leslie, geen Vans, zelfs Emma Watson moet niet bij me aan komen kloppen. Ik wil alleen jou Alexi en al die dingen gebeuren niet door jou. Dat met je ouders en zo... Het gebeurt alleen mèt jou en ik vind het verschrikkelijk voor jou. Ik ben blij dat ik je kan helpen en dat jij er ook bent om mij te helpen. Het valt niet te ontkennen. Mijn leven is pas echt begonnen toen jij verscheen. Je kan je gewoon niet voorstellen wat ik allemaal gemist heb! Zonder jou was ik gewoon een leeg omhulsel zonder inhoud. Nu ben ik gelukkig! En natuurlijk is er verdriet, maar mijn geluk met jou compenseert dat helemaal."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik wil er weer tegen in gaan en bijt op mijn lip zachtjes. Ik leun weer tegen hem aan en kijk hem even aan. 'Ik verdien jouw niet.' mompel ik zachtjes meer tegen mezelf nu. Hij is lief, aardig en geduldig. Nou ja meestal dan. Ik druk even heel zachtjes mijn lippen op de zijne om zijn mogelijke protest te smoren en ga iets op hem zitten. Ik kijk hem aan en strijk zachtjes met mijn vingers over zijn gezicht, alsof ik elk plekje wil verkennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zoende haar terug en liet haar gewoon doen, terwijl ik haar liefdevol aankeek. Ik zat nog steeds te denken aan haar gemompelde woorden. Ik dacht net hetzelfde. Waaraan ik haar verdiend had... Maar ah, misschien was dat normaal in een relatie. Of wij twee waren gewoon verknipt en abstract. Ik kon er wel mee leven, zolang we samen waren.


    “To live will be an awfully big adventure.”