• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik plaats mijn handen naast zijn hoofd zodat mijn borsten voor zijn gezicht hangen en ik meer steun heb en sneller kan gaan. Het wind me nog meer op dat hij mijn naam kreunt en ik druk mijn lippen even op de zijne voor ik zijn oor weer zoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niet even aardig was?' vraag ik dan. 'Erg duidelijk,' mompel ik erachter aan. Ik sta op met de deken om me heen en loop naar mijn kast en pak er een jeans uit, ondergoed en een trui. 'Wacht heel even.' Met het deken achter me aanslepend loop ik naar de badkamer en kleed me daar dan gauw even om. Dat voelt toch iets fijner. Met de deken in mijn armen loop ik weer terug, aangekleed nu. Ik leg het neer op het bed en ga dan op het bed zitten en kijk de jongen aan. Nick. Ja Nick. 'Wat bedoel je met niet aardig? Ik weet een gedeelte..' ik slik een keer en wend mijn blik weer af. 'Je hebt me misbruikt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'De enige die al de andwoorden op jouw vragen weet ben jezelf Leslie, alleen zitten de herinneringen ergens in je achterhooft' Zeg ik vervolgens als ze terug uit de badkamer is, 'Als je het andwoord al weet zou de vraag overbodig zijn' Zeg ik sarcastisch als ze zich herinnerd wat Jake haar blijkbaar vertelt heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Misschien wel in mijn voorhoofd, wie zal het zeggen?' zeg ik dan. 'En ik weet toch niet of ik alles weet. Of ik me heb láten misbruiken? Waarom ik me heb laten veranderen of hoe dat dan ook heet om een demon te worden. Ik weet niets meer.' Ik sta op van het bed en loop even heen en weer naast het bed over mijn armen wrijvend. Ik raak hier gefrustreerd van. Zwaar gefrustreerd. 'Je hebt trouwens de vraag nog niet beantwoord,' de vraag of hij me leuk vindt. 'Dus dat zal dan wel een nee zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde weer. Haar borsten vlak voor mijn gezicht, geilden me nog meer op, maar alles geilde me nu op.
    "God, Alexi." kreunde ik weer zacht, terwijl het gevoel heviger en intenser werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg kreunend mijn hoofd even in mijn nek en kom met een luide kreun klaar. Ik blijf door doen voor hem en kus hem weer, nu iets ruwer. Ik strijk zachtjes met mijn vingertoppen over zijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zuchte, blijkbaar was ze niet de enigste die hier gefrustreerd van werd, ik was al niet kalm geweest toen ik hier kwam en dat werd nu weer hetzelfde.
    'Tsja, waarom je je hebt laten veranderen door mij? Omdat je dat zelf wilde, je hebt me wekenlang gesmeekt om het te doen zodat je niet meer ouder zou worden net als mij en bij mij kon blijven' Andwoord ik, het laatste wat ze had gezecht bewees ook weer dat ze zich niets herinnerde want als ze dat wel zou doen zou ze weten dat het andwoord ja zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik voelde hoe ik bijna klaar kwam, maar zette toen mijn kiezen op elkaar en hield het tegen.
    "Stop." mompelde ik, half kreunend. "Weer." kreun. "Geen condoom."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik slik een keer en kijk dan op naar hem. Was ik zo verliefd? 'Wist ik van de pijn die het zou doen?' vraag ik hem dan zachtjes. En ik sta stil en kijk hem aan. 'Wacht. Ik wil het niet weten.' Ik wil helemaal niets meer weten. 'Ik ga even naar beneden,' mompel ik en ik loop dan door de kamer langs Nick. Ik kan dit allemaal niet verdragen op dit moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en zucht dan. 'Niet erg, ik pak straks wel een after-pil.' fluister ik in zijn oor en doe verder met wat ik aan het doen ben. Er moeten er vast wel in de toiletzak van mij zitten. Ik denk dat ik ze gekocht had voor na de zwangerschap, voor momenten zoals dit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S
    Ik heb de hele tijd geen woord gezegd. Dit is een moment voor hen beiden. Ik bijt op mijn lip als Leslie naar beneden gaat en zucht. 'Jij past op haar ok? Ik laat jullie wel alleen.' mompel ik zachtjes en open het raam. Ik spring naar buiten, kom veilig op mijn voeten terecht en flits mezelf naar de grote boom, de plaats waar Kate begraven is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde en liet het toen gaan. Met nog een luide kreun kwam ik klaar en sloot toen mijn ogen, terwijl ik bleef liggen uit hijgen.
    "Alexi." hijgde ik zacht. "Je bent... super."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach maar laat hem vastgebonden liggen. Ik kus hem zachtjes en sta op. 'Hm ik ga douchen.' zeg ik lachend en kijk hem even aan. Ik trek mijn wenkbrauw op en loop dan heupwiegend naar de badkamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [eeeeelliieddoosss? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HOLA AMIGA'S IM BACK!


    The duty of youth, is to challenge corruption.