• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:

(er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP

Rollentopic
    Praattopic

Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

[ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Tarid Heilo
    "Wat nou? Ik word bang van je." “Toen kwam er iemand aan rennen die hard tegen Solveig aanbotste en daardoor tegen Rowan aan viel. Beide laten hun spullen vallen en diegene liep gewoon door.” Las ik verder voor.

[sorry voor het niet reageren maar ik had een writersblock en had ook geen idee voor wat ik zou posten]
    [en mijn vader heeft mijn laptop afgepakt :( ]

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

[waarom staat er een x achter Liam?]

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

Niall James Horan
    Rowan probeerde Solveig zo goed als mogelijk op te vangen, maar raakt toch uit balans, waardoor ze beide naast hun spullen vallen. Even is het stil en bekomen ze van de pijn, tot ze merken dat ze op elkaar liggen. Ze kijken verschrikt in elkaars ogen. 'Euuhh,' mompelt Rowan.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Xerces schreef:
    [waarom staat er een x achter Liam?]

[Nyan heeft zich uitgeschreven omdat ze zei dat Depay's personage niet meer reageerd.]

Caitlynn Millers
    Ik knik en veeg even onder mijn ogen. 'Het is gewoon wat verwarrend, en het gebeurt niet elke dag. Maar ik blijf wel bij je, Harry.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zucht vermoeid. Het middagje had me best moe gemaakt, en ik was als ik had gehuild sowieso al wel wat van slag.

[Ik schrijf me idd ook uit, want ik vind het jammer dat eigenlijk de hele topic's alleen maar Harry en Caitlynn zijn, +als er niet gewaarschuwd word dat er een nieuw topic is, dan kan ik ook niet reageren. Sorry voor de verwarring.]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Depay schreef:
    [Ik schrijf me idd ook uit, want ik vind het jammer dat eigenlijk de hele topic's alleen maar Harry en Caitlynn zijn, +als er niet gewaarschuwd word dat er een nieuw topic is, dan kan ik ook niet reageren. Sorry voor de verwarring.]

[Dat vind ik erg laag. Je kan toch ook gewoon kijken of er een nieuw topic is? Ik heb alle rpg's zelfs verbannen uit mijn actieve topics, maar ja. Jouw keuze.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Styles.
    'Oke,' fluister ik schor. 'En ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Wil je nu weer terug naar huis, of?' Vragend keek ik haar aan.

ohfucklarry schreef:
    (...)

[Dat vind ik erg laag. Je kan toch ook gewoon kijken of er een nieuw topic is? Ik heb alle rpg's zelfs verbannen uit mijn actieve topics, maar ja. Jouw keuze.]

[Dat kan inderdaad als je Goldmember bent, maar ik zoek het niet om daar iedere maand geld aan te besteden aangezien ik het hard voor andere dingen nodig heb. En het was niet om jullie aan te vallen, maar voor mij liep het dood. Nogmaals, het was niet om jullie aan te vallen. Nog veel plezier met deze RPG]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Depay schreef:
    (...)

[Dat kan inderdaad als je Goldmember bent, maar ik zoek het niet om daar iedere maand geld aan te besteden aangezien ik het hard voor andere dingen nodig heb. En het was niet om jullie aan te vallen, maar voor mij liep het dood. Nogmaals, het was niet om jullie aan te vallen. Nog veel plezier met deze RPG]

[Haha, nee, ik zeg ook niet dat je het moet doen, maar voor jou is het makkelijker om ze te zoeken aangezien ze in je actieve topics staan. :')]

[Wij zijn gewoon wat "actiever" bezig met deze RPG ^^ ]
    Caitlynn Millers
    Ik knik stilletjes en druk nog een kusje op zijn wang. Langzaam stond ik op, en ik verwachtte automatisch dat er een paar seconden later een arm rond mijn schouder zou liggen, of een hand in de mijne.

Harry Styles.
    Caitlynn drukt een kusje op mijn wang, en ik glimlach naar haar. Ze staat als eerste op en algauw heb ik haar gevolgd. Ik sla mijn arm om haar heen. 'Het komt goed, echt,' fluister ik zachtjes in haar oor.

Caitlynn Millers
    Ik knik en schud vervolgens verward met mijn hoofd, waardoor mijn blonde krullen heen en weer wiebelen. Nu we toch naast de kermis zijn... Ik stop met lopen en druk mijn lippen heel licht op de zijne.

Harry Styles.
    Ik glimlach licht, en Caitlynn plaats haar lippen op die van mij. Zachtjes kus ik haar terug. Gewoon zonder tong. Vol met liefde.

Caitlynn Millers
    Ik voel bijna hoe de liefde door ons heen stroomt. Dit was de eerste kus die me echt honderd duizend vlinderbommen in mijn buik liet ontploffen. Hier zat geen lust in, dit was echt pure liefde. Ik glimlachte gelukzalig en verbrak daarmee de kus. Ik sla mijn armen om zijn middel. 'Ik ga nooit bij je weg, Harry. Ookal zou ik willen, ik zou het niet kunnen. Daarvoor ben ik te veel van je gaan houden.'