• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Dat hoop ik ook.' zucht ik. Het bakje is onderaan gekomen, en samen stappen we uit. Vastberaden pak ik zijn hand vast. De hand van mijn vriendje. Een glimlach siert mijn lippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Wanneer we onderaan zijn gekomen, stopt het reuzenrad, en kunnen wij rustig uitstappen. Caitlynn pakt mijn hand vast, en ik verstrengel onze vingers met elkaar. Ik glimlach naar haar. 'Waar wil je nu in?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Is er niet een tunnel of love, met van die schattige dobberende bootjes die niet op elektriciteit gaan?' vraag ik liefjes. Ik kijk om me heen, en zie ook een Kissing Booth. Ik loop er met hem heen, ga achter een kraampje staan en trek Harry ervoor. 'Een kusje voor het goede doel? Oftewel ons?' zeg ik lachend.

    [Sorry, ik was een samenvatting voor Grieks aan 't schrijven. ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Mij maakt het allemaal niets uit, zolang ik maar met jou ben is het goed,' ik druk een zacht kusje tegen haar slaap aan en glimlach lief. Caitlynn neemt me mee richting Kissing Booth. 'Een kusje voor het goede doel? Oftewel ons?' Zegt ze lachend. Ik grijns en kijk haar aan. 'Altijd,' zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar. Nu maar hopen dat er geen paparazzi in de buurt was...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    De vlinders in mijn buik gaan helemaal los, en ik glimlach. Zacht gaat mijn tong over zijn lippen, en ik leg een hand op zijn wang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar tong glijd over mijn lippen, en ik open mijn mond, onze tongen vinden elkaar en spelen een liefdesspel. Haar hand legt ze op mijn wang, ik trek haar wat dichter naar me toe en plaats mijn handen op haar heupen. Als ik het nu ni- ik kon het al raden. Een klik. Een felle flits. Paparazzi. Shit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Heeft Xerces nog gereageerd?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caitlynn Millers
    Geschrokken maak ik me los en ik kijk Harry aan. Eerst weet ik niet wat te doen, maar dan ga ik snel naar twitter en zoek Harry op. Bij zijn meldingen staat een tweet: "@HarryStyles at fair by kissing booth" met daarbij een link van een foto. Ik durf er bijna niet op te drukken, maar toch doe ik het. Een foto van Harry en mij, zijn handen op mijn heupen, mijn hand op zijn wang en het is duidelijk dat onze tongen vrolijk meedoen. Hulpeloos kijk ik hem aan en laat de foto zien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Helaas. Daar gaan we weer. Ik zucht gefrustreerd, waarna Caitlynn me de foto toont. 'Kunnen ze me niet even een seconde met rust laten? Verdomme!' Ik bal mijn handen tot vuisten en wil bijna tegen iets aanschoppen, maar ik weet me in te houden. Daar ging m'n leuke middagje dan...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Y0L0 --> SateGoddess]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Caitlynn Millers
    'Harry! Rustig.' ik schrok een beetje van de woede in zijn stem. Ik legde geruststellend mijn hand op zijn schouder en kijk hem meelevend aan. De man met de camera was verdwenen, maar het viel me ineens op hoe veel mensen hier rondliepen met camera. Spijtig trek ik zijn capuchon over zijn hoofd en vis een oude zonnebril uit mijn tas, die ik op zijn neus zet. Het was een pilotenbril, dus niet super meisjesachtig of zo. 'Het spijt me, Hazz.' Met verdrietige ogen kijk ik hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn legde een hand op mijn schouder en trok mijn capuchon op, ook gaf ze me een zonnebril. Ik keek haar aan en glimlachte flauw. 'Het is niet jou schuld, ergens had ik kunnen weten dat de paparazzi zouden komen. Ze verpesten altijd alles,' zuchtend liet ik me neer zakken op een bankje dat er naast stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zuchtte en wist niet wat te doen. Daarom tilde ik Hazz maar op bij zijn kin en keek naar de weerspiegelde glazen van de zonnebril. 'Het is ook niet jouw schuld, Harry. Die stomme paparazzi kan zich gewoon niet inhouden, stomme lullen.' zei ik gefrustreerd. Ik trapte tegen de prullebak aan die naast het bankje stond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik -ik weet het niet...' Kwaad trapte Caitlynn tegen een prullenbak aan. 'Hey!' Ik trok met m'n beide armen op mijn schoot. 'Rustig, nou, er zal vast niet zo heel erg veel gebeuren, hoogstens dat morgen in alle kranten staat dat Harry Styles een vriendin heeft... Of nou ja, wat ze er van willen maken.' Ik zuchtte. Natuurlijk zou Louis het ook te weten/zien krijgen, dan kreeg ik weer zo'n hele preek dat ik niet gelijk het eerste de beste meisje moesten zoenen. Geweldig hoor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Als ze dat er in zetten, is dat dan ook voor het eerst dat ze niet liegen.' zeg ik sarcastisch. Ik had het nu even helemaal gehad. 'Harry.' jammer ik. Ik weet het niet meer. Volgens mij had ik op het moment een soort stemmingswisselingen, iets waar ik niet heel blij mee was. Ik zuchtte en sloeg mijn armen over elkaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.