• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Ik knik blij en knuffel hem. Daarna druk ik mijn lippen licht op de zijne, en een gelukkig gevoel overspoelt me. Ik ben de vriendin van Harry Styles. En het ging me niet om zijn roem, maar het ging me echt om Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Opgelucht kus ik haar terug, ergens was ik nog wel bang geweest voor een afwijzing, ook al wist ik dat -dat helemaal niet nodig was geweest. Ik likte langzaam met mijn tong over haar lip, wachtend op toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik open mijn mond en voel zijn tong, en voel ook dat het reuzenrad stilstaat, precies op ons perfecte moment. Ik leg mijn armen in zijn nek en trek hem iets naar me toe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Het reuzenrad komt met een klap stil te staan, waardoor ik even glimlach. Caitlynn legt haar armen in mijn nek en trekt me dichter tegen haar aan, ik plaats mijn handen op haar heupen, en zoen haar teder en liefdevol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik maak me langzaam los en kijk hem teder aan. 'Harry.' zeg ik. 'Ik hou van je.' Een enorm schelle, blikkerige stem verpest ons perfecte moment, en boos kijk ik op waar die vandaan komt. 'Dames en heren. Er is een klein probleem met de stroom, en daar door staan alle atracties tijdelijk stil. Raak niet in paniek, dit wordt geregeld.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik hou ook van jou, Cait, zielsviel,' ik glimlach naar haar. Pas dan merk ik wat diegene heeft gezegd. Er is iets mis. We zitten vast. Hoog in de lucht. Oh god.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik kijk hem wat bang aan. Ik had een beetje hoogtevrees, maar omdat ik me zo goed had gevoeld en verheugd had ik het niet gemerkt.Nu begon ik het wel te voelen, en ik kneep mijn ogen dicht en probeerde grip te krijgen op het gladde bankje van het bakje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Is er wat?' Bang keek ik Caitlynn aan, het leek wel alsof ze zich niet zo goed voelde. Ik blikte voorzichtig even over bakje en merkte dat we best hoog hingen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Heb hoogtevrees.' mompel ik, en ik slamijn armen om zijn middel. 'Hou me vast.' fluister ik wat bang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik zucht opgelucht als het niet wat ergers is. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar stevig tegen me aan. 'Sssh, er gebeurd niets, echt niet.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Dankje Hazz.' fluister ik. Ik haal rustig adem en kalmeer wat meer in zijn armen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlach en druk een kusje op haar kruin. Rustig blijf ik ook in het bakje zitten, wachtend totdat het reuzenrad weer gaat bewegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson

    In de kleedkamer aangekomen, werd ik gelijk in een stoel gezet en begonnen er drie mensen mijn haar goed te doen. Ik rolde met mijn ogen, maar wachtte geduldig tot ze klaar zijn met 'hun werk'. Ze deden ook maar gewoon wat hen gezegd was. Na het haarfestijn werden mij een setje kleren toegeworpen en kleedde ik mij snel om en ging op weg naar de set.
    De kleren die ik aan had waren wel oké. Eigenlijk hadden ze net zo goed al in mijn eigen kledingkast kunnen hangen. Nieuwsgierig keek ik om mij heen om te zien wat Cicaro aanhad, maar ik zag haar nog niet, dus wachtte ik ongeduldig en verveelde een stel cameramannen met wat oude moppen.


    Cicaro Amare Dorado

    ik kreeg een lange zwarte jas over mijn jurk. je kon zo alleen aan mijn turquoise schoentjes en mijn turquoise bloem in het haar. Portia stuurde mij naar de set en ik keek om me heen Louis stond daar in kleding dat echt iets voor hem was, hij had mij nog niet gezien dus ik liep achter het decor langs en tikte hem op het schouder. "hoi meneer Carrots" zei ik terwijl ik nadacht wanneer ik de jas uit mocht. hij mocht pas uit als de opnames gingen beginnen had Portia gezegd, maar daar had ik eigenlijk geen zin in omdat ik mijn jurk echt mooi vond en de jas verschrikkelijk.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Caitlynn Millers
    Langzaam kwam het bakje weer in beweging en ik hield mijn adem in. Mijn ogen schoten open en keken recht in die van Harry. 'Wordt vast weer een bericht op die roddelpagina's: Harry Styles vast in reuzenrad met meisje.' zuchtte ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Het reuzenrad begon weer terug te draaien, en Caitlynn maakte een opmerking. Ik grinnikte zachtjes. 'Vast niet, we zaten helemaal bovenaan, dus hopelijk heeft niemand ons gezien,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you