• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Oh god, serieus? Wil ik weten van wie die is?' Nee. Denk ik in mezelf. 'Echt niet?' Ik klim weer over de stoel heen, richting de achterbanken en voel even over de grond. Uiteindelijk hou ik omhoog. 'Hebbes! Hij lag helemaal op de grond, zeker omdat we zo wild waren,' grinnik ik. Ik ga weer terug naast Caitlynn zitten en steek de sleutel in het contact.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Vast van Ai en Jason.' mompel ik, en ik stop het in de prullenbak. Ik grijns om wat hij zegt en druk een kusje op zijn wang. 'Let's go!' gil ik vrolijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Goed idee,' ik draaide de sleutel om, en reed uit de garage, om vervolgend richting de kermis te rijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Als we aan zijn gekomen stap ik blij uit, en als ik bij Harry sta pak ik zijn hand vast. Maar hij legt die om mijn schouder, dus ik bloos even. 'Zal je niet herkend worden?' vraag ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Waarneer we er zijn, parkeer ik de auto en rustig stap ik uit, als Caitlynn richting mijn kant op komt sla ik een arm om haar heen. 'Nee, of nou, ja, misschien, ik weet het niet. Ik hoop van niet,' ik wilde wel eens een rustig dagje met m'n vriendin doorbrengen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik hoopte het ook, en liep met hem naar de suikerspinnenkraam. 'Mag ik eentje?' vraag ik. De norse vrouw knikt. 'Ze zijn gratis vandaag.' en geeft me een aan. Ik haal er een pluk af en stop die in Harry's mond, en ik glimlach lief naar hem.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    We lopen richting een suikerspinnenkraam waarneer Caitlynn er een haalt, ze haald er een stukje vanaf en stopt het in mijn mond. Ik grinnik en haal er ook een stukje vanaf, om het vervolgens in haar mond te stoppen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik druk een kusje op zijn lippen en een extra zoete smaak vult mijn mond. Samen eten we de suikerspin op en ik loop met hem wat rond. 'Laten we in het reuzenrad gaan!'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn vroeg of we in het reuzenrad konden gaan, en ik glimlachte lief naar haar. 'Natuurlijk,' dat is romantisch wilde ik er nog achteraan zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zei het niet, maar dacht het wel. Het zou verschrikkelijk romantisch zijn als hij me boven aan zou zoenen. Ik glimlachte blij bij die gedachte en stapte vastberaden in het bakje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik stapte glimlachend achter Caitlynn aan het bakje in, en ging naast haar zitten. Ik sloeg mijn arm weer terug om haar heen en drukte haar tegen me aan. Ik zuchtte gelukzalig. Dit was een perfect moment.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik glimlachte gelukkig en kroop dicht tegen hem aan. We naderden de top al, en het begon te kriebelen onderin mijn buik. Zou hij het doen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Het bakje begon te bewegen, wat ten teken was dat het reuzenrad aan het draaien was. Ik had een geweldig idee gekregen. Aangezien ik haar nog niet echt als mijn vriendin had gevraagd, maar we het alleen hadden gezegd, vond ik dit het perfecte moment ervoor. Toen we bijna boven aan waren, drukte ik even een klein kusje op Caitlynn's haren. 'Ik, erm, Caitlynn?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Ja, Harry?' ik keek hem aan met een sprankeling in mijn ogen en een heel lichte glimlach op mijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik pakte haar handen vast, en keek haar in haar ogen aan. 'Wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?,' ik glimlachte licht. 'Ik weet dat we het er eigenlijk al over hebben gehad, maar ik wilde het graag officieel vragen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you