• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Echt niet?' Mijn gevoel zei namelijk van wel, en stiekem wist ik ook wel dat dit mijn schuld was. Ze sloeg haar armen om me heen en knuffelde me. Ik glimlachte en knuffelde haar terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik moet spontaan lachen als ik er over na denk. 'Vanmorgen zat jij te huilen omdat je dacht dat ik bij je weg zou gaan, en vanmiddag zat ik te huilen omdat ik dacht dat je bij me weg zou gaan.' Ik kijk hem glimlachend aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik schoot ook in de lach en trok haar in m'n armen, drukte een klein kusje in haar nek. 'Maar ik wil je echt nooit meer kwijt,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Genietend bij zijn aanrakingen sluit in mijn ogen. 'Ik jou ook niet Hazz. Niet in een miljoen jaar. Nooit niet.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte klein en wreef met mijn handen zachtjes over haar armen heen. Diep van binnen knaagde er wel een niet fijn gevoel aan me, iets dat zei dat niet zo uitlopen zoals wij zouden willen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zucht even en trek hem dan de bank op, waar ik zacht mijn lippen op de zijne druk. ik zet mijn handen op zijn middel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik kuste haar zachtjes terug, en sloeg mijn armen om haar middel heen. Hopelijk zou alles goed komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Voorzichtig kroop ik bij hem op schoot en ging even met mijn hand door zijn haar. Het voelde gewoon perfect.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte vrolijk naar haar. Ze ging met haar hand door mijn haar, wat me even kippenvel gaf. 'Zullen we-' ik kon mijn zin niet afmaken, wat met een schelle piep klonk mijn telefoon door het appartement van Caitlynn. Ik liet het lekker gaan, te lui om op te nemen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik haalde de telefoon uit zijn broekzak, drukte op weigeren en kroop dicht tegen hem aan. 'Love you, cutie.' ik drukte mijn vinger op zijn neus en glimlachte lief.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte terwijl Caitlynn bezig was met m'n telefoon. Hopelijk belde diegene niet meer terug... 'Love you too, babe,' ik drukte een kusje op haar lippen en trok haar daarna weer dicht tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik genoot van zijn armen om me heen en hoorde en voelde zijn hart kloppen. 'Hmm, wat klopt je hart snel.' glimlachte ik. Zou dat om mij zijn?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik ben ook een snelle jongen,' grinnikte ik als grap. 'Nee, ik weet niet waardoor het komt.' Ik wreef zachtjes met mijn handen over haar arm heen, dit was echt een perfect moment.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Komt dat misschien door mij?' vraag ik vlak voordat ik mijn lippen op de zijne druk. Het vuurwerk barst los vanbinnen en vlinders gieren door mijn buik. Ik leg mijn armen losjes in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Hmm, misschien, je weet maar nooit...' Ik grijnsde. Ik wist dat ik haar hiermee plaagde. Ik wilde mijn lippen weer op die van haar drukken, toen mijn telefoon weer afging. Een zucht verliet mijn mond, maar nog steeds nam ik niet op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you