• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn
    Ik kreun luid en druk mijn lichaamtegen de zijne aan. Mijn adem gaat als een sneltrein.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze drukt haar lichaam tegen die van mij aan, ik stoot steeds harder, en kreun luid. Ik keek haar even aan, oh god, dit ging ik niet lang volhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Hij glihd helemaal in me enikvoel dat ik ga komen. Nu al. Ik schrreuw zijn naam, krrun, hijg, alles tegelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik merk dat Caitlynn aan haar hoogtepunt zit. 'Oooh god, Caitlynn,' schreeuw ik. Waarna ook ik klaar kom. Langzaam ga ik uit haar, en hijgend probeer ik zo goed als mogelijk is naast haar te gaan liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    'Beste tot nu toe.' Hijg ik. Ook al was.het de kortste keer. Ik druk een kuse in zijn nek enstaar vool me uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijns licht, en sla een arm om haar heen, druk een licht kusje op haar slaap en druk haar dicht tegen me aan. 'Ik hou van je, Cait, echt,' fluister ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Ik knik instemmend ik ook van jou' fluistr ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlach klein, en druk haar nog iets dichter tegen me aan en sluit mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    sweetteen schreef:
    (...)

    Cicaro Amare Dorado

    'oké, tot zo, en bedankt voor het script' zeg ik tegen Louis en loop naar mijn kledingrek. ik zie daar niks hangen en roep: 'che cazzo, dove sono i miei vestiti per la scena riunione, stendere la stendibiancheria.' ik weet dat niemand het verstaat en dat ik aan een van de stylisten moet vragen waar mijn kleding is dus kijk ik op de gang of daar misschien iemand loopt, toevallig loopt daar Portia, een van de stylisten, dus loop ik naar haar toe en vraag: "weet jij misschien waar mijn kleding van de ontmoetingsscene is want ik kan het niet vinden in de kleedkamer, zij antwoord: "tuurlijk weet ik dat, ik heb het voor je achteruit gehouden omdat ik weet dat jij het prachtig gaat vinden. loop maar even mee dan geef ik het je" ik kom Portia al bijna mijn hele leven dus ik liep met haar mee naar haar kantoor en ze gaf mij mijn kleding "kleed je maar snel om, dan zal ik kijken om het je echt zo mooi staat als ik had gehoopt" ze geeft mij een turquoise jurkje met een bijpassende bloem om in mijn haar te doen. ik loop snel naar de kleedkamer en kleed mij om. daarna loop ik weer naar haar toe en laat het haar zien. portia zegt dat ik mijn kleding moet verbergen dat nog niemand het ziet, dus dat, vooral Louis, het pas mag zien op de set.


    Louis William Tomlinson

    In de kleedkamer aangekomen, werd ik gelijk in een stoel gezet en begonnen er drie mensen mijn haar goed te doen. Ik rolde met mijn ogen, maar wachtte geduldig tot ze klaar zijn met 'hun werk'. Ze deden ook maar gewoon wat hen gezegd was. Na het haarfestijn werden mij een setje kleren toegeworpen en kleedde ik mij snel om en ging op weg naar de set.
    De kleren die ik aan had waren wel oké. Eigenlijk hadden ze net zo goed al in mijn eigen kledingkast kunnen hangen. Nieuwsgierig keek ik om mij heen om te zien wat Cicaro aanhad, maar ik zag haar nog niet, dus wachtte ik ongeduldig en verveelde een stel cameramannen met wat oude moppen.


    Happy Birthday my Potter!

    Caitlynn Millers
    Ik zucht gelukkig. Ik maak me een stukje los en kijk hem serieus en liefkozend tegelijk aan. 'Gaan we nu naar de kermis dan?' zeg ik met een sprankeling in mijn ogen. Vervolgens barst ik in lachen uit. Droog moment, Cait.

    [RememberYoux -> xClove ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Adesso -> ohfucklarry.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik grinnik zachtjes. 'Oke, mij best,' ik grijns naar haar, druk mijn lippen kort op die van haar, en begin me weer aan te kleden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik probeer me ook weer aan te kleden, maar ik faal hard dus ik stap de auto maar uit. Eenmaal als ik ze aan heb stap ik weer de auto in en bestudeer hem glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn gaat buiten de auto aankleden, wat mij wat meer ruimte geeft. Als ze klaar is gaat ze weer terug zitten, ook ik ga weer aan de berijderskant zitten en haal een hand door mijn krullen zodat ze weer goed in vorm zitten. 'Waar zijn de sleutels nu?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik giechel zacht. 'Geen idee.' Ik graai wat onderr mijn stoel, en als ik iets voel pak ik het vast en trek het naar me toe. Als ik zie wat het is giechel ik nog eens. 'We zijn duidelijk niet de enigen die hier seks hebben gehad.' lach ik, en ik laat hem het condoom zien. 'Ik kan hem niet vinden.' zeg ik daarna hulpeloos.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.