• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:

(er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP

Rollentopic
    Praattopic

Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

[ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Ach ja, die mensen hebben nou eenmaal geen leven, helaas komt het er wel in, ik had het liever op een andere manier bekend gemaakt, en aan Louis verteld...' Dat laatste mompelde ik zachtjes, waarvan ik eigenlijk hoopte dat ze het niet gehoord had. Ik hield mijn armen stevig om haar middel heen en drukte een kusje op haar wang. 'Het komt goed, vast,'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Caitlynn Millers
    Ik knik en leg mijn voorhoofd tegen het zijne. Zo blijf ik een tijdje zitten, maar dan komt het weer op in mijn hoofd. 'Wat zei je nou over Louis?' zeg ik zacht.

Harry Styles.
    'Hij, erm, ja,' ik beet op m'n lip, en keek haar aan. 'Hij vind het niet al te best als ik met ieder meisje dat ik ontmoet zoenend in een van al die blaadjes terecht kom... Maar vaak zijn ze gewoon bewerkt,' ik leg mijn hoofd op haar schouder en zucht.

Caitlynn Millers
    Die opmerking maakt me toch redelijk van slag, maar ik probeer het niet te laten merken. Hij had al zo veel "vriendinnetjes" voor mij gehad, terwijl hij mijn eerste echte "vriendje" was. Ik slik even en bijt op mijn lip, mijn ogen naar de grond gericht.

Harry Styles.
    Caitlynn was verdacht stil na wat ik had gezegd. Ik had het nooit moeten zeggen. Straks had ik het weer is verpest... 'Wat is er?' Vroeg ik zachtjes. Bang voor haar antwoord.

Caitlynn Millers
    Ik zucht weer en kijk hem aan. 'Het is gewoon... Je hebt al zo veel meiden voor me gehad, en jij bent mijn eerste. Ik ben bang dat ik straks ook een van die meiden wordt.' fluister ik. Het was waar. Ik ben bang dat ik gewoon een speeltje ben, de zoveelste voor Harry Styles, meisjes die met hem zoenen maar die hem niet boeien.

Harry Styles.
    Ik doe Caitlynn's zonnebril af en kijk haar aan. Zei ze dit serieus? Was dit waar ze de hele tijd overdacht als ze met mij samen was? Ik zuchtte licht en drukt een zacht kusje op haar lippen. 'Beloof je me dat je daar nooit meer aan gaan denken, alsjeblieft? Ik hou van je. Je bent absoluut geen speeltje, dat heb je toch wel gemerkt? Of niet?' Lichtelijk onzeker keek ik haar aan.

Caitlynn Millers
    Ik knik en kijk hem licht betraand aan. 'Ik-Ik.... Ik ben gewoon bang dat ik je kwijt raak, okay?' ik sla mijn armen om hem heen en een eenzame traan rolt over mijn wang. Er waren miljoenen fans op deze wereld, die allemaal een moord zouden doen om zijn vriendinnetje te zijn. Ik ben nu zijn vriendin, ben ik nog niet blij. Wat is er toch aan de hand met me?

Harry Styles.
    'Dat gebeurd niet, echt niet, wat iedereen ook zegt, ik hou van jou, en de reacties boeien me gewoon niet...' Ik drukte mijn lippen zachtjes op die van haar, maar wilde niet weer paparazzi dus verdwijnen ze ook weer snel. En natuurlijk boeide de reacties van alle media wel, maar dat hoefde Caitlynn niet te weten. Nu nog niet in ieder geval...

Caitlynn Millers
    Ik keek in zijn ogen, en ik zag, ik voelde dat hij loog. Dat hij wel om de media gaf, en dat ik hem wel zou kwijtraken. Ik sta abrupt op en loop weg. De tranen stromen over mijn wangen, en inmiddels ben ik aan het rennen. Uiteindelijk kom ik uit bij een oude eik met een houten schommel er in, vlak naast de kermis. Ik ga er op zitten en snik, proberend mijn tranen in te houden.

Harry Styles.
    'Cailtynn! Wacht! Wat is er nou?' Ik sta op en ren achter haar aan. Zou ze het gemerkt hebben? Ik ga naast haar zitten. 'Waarom liep je weg?'

Caitlynn Millers
    'Je loog.' zei ik kortweg. Ik had het in zijn ogen gezien, en ik kon het niet aan. Ik blijf zo zitten, niet in staat om ook maar enige actie te vervullen, behalve snikken.

Harry Styles.
    'Misschien, een heel klein beetje, maar ik ben ook gewoon bang. Ik kan niet eens normaal met iemand over straat lopen of ze gaan er iets achter denken, maar ik wil jou niet kwijt, Cait, echt niet, ik hou van jou.' Ik keek haar aan. Maar ze keek niet terug. Had ik het verpest?

Caitlynn
    Ik kijk vporzichtig naar hem, en bewrrgmijn hpod langzaam dichterbij.

Harry Styles.
    Ze draait langzaam haar hoofd in mijn richting. Ik zucht opgelucht. Zachtjes druk ik mijn lippen tegen die van haar. 'Ik hou van je, Caitlynn, en ja, als je het wilt weten de reacties van alle media boeien me wel. Maar alsjeblieft, blijf...'