• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze draait zich naar me toe en verstopt haar gezicht in mijn nek, waarna ik haar adem voel. Een rilling glijd over mijn rug heen. Ik sla mijn arm om haar heen en houd haar tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Harry.' fluister ik. 'I'm the luckiest girl in the world.' ik glimlach, maak me los uit de knuffel en kijk hem aan. 'De allergelukkigste.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'En ik ben de gelukigste jongen op deze wereld,' fluisterde ik. En het was waar. In geen tijden had ik me nog zo goed gevoeld met een meisje om me heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik glimlach lief naar hem. Ik voel vlinders overal in mijn buik fladderen, en ik vraag me af hoe ik in hemelsnaam zo snel verliefd op hem was geworden. Niet dat het me wat uitmaakte, ik hield van hem en daar kon niemand iets aan veranderen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn glimlachte en ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. 'Zullen we zo naar de kermis gaan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik knik. Ik sta op en trek Hazz met me mee. Vrolijk huppel ik de trap af, pak mijn jas van het haakje en loop naar buiten met de autosleutels in mijn hand. Ik leun tegen de auto aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze trekt me mee omhoog, ik trek m'n schoenen aan, en loop achter Caitlynn aan. Ze leunt tegen de auto aan, wachtend totdat ik kom. Ik slik even, doe rustig mijn jas aan en loop richting haar. Zachtjes druk ik mijn lippen op die van haar, om ze er daarna weer vanaf te halen. 'Je maakt me helemaal gek,' fluister ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik duw hem plagend een stukje naar achteren. 'Ik ben ook onweerstaanbaar.' zeg ik lachend. Ik stap de auto in, aan de verkeerde kant, zodat Harry moet rijden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Nou,' mompel ik. 'Krijg ik dan geen kusje?' Ik trek een pruillipje en kijk Caitlynn ondeugend aan. Ze stapt de auto in en gaat aan de bijrijderskant zitten, expres. Ik grijns en ga aan de bestuurderskant zitten. 'Ik ga niet weg, voordat ik een kusje heb gehad,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik grijns en druk een licht kusje op zijn neus. 'Zo, je hebt een kusje gehad.' zeg ik zoet. 'Gaan we nu naar de kermis?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Nou,' ik trok een pruillipje. 'Dat vind ik niet lief,' ik knikte. 'Maar dan moet ik wel eerst de sleutels hebben, natuurlijk.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    ik glimlachte en besloot het spelletje mee te spelen. Ik hield de sleutels achter mijn rug. 'Ik geef ze niet voordat ik een kusje heb gehad.' zeg ik op een kinderlijke toon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde, en drukte mijn lippen expres net naast haar lippen. 'Zo, krijg ik nu dan de sleutel?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Nee, je krijgt een nieuwe opdracht. Je krijgt de sleutels pas als ik een kus heb gehad.' ik leg de nadruk op het woord kus. Ik steek plagend mijn tong uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik kreeg net van jouw ook geen kus, dus nu krijg jij er ook geen. Dan gaan we toch gewoon niet naar de kermis,' grijnsde ik. Ik blikte even naar haar gezicht, en op haar lippen, ik wilde die van mij er heel graag op plaatsen, maar hield me in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you