• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    'Jij ook Hazz. En als ik die bitch tegenkom...' Ik bal mijn vuisten. Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ssh, waarschijnlijk weet ze niet eens waar ik woon, het is al 2 jaar geleden, hè, het komt goed. Ik ben nu met jou,' ik glimlach naar haar. Zachtjes drukt ze haar lippen in mijn nek, en een kleine kreun kan ik niet onderdrukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik glimlach en begin zacht te zuigen. Als ik loslaat staat er een donkere vlek in zijn nek. Ik kijk hem aan, met een sprankeling in mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Zachtjes begint ze te zuigen, en waarneer ze stopt weet ik dat ik een zuigzoen heb. Ze kijkt me aan, en ondeugend grijns ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn Millers
    Ontdeugend grijns ik terug. Ik leg mijn handen in zijn nek en kom net niet dichtbij genoeg om zijn lippen te voelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze legt haar handen in mijn nek, en komt dichterbij, maar net niet genoeg. Ik kan alleen haar adem voelen over mijn lippen. Ik grom en druk zachtjes mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ik kus hem terug, en dit keer vpo elt het als pure liefde. Ik open mijn mond een stukje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn opent haar mond een stukje, en ik laat m'n tong naar binnen glijden, op zoek naar die van haar. Als ze elkaar gevonden hebben spelen ze een heus liefdesspel. Kriebels verspreiden zich al over mijn buik, en op dit moment hoop ik dat de tijd stil kon staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel dat hij hetzelfde wil als ik: de tijd stilzetten. Ik maak me langzaam los en knuffel hem. Ja, dit was echt. Echte liefde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze maakt zich los van mij en knuffelt me, ik sla m'n armen om haar heen en houd haar dicht tegen me aan. Ik glimlachte zwak. Dit geweldige gevoel had ik in geen tijden gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik liet hem los en kijk hem aan. Ik slik hoorbaar. 'Harry, dan vind ik dat je dit ook moet weten van mij: jij bent mijn eerste echte vriendje. Tenminste, als ik je zo mag noemen. Ik heb nog nooit echt een relatie gehad en ben doodsbang om iets fout te doen. Dat ik het verpest.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. Dat lipbijten werd een irritante gewoonte. Ik kijk hem weer aan. 'Dus als ik iets niet goed doe, moet je het zeggen, oke?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Awh, echt? Wat een eer,' liefkozend keek ik haar aan. 'En natuurlijk mag je me zo noemen, maar dan ben jij wel mijn vriendinnetje, goed?' Ik drukte een klein kusje op haar lippen. 'Ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik knikte blij. 'Tuurlijk. Zullen we anders vanmiddag naar de kermis gaan? Het is namelijk onze vrije dag vandaag, bedenk ik me net.' ik kijk hem onzeker aan. Was dit wel een leuk idee? Is Harry uberhaupt wel iemand voor een kermis? Weer bijt ik op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Hebben we vrij? YES.' Ik liet mezelf achterover op bed vallen, en in mijn val trok ik Caitlynn mee. Ik grinnikte zachtjes. 'Oh, ja, het lijkt me leuk om naar de kermis te gaan,' mompelde ik half in haar haren. Ik hoopte dat ze het nog kon horen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik laat een hoog-meisjesachtig gegil horen als hij me mee het bed op trekt. 'Yay.' mompel ik vrolijk terug. Ik draai me naar hem toe en verstop mijn gezicht helemaal in zijn nek. Zijn krulletjes kriebelen op mijn wangen. Ik glimlach blij. Ik was nu het gelukkigste meisje ter wereld.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.