Ik weet niet of dit mag maar het moet me even van het hart.
Eerder had ik een topic geopend over dat ik naar een concert wil met mijn zusje desnoods in Londen maar ik hoorde dat ze in Nederland kwamen dus besloot ik even te wachten. Ik dus gister sinds ongeveer half tien in die wachtrij gestaan(!), was ik er eindelijk doorheen: kaartjes uitverkocht.... Voor degene die mijn vorige topic niet gezien hebben: mijn zusje is heel erg autistisch (niet de klassieke vorm van autisme, maar juist heel erg naar buiten gekeerd: woedeaanvallen etc) en bijna jarig. Dus had ik dit beloofd als verjaardagscadeau. Ik had haar helemaal lekker lopen maken aangezien ik niet wist van deze enorme hype. Ik heb dat dus nooit zo kunnen inschatten. Nu is ze dus heel erg boos geworden en geeft ze mij de schuld dat we die kaartjes niet hebben. Ik had dus volgens haar eerder in die wachtrij moeten staan want dan was het ons gelukt. Ik werd voor alles en nog wat uitgemaakt. Maar het punt is dat ik me nu dus heel erg schuldig voel. Ik ben nu bereid zo 200 euro voor die klote tickets te betalen, want mijn zusje is 13, gaat niet meer naar school want dat weigert ze, zit 7 dagen per week thuis en komt dus niet meer buiten en ik dacht dus dat zo'n concert goed voor haar zou zijn én leuk. Misschien zou ze het wel wat met spanningen gaan maar achteraf zou ze het hartstikke leuk gevonden hebben. Ik walg er dus gewoon echt van dat het zo snel gegaan is en ik weet wel dat ik écht niet de enige ben maar ik vind het zó jammer voor m'n zusje. Om het nuttig te maken iemand zich ook wel eens zo schuldig en kut gevoeld dat je er eigenlijk ziek van wordt? Ik kan er nu zelfs niet eens meer van slapen.
[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 8:27 ]