• Oké, ik wil een fanfiction schrijven met in de hoofdrol Luke Hemmings. Ik heb dus al een idee, maar mijn idee mist een paar dingen. En ook zit ik nog met een dilemma.

    Hier zal ik de verhaallijn in het kort uitleggen:
    De 'vrouwelijke' hoofdrolspeelster Eloise Robinson woont met haar vader die een dierenarts is op hun landgoed in Australië. Haar moeder is overleden en ze hadden samen altijd een enorme passie voor paarden. Het favoriete paard van haar moeder staat op bevallen en zij en haar vader zijn op zoek naar extra hulp in de stallen.

    De bedoeling is dat Luke eindigt op hun landgoed. De vraag is: hoe? En bestaat 5SOS of niet? Zelf vind ik dan gelijk dat het verhaal zo cliché wordt, dus mijn uiteindelijke conclusie was dat de familie Robinson niet zo is van de tv's en computers. Zodat ze sowieso geen fan kan zijn. Daarna zat ik in de knoop met hoe hij dan alsnog daar terecht komt. Ook heb ik eraan gedacht dat hij aan geheugenverlies lijdt, misschien dat hij in een ongeluk raakt op hun land en niet meer weet wie hij is. Dus hun zorgen voor hem zonder enig idee wie hij is en dat er een band is die zich afvraagt waar hij is. Maar dat leek me alsnog te onwerkelijk en cliché en dan zit ik nog met de vraag: waarom was hij daar? Omdat hij zag dat ze hulp nodig hadden? Maar waarom zou je dat doen als je in een bekende band zit en niet zoveel te maken hebt met dieren?

    Voor de rest heb ik het verhaal al helemaal uitgedacht. Deze ene (de belangrijkste) link moet alleen nog gelegd worden. Dus is er iemand die mij toevallig uit de brand kan helpen met wat interessante ideeën? Of aanvullingen op mijn eigen idee, antwoorden op de vragen?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 19:08 ]


    awake my soul.

    Dat klinkt heel leuk!

    5 SOS bestaat, ze zijn aan het kamperen/wandelen/fietsen whatever in het bos. Luke moet er 's nachts uit (weet ik veel wat te pissen?) en dan verdwaald hij. Zo komt hij op hun landgoed terecht (dat dus op een open plek in het bos ligt) Je kan het geheugenverlies ook doen en dan erbij doen dat hij valt en zo dus hulp zoekt. Ik hoop dta je hier wat aan hebt. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je ermee begint? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Dat klinkt heel leuk!

    5 SOS bestaat, ze zijn aan het kamperen/wandelen/fietsen whatever in het bos. Luke moet er 's nachts uit (weet ik veel wat te pissen?) en dan verdwaald hij. Zo komt hij op hun landgoed terecht (dat dus op een open plek in het bos ligt) Je kan het geheugenverlies ook doen en dan erbij doen dat hij valt en zo dus hulp zoekt. Ik hoop dta je hier wat aan hebt. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je ermee begint? (:


    Dat is een goed idee, van Scribe. Hij kan inderdaad vallen en bewusteloos zijn, Eloise vind hem, waarschuwt haar vader (aangezien ik niet denk dat ze Luke in haar eentje naar haar huis kan slepen) en dan nemen ze hem mee naar huis. Daar word hij wakker, maar hij heeft geheugenverlies door de klap van dat hij op de grond viel.


    Physics is awesome

    Jaa, klinkt perfect. Aahh, bedankt, zo'n makkelijk iets maar ik wist echt niet wat ik moest doen. Dankjewel, ik zal je zeker even noemen als ik begin <3
    De story staat al online (zonder hoofdstukken) hier dus als je wil kan je hem in de gaten houden!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 19:35 ]


    awake my soul.

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee, van Scribe. Hij kan inderdaad vallen en bewusteloos zijn, Eloise vind hem, waarschuwt haar vader (aangezien ik niet denk dat ze Luke in haar eentje naar haar huis kan slepen) en dan nemen ze hem mee naar huis. Daar word hij wakker, maar hij heeft geheugenverlies door de klap van dat hij op de grond viel.


    Ja zoiets dacht ik ook al. Heel erg bedankt!


    awake my soul.

    Als je geheugenverlies te onwerkelijk vind, kun je ook nog doen dat de druk van de band hem te veel wordt en dat hij het fijn vind dat Eloise hem niet herkend. En dat hij het wel goed vind om een paar weken te 'verdwijnen'.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Microwave schreef:
    Als je geheugenverlies te onwerkelijk vind, kun je ook nog doen dat de druk van de band hem te veel wordt en dat hij het fijn vind dat Eloise hem niet herkend. En dat hij het wel goed vind om een paar weken te 'verdwijnen'.


    Dat is ook een erg goed idee inderdaad. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Microwave schreef:
    Als je geheugenverlies te onwerkelijk vind, kun je ook nog doen dat de druk van de band hem te veel wordt en dat hij het fijn vind dat Eloise hem niet herkend. En dat hij het wel goed vind om een paar weken te 'verdwijnen'.


    Ja, ik heb daar ook aan gedacht en ik had hier eerst een verder idee maar toen bedacht ik me dat ik niet te veel van het verhaal wil spoilen oops :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 0:21 ]


    awake my soul.