• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( is er geen speciale spreuk om de mensen hier weer een beetje tot leven te wekken? xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hmmm.... geen idee

    MENSEN LEEF!
    misschien dat dit werkt?:P]

    ( Haha hopen dat het werkt )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (*Wordt hier naar toe gezonden door een spreuk*

    Ah, goed.(A) Ik leef...:$ Misschien kan ik er wat nieuw leven in blazen door het plot een beetje te veranderen? Als jullie daarmee akkoord gaan.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Het plot waarvan en vertel maar.ik moet wel weg dus reageer vanavond weer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Het plot van deze RPG, want ik heb zo het gevoel dat dit nogal chaotisch word... En we moeten kappen met die praattopics.:P Ik heb wel nog geen idee, dus ik moet wel even nadenken.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ahh we hebben dus ook nog een plot xD Ik denk het inderdaad ook wel en weet ook nog geeneens meer wie waar is of wat de laatste reacties waren *Gaat zoeken* Komt goed en denk dat dit wel het laatste is. Veel suces met nadenken en we horen het wel wanneer je wat weet.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ja, we hadden een plot... Maar dat is totaal uit de hand gelopen.:P Mijn ideeën raken snel op, dus hier is het plan:

    -Vijf jaar later.
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    En dan maak ik nog even de koppels, voor zover ik ze nu zie.
    -Louis en Harry. (Ja, die Bromance blijft!(H))
    -Zayn en Elena. (Logisch.)
    -Sienna en Liam.
    -Stephanie en Niall.

    Er hoeven nog geen stellen te zijn, maar het gaat om het idee hoe het uiteindelijk zal verlopen... Het kan ook gewoon vriendschap zijn en later uitbloeien tot verliefdheid.
    Geef jullie mening maar.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik vindt het goed]

    (Je suis happy.:P Denk ik...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( ik vind het ook goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Zeker weten? Ik ben niet de ergste als er iets niet goed is of zo... Jullie mogen ook zelf iets verzinnen als jullie willen!(A) Nieuwe topic stuur ik jullie zo door.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Zeker weten (: )

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (New Topic.)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Bam en toen was het topic vol...
    Trouwens wanneer wil je met dat plot beginnen ?)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer