• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Ik dacht even na en antwoordde toen: "Nah, laat maar. Ik hijs mezelf wel uit en in die rolstoel en in het park hebben ze toch geen passende rolstoelen." Samen wachtten we op de taxi, die er na een vijftal minuutjes was. Ik hief mezelf uit de rolstoel en nam ongemakkelijk naast Bree plaats op de achterbank. M'n rolstoel werd door de chauffeur in de koffer gezet en nadat ik het adres had gezegd, vertrokken we voor een rit van een half uur. Ik legde m'n arm om Bree's schouder en trok haar wat dichter naar me toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ohfucklarry schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik pakte een stukje van de suikerspin en keek Alex onschuldig aan, waarna ik het kleine stukje van de suikerspin recht in haar gezicht duw. Ik grinnik en bekijk haar. 'Je ziet er echt beeldig uit,'


    Alexndra R.Jozephs


    Louis nam al een stukje van de suikerspin en keek me eerst aan met zijn schattige onschuldige oogjes,waarna hij recht in mijn gezicht het stukje suikerspin duwt."Louis!"zeg ik quisi boos en trek een pruillipje.Ik pulkte de roze plakkerig heid van me af en at het dan op,"Hmm,wel lekker."mompelde ik en nam nog een stukje die ik op zijn voorhoofd drukte en ik grinnikte dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde breed. 'Ik weet wel dat je het leuk vind, hoor,' Alex haalde een stukje er vanaf, en at het eerst zelf op, vervolgens haalde ze er nog een stukje af en drukte die zo op mijn voorhoofd. Ik maakte een verwerend geluidje, en haalde het er toen af. 'Gelukkig heb ik het alleen op mijn voorhoofd,' ik stopte het stukje in mijn mond en at het op. Best lekker.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ohfucklarry -> NOI.
    De mods waren het niet eens met mijn username. ): Na een week. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte en veegde dan nog een beetje suikerspin van zijn voorhoofd af en probeerde daarna dat van mij af te krijgen."Lou ,help eens even ."zeg ik hem dan.Hij had het op mijn gezicht gesmeerd dus mocht hij het er ook helpen afhalen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde. 'Oke, als jij dat wilt...' Ik bracht mijn lippen naar haar wang en likte de suikerspin er zo vanaf, evenals bij haar andere wang en vervolgens keek ik haar weer aan. 'Goed, zo?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik dacht even na en antwoordde toen: "Nah, laat maar. Ik hijs mezelf wel uit en in die rolstoel en in het park hebben ze toch geen passende rolstoelen." Samen wachtten we op de taxi, die er na een vijftal minuutjes was. Ik hief mezelf uit de rolstoel en nam ongemakkelijk naast Bree plaats op de achterbank. M'n rolstoel werd door de chauffeur in de koffer gezet en nadat ik het adres had gezegd, vertrokken we voor een rit van een half uur. Ik legde m'n arm om Bree's schouder en trok haar wat dichter naar me toe.

    [Brianna?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik druk mijn lippen zacht op de zijne, en een glimlach speelt om mijn lippen. 'Je bent zo lief, Hazz.' murmel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik begon ook te glimlachen en fluisterde: "Jij bent liever."
    Na een rit van ongeveer een halfuur kwamen we eindelijk aan in het pretpark en nadat ik gebrekkig uitgestapt was en in de rolstoel gekropen was, konden we eindelijk vertrekken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    Ik lach naar hem en begin de rolstoel te duwen. Onderweg tik ik hem zo goed als mogelijk op zijn neus. 'Nee, jij.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Ik geloof je toch niet," zeg ik lachend. Ondertussen kijk ik grijnzend naar het reusachtige park dat voor ons uitdoemt. Eenmaal aan de kassa haal ik m'n portefeuille boven en betaal ik het gepaste bedrag. We mogen onmiddellijk binnen en al snel kijk ik m'n ogen uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Adams
    'Okay, ik ga dit toch verliezen. Maar wat is dit enorm groot zeg! Waar moeten we als eerste heen? er is zo veel.' ik zucht en kijk naar alle attracties. Zo verschrikkelijk veel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Haha je hebt het dan toch door," lach ik. "Geen idee, waar wil jij het liefst in? Met dat been geraak ik toch niet in de meeste attracties, dus kies jij maar iets wat je absoluut gedaan wilt hebben."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOI schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde. 'Oke, als jij dat wilt...' Ik bracht mijn lippen naar haar wang en likte de suikerspin er zo vanaf, evenals bij haar andere wang en vervolgens keek ik haar weer aan. 'Goed, zo?'


    Alexandra R Jozephs
    Ik grinnik als ik zijn tong over mijn wang voel .Als hij klaar was keek hiij me weer aan."Ja,perfect ." grinnikte ik en drukte even kort mijn lippen op de zijne.

    (Wie wil er Louis en Zlex ontmoeten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topic vol. C:

    TOPIC 7.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:04 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.