• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    1DL1D schreef:
    (...)

    Ik ook. Het zou dan mijn (ongeveer tenzij je k3 en kinderen voor kinderen meetelt:$) eerste concert zijn.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    WHUT?! Wie heeft er Algemeen achter de titel gezet? ;o #schok


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben hiervoor al 4x naar TH geweest (3, want 1 keer lag ik nadat het 5 minuten was begonnen bij de ehbo. ;$), naar Ed sheeran, Usher en Adam Lambert. Oh, en die ene meisjes groep met zo'n zelf verzonnen taal. Treble ofzo. En natuurlijk K3.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik hoorde wat meisjes van mijn school giechelen: "We gaan naar het 1D concert yay!" terwijl ze enkele maanden geleden nog zaten te klagen dat ik zo enthousiast was over One Direction ugh. (cat)

    Grimm schreef:
    Ik hoorde wat meisjes van mijn school giechelen: "We gaan naar het 1D concert yay!" terwijl ze enkele maanden geleden nog zaten te klagen dat ik zo enthousiast was over One Direction ugh. (cat)


    Haha, zo irritant als meisjes over 1D giechelen. Pas bij mij op school ook. Ik zat gewoon heel rustig aan een tafel huiswerk te maken, hoorde ik een groepjes meisjes over 1D praten en ineens allemaal naar mij kijken en ik hoorde heel vaak de naam Niall vallen. Zo irritant die brugklassers. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik kan niet wachten. Ik hoop zo dat ik morgen kaartjes krijg, whooop.
    Wie van jullie heeft trouwens de videoclip van Little Things al gezien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Haha, zo irritant als meisjes over 1D giechelen. Pas bij mij op school ook. Ik zat gewoon heel rustig aan een tafel huiswerk te maken, hoorde ik een groepjes meisjes over 1D praten en ineens allemaal naar mij kijken en ik hoorde heel vaak de naam Niall vallen. Zo irritant die brugklassers. ;x


    Ik ben een brugklasser XD :$


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Grimm schreef:
    Ik hoorde wat meisjes van mijn school giechelen: "We gaan naar het 1D concert yay!" terwijl ze enkele maanden geleden nog zaten te klagen dat ik zo enthousiast was over One Direction ugh. (cat)

    Meh, dat is kut!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    WHUT?! Wie heeft er Algemeen achter de titel gezet? ;o #schok

    Ik. (:
    Zet mij svp op het lijstje van Antwerpen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Grimm schreef:
    Ik hoorde wat meisjes van mijn school giechelen: "We gaan naar het 1D concert yay!" terwijl ze enkele maanden geleden nog zaten te klagen dat ik zo enthousiast was over One Direction ugh. (cat)

    Ik ken het gevoel! Mijn vriendinnen hopen dat ik mijn mond ga houden, als ik geweest ben, praat nog al veel over One Direction :)


    Art is never finished, just forgotten.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik ben een brugklasser XD :$


    Oké, ik moet niet alle brugklassers over één kam scheren want er zijn wel normale bij. Sorry. (a')


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Oké, ik moet niet alle brugklassers over één kam scheren want er zijn wel normale bij. Sorry. (a')


    Ja haha :') Ik ken ook zo'n iemand die laatst in mei echt 1D haatte. Nu komt ze lachend aan van : ''Ik ga kaartjes voor One Direction kopen!!'' Ik was allang een Directioner in mei :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Er zijn best weinig Directioners bij mij op school ;o


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bij mij op school zitten maar 3 Directioners (voor zover ik weet dan ;p).

    Turtlewar schreef:
    Bij mij op school zitten maar 3 Directioners (voor zover ik weet dan ;p).

    Tja, ik ken er één op school. Maar voor de rest, ze luisteren allemaal naar die dubstep shit enzo c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”