• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Explain schreef:
    Wat zijn eigenlijk servicekosten en hoeveel zijn die?

    Servicekosten komen er pas later bij, dus de prijs die je ziet, is inclusief BTW, maar exclusies servicekosten. Ik weet niet zeker hoeveel die zijn, maar ik schat rond de vijf euro, dus daar moet je ook rekening mee houden.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Servicekosten komen er pas later bij, dus de prijs die je ziet, is inclusief BTW, maar exclusies servicekosten. Ik weet niet zeker hoeveel die zijn, maar ik schat rond de vijf euro, dus daar moet je ook rekening mee houden.



    Servicekosten zijn 3.95 dacht ik


    SLOAN.

    Bij Antwerpen zitten de servicekosten al in de prijs geloof ik (:

    AnneMalik schreef:
    Bij Antwerpen zitten de servicekosten al in de prijs geloof ik (:

    Nee, normaalgezien niet, ik heb gecheckt, en er stond dat je nog rekening moest houden met de servicekosten die nog aangerekend zouden moeten worden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Nee, normaalgezien niet, ik heb gecheckt, en er stond dat je nog rekening moest houden met de servicekosten die nog aangerekend zouden moeten worden.


    Oh, ok. Dankjewel!

    Just asking; is het zo dat als je voor het concert in Nederland kiest en dan een kaartje hebt - je niet een ochtend van te voren aanwezig moet zijn om redelijk vooraan in je vak te staan door de zitplaatsen? Dus, dat er al een stoel gereserveerd voor je is? Dan is mijn keuze namelijk al snel gemaakt, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Just asking; is het zo dat als je voor het concert in Nederland kiest en dan een kaartje hebt - je niet een ochtend van te voren aanwezig moet zijn om redelijk vooraan in je vak te staan door de zitplaatsen? Dus, dat er al een stoel gereserveerd voor je is? Dan is mijn keuze namelijk al snel gemaakt, lol.

    Normaalgezien zijn zitplaatsen genummerd en staanplaatsen niet, als je dat bedoelt. Dus als je een zitplaats koopt, weet je op voorhand al waar je gaat zitten, en ben je redelijk zeker dat je iets zal zien. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Normaalgezien zijn zitplaatsen genummerd en staanplaatsen niet, als je dat bedoelt. Dus als je een zitplaats koopt, weet je op voorhand al waar je gaat zitten, en ben je redelijk zeker dat je iets zal zien. :Y)

    Aaah oké, ja dat wilde ik dus even weten, want degene met wie ik ga, gaan naar Antwerpen én Amsterdam, maar dat vind ik een beetje overdreven. Eerst wilde ik naar Antwerpen gaan omdat dit dichterbij is, maar deze twee dames gaan dertig april ´s ochtends daar al heen en dat ga ik dus echt niet doen - mag ik ook niet van mijn ouders. Daarom vind ik het toch wel fijn dat er dan een vaste zitplaats is in Amsterdam, zodat ik toch nog bij mijn vriendinnen zit. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Aaah oké, ja dat wilde ik dus even weten, want degene met wie ik ga, gaan naar Antwerpen én Amsterdam, maar dat vind ik een beetje overdreven. Eerst wilde ik naar Antwerpen gaan omdat dit dichterbij is, maar deze twee dames gaan dertig april ´s ochtends daar al heen en dat ga ik dus echt niet doen - mag ik ook niet van mijn ouders. Daarom vind ik het toch wel fijn dat er dan een vaste zitplaats is in Amsterdam, zodat ik toch nog bij mijn vriendinnen zit. (:

    In Antwerpen gaat het net hetzelfde zijn hoor, met die zit- en staanplaatsen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Heeft er iemand ervaring met telefonisch bestellen?
    Ik heb eventjes gebeld naar het nummer voor te vragen of dat pas voor maandag zou zijn maar dat nummer bleek niet het juiste te zijn. :(

    Muwahahaha! Ik heb de tickets al binnen! Of nah ja besteld bedoel ik. Aangezien de ticketverkoop van Duitsland een dag eerder begon. & yes, Esmée zit op een mooi plekje! Rij zes, en ietsje naar de zijkant. Niet verkeerd dus, voor niet eens een hot ticket! Ghehe ^^ I'm so happy!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    BiebzMalik schreef:
    Heeft er iemand ervaring met telefonisch bestellen?
    Ik heb eventjes gebeld naar het nummer voor te vragen of dat pas voor maandag zou zijn maar dat nummer bleek niet het juiste te zijn. :(

    Ik heb geen ervaring met telefonisch bestellen, maar ik weet wel wat 't nummer is: 0900 - 300 1250 (45 cpm).


    The odds are néver in our favor.

    ik mag gaaaan , denk ik XD
    Andere meisjes van mn klas gaan ook , dus ik denk dat ik dan ook mag YAAAYYY


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan op 't lijstje voor wie naar Amsterdam gaan! ^^

    Als ik kaartjes weet te bemachtigen


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zooo nerveus voor morgen , ik zweer. Ik ga gewoon om 9 uur opstaan. Haha. Ik ga ze via post laten verzenden , dan zijn ze tenminste origineel haha :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.