• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Curlies schreef:
    Zooo nerveus voor morgen , ik zweer. Ik ga gewoon om 9 uur opstaan. Haha. Ik ga ze via post laten verzenden , dan zijn ze tenminste origineel haha :Y)


    Ik moet om kwart voor negen op omdat ik naar een vriendin ga om kaartjes te kopen...


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Ja, ik ben ook echt zenuwachtig! Straks loopt die hele site vast, of zijn opeens de kaarten al in 1 minuut uitverkocht.. ? o_0


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gawd :| Ik kan hier echt niet tegen ...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Ik maak me er echt hele tijd druk om omdat ik zo graag wil gaan. Was ik er éindelijk niet mee bezig op school, gingen voor bij Engels journaal kijken voor luistervaardigheid ging het natuurlijk over 1D. xd

    Nog 17 uur en 40 minuten. ;p

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 16:18 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik verjaar tegen dan!!! Yeah, mijn ouders geven het als cadeautje! Maar kan ik met jullie mee van, in Antwerpen? My friends don't like them very much... -_-" anders moet ik weer alleen gaan...


    Art is never finished, just forgotten.

    Hihi , ging het echt over 1D?

    Trouwens : vanavond zijn ze op TV met Peter vd. Vorst. Na TVOH


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, maar het was een journaal van maart dus het was niet echt boeiend ofzo xd
    Oe, dan moet ik wel kijken. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Curlies schreef:
    Hihi , ging het echt over 1D?

    Trouwens : vanavond zijn ze op TV met Peter vd. Vorst. Na TVOH


    Het is toch alleen een preview vanavond? Volgens mij is het hele interview volgende week..


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Het is toch alleen een preview vanavond? Volgens mij is het hele interview volgende week..



    Ik weet het niet zeker haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)


    Ik weet het niet zeker haha


    Zoiets zag ik dus op die site....


    The Dutch don't have religion, they have cheese


    De prijzen in België met servicekosten zijn 40, 46 en 50 euro. Valt dus nog altijd goed mee ;3

    Weet iemand als je in groep gaat of je samen die tickets moet kopen, want het zijn toch met zitplaatsen en nr's? Of moet dat niet?


    Art is never finished, just forgotten.

    Ik ben ook vet zenuwachtig hahahaha. Een meisje zei tegen mij dat er voorspeld werd dat ze binnen 30-40 sec uitverkocht zouden zijn? ;o

    @S: Dat is wel handig, want je kan (tenminste voor amsterdam hoorde ik) niet zelf je plaatsen kiezen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:17 ]

    Turtlewar schreef:
    Ik ben ook vet zenuwachtig hahahaha. Een meisje zei tegen mij dat er voorspeld werd dat ze binnen 30-40 sec uitverkocht zouden zijn? ;o


    Er zin 17000 plaatsen dus 30-40 seconden lijkt me wel een beetje snel...


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Er zin 17000 plaatsen dus 30-40 seconden lijkt me wel een beetje snel...


    Oh dat wist ik niet haha. Dan denk ik dat het inderdaad een stuk langzamer gaat.