• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mensen die naar Antwerpen gaan en van plan zijn om telefonisch te bestellen.
    Ik heb gehoord dat je pas vanaf maandag telefonisch kan bestellen? ;o


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn moeder gaat ze zaterdag om 10 uur voor me bestellen. (Antwerpen) Zet me er maar bij. Ik ben echt nu al zenuwachtig voor zaterdag, en het ergste is dat ik niet thuis ga zijn dan! D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben vooral bang dat ik zaterdag niet vroeg uit mijn bed ga geraken.
    Of misschien heel de nacht opblijven en pas nadat ik de ticket heb kunnen bestellen mijn bed in.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Mensen die naar Antwerpen gaan en van plan zijn om telefonisch te bestellen.
    Ik heb gehoord dat je pas vanaf maandag telefonisch kan bestellen? ;o


    Echt?
    Dan heeft het toch geen nut meer, alles is dan toch al uitverkocht o:

    Ben ik de enige die naar Oberhausen wil gaan? Alleen ik weet niet welke site daar betrouwbaar voor is.... dus anders moet ik maar naar Amsterdam of Antwerpen gaan. Yes, ik kan alle kanten uit hier in Limburg haha! XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    AnneMalik schreef:
    (...)

    Echt?
    Dan heeft het toch geen nut meer, alles is dan toch al uitverkocht o:


    Volgens mij ook. Maar ik weet niet of dat waar is, ik zei het al; ik heb her en der daarover gehoord.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Okayy ik mag gaan, alleen als een vriendin meegaat -_-. & niemand die mee wilt ofcourse
    Iemand die toevallig heeel misschien vlakbij rotterdam woont? haha :$


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Nee, sorry. Ik ben een Amsterdamse.


    Physics is awesome

    Wat zijn eigenlijk servicekosten en hoeveel zijn die?

    Oké, nog een vraagje. Is er al iemand in zijn eentje naar eender welk concert geweest? En hoe kan je dat ervaren?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gaan jullie trouwens voor zit- of staanplaatsen?
    Ik voor zitplaatsen, aangezien ik niet van de grootste en breedste ben, en dus veel meer ga zien, en veel zekerder ga zijn dat ik iets ga zien op een genummerde zitplaats. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Gaan jullie trouwens voor zit- of staanplaatsen?
    Ik voor zitplaatsen, aangezien ik niet van de grootste en breedste ben, en dus veel meer ga zien, en veel zekerder ga zijn dat ik iets ga zien op een genummerde zitplaats. :Y)


    Volgens mij zijn er geen staanplaatsen, toch? :3


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn er geen staanplaatsen, toch? :3

    In Antwerpen wel ;o
    By the way, ik ga voor zitplaatsen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Komen de jongens eindelijk eens naar ons klein landje,mag ik niet gaan! Fml. Ik had heel graag willen zien,maar helaas. D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Komen de jongens eindelijk eens naar ons klein landje,mag ik niet gaan! Fml. Ik had heel graag willen zien,maar helaas. D:

    Mwha, da's kut!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”