• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Curlies schreef:
    (...)

    Nawh , probeer gewoon (: Ik ben van mezelf spontaan haha :3 Dus voor mij is het geen probleem XD


    Ik ben gewoon niet zo denk ik...
    Veel succes met met je buren praten!!


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    schreef:
    (...)

    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.

    Ik ben het hier dus echt niet mee eens.
    als je geen fan bent dan snap ik je mening wel maar als er ouders mee gaan?
    Niet iedereen mag zonder ouders naar een concert, ik denk niet dat je een dertien/vertien jarig kind alleen naar een concert mag laten gaan. Wel, ik ga met een vriendin, mijn zus en de moeder van mijn vriendin. De plek ligt nog niet vast.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:21 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Curlies schreef:
    Nawh , ben ik echt de enigste hier die gewoon praat met vreemden? XD


    Nee, hoor, als ik me verveel en ik loop ergens, roep ik ook gewoon 'HOI' kijken wie er reageert. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.


    Daar ben ik deels mee eens.
    Wel ja, als er Directionators meegaan en "enjoying people" gaan, daar kan ik er niet zo goedtegen. Maar er zijn ouders die schrik hebben dat hun kind iets kan oplopen en dus willen ze er graag bij zijn, dus die ouders kan ik wel een beetje begrijpen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:10 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Two schreef:
    Ik kan bij 't lijstje voor Amsterdam!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pff ik wil naar Amsterdam vanwege die hot tickets maar mn moeder wil naar Antwerpen omdat dat veel dichterbij is (1.5 uur en amsterdam 3.5 uur ofzo) ):


    all we do in life echoes in eternity

    Curlies schreef:
    Nawh , ben ik echt de enigste hier die gewoon praat met vreemden? XD


    Ik zou dat niet durven hoor xd.

    jaa mijn moeder zou eigenlijk niet meegaan maar nu wil een moeder van een vriendin van mn zusje als kerstcadeautje een concertkaart van 1D geven dus gaan ze allebei waarschijnlijk mee (heb ik echt geen zin in) en dat doen ze allemaal zonder mij te vragen want eigenlijk wou ik een vriendin meenemen maar die past nu niet meer in de auto -_____-


    all we do in life echoes in eternity

    ohja ik ga dus naar Antwerpen ;)


    all we do in life echoes in eternity

    Turtlewar schreef:
    (...)

    Ik zou dat niet durven hoor xd.


    Waawhh -_- Ik heb ook random gepraat tegen een jongen , en daar ben ik nu verliefd op O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Memoria schreef:
    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.
    Ik ben het hier dus echt niet mee eens.


    Ik ben het er opzich wel mee eens, maar ik mag niet als er geen begeleider mee gaat. En andere meiden mogen misschien ook niet als een van hun ouders niet mee gaat, maar ze willen wel graag.

    @curlies: ahahahaha awh. Ik praat niet zo snel met vreemden. Ik wou dat ik dat kon haha, lijkt me vet gezellig.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:19 ]

    @turtlewar als je toch helemaal alleen bent dan ga je toch ook met vreemden praten ?


    all we do in life echoes in eternity

    Aria schreef:
    (...)
    Sorry, maar wat je nu zegt, vind ik echt nergens op slaan.


    Hoezo slaat het nergens op?


    Physics is awesome

    GumpyGirl schreef:
    @turtlewar als je toch helemaal alleen bent dan ga je toch ook met vreemden praten ?


    Nee dat zou ik niet doen, zou waarschijnlijk stil blijven haha.

    @turtlewar ligt er bij mij aan, als we iets hebben om over te praten praat ik echt te veel :$
    Anders ben ik ook wat stiller. Maar dat is bij een 1D concert geen probleem xD Hopelijk zijn er dus aardige meisjes enzo haha


    all we do in life echoes in eternity