• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    hihi ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben zo ontzettend moe en ziek. Denk dat ik zo me bed maar in duik en dan morgen hopelijk op tijd uit m'n bed om kaartjes te bestellen. En hopelijk lukt het ook, anders ga ik huilen. --'


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wil ook wel voor mensen kaartjes proberen te kopen en dan doorverkopen, als iemand er behoefte aan heeft?


    SLOAN.

    Wat lijkt jullie slimmer Livenation of via een andere site van belgie (voor Antwerpen) ?


    all we do in life echoes in eternity

    Ik ga op de proximus site bestellen.

    ik vind de proximus site niet haha maar mn moeder gaat op die site van belgie en ik op livenation.nl bestellen


    all we do in life echoes in eternity

    Ik kan bij Amsterdam(: De ouders van een vriendin willen ons toch wel brengen:)

    Nou ik ga slapen
    Ik moet morgen weer om half 8 op mijn werk staan
    Ik ga voor jullie allemaal duimen, maar vooral voor de lieve mensen die de kaartjes bestellen voor ons groepje (ik ben de enige die er niet bij kan zijn)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Nou ik ga slapen
    Ik moet morgen weer om half 8 op mijn werk staan
    Ik ga voor jullie allemaal duimen, maar vooral voor de lieve mensen die de kaartjes bestellen voor ons groepje (ik ben de enige die er niet bij kan zijn)


    Ah, dat is lief van je. Vingers gekruist en op hoop van zegen.


    Physics is awesome

    Nog 12 uur! ;o, oké ik begin steeds zenuwachtiger te worden >.<


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Ik begin nu echt te trippen hé, ben zó zenuwachtig! Kan nauwelijks fatsoenlijk typen :').


    The odds are néver in our favor.

    Ik ga ook slapen.
    Succes iedereen morgen & ik hoop voor jullie dat iedereen aan een kaartje komt!
    X

    Ik ben zó zenuwachtig, vooral omdat ik ook kaartjes moet gaan bestellen voor 3 vriendinnen van mij. Dalijk lukt het me niet en dan maak ik niet alleen mezelf teleurgesteld, maar ook mijn vriendinnen.. En ik wil ze echt niet laten vallen.. Ik moet gewoon kaartjes kunnen krijgen!
    Iedereen succes morgen, hopelijk kan iedereen aan kaartjes komen (:

    Kan je via Ticketmaster geen kaartjes voor Antwerpen bestellen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jep,juist,telefonish kan alleen vanaf maandag om 09:00 ,dus,niet de moeite.:(
    Voor Antwerpen moet je via de officiele site van het Sportpaleis ofwel Proximus Go for music.
    omB,zo zenuwachtiggggggggg (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:39 ]