• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    GumpyGirl schreef:
    @turtlewar ligt er bij mij aan, als we iets hebben om over te praten praat ik echt te veel :$
    Anders ben ik ook wat stiller. Maar dat is bij een 1D concert geen probleem xD Hopelijk zijn er dus aardige meisjes enzo haha


    Ja ik hoop het ook. Als iemand tegen mij praat ga ik meestal wel vrolijk praten hahaha. Ik hoop ook dat het aardige meisjes zijn en geen bitches.

    Kan je via ticketmaster geen ticktes kopen voor Antwerpen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bulsara schreef:
    (...)

    Daar ben ik deels mee eens.
    Wel ja, als er Directionators meegaan en "enjoying people" gaan, daar kan ik er niet zo goedtegen. Maar er zijn ouders die schrik hebben dat hun kind iets kan oplopen en dus willen ze er graag bij zijn, dus die ouders kan ik wel een beetje begrijpen.


    Ik kan die ouders ook wel begrijpen maar daardoor kunnen mensen die misschien heel erg graag willen er niet heen. Ik begrijp hun bezorgdheid ook volkomen.


    Physics is awesome

    Gheheh^^ Ik ben echt een random meisje haha , ik praat echt veeeel te veel XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @stonehenge volgens mij wel of die site van sportpalijs maar ik koop ze gewoon van livenation

    @curlies jaa m2 (: maar alleen met leuke mensen haha

    Pff ben echt bang dat ik ze morgen niet kan kopen ofzo..


    all we do in life echoes in eternity

    Stonehenge schreef:
    Kan je via ticketmaster geen ticktes kopen voor Antwerpen?


    Moet wel want via livenation kan het wel en dan krijgt de kaarten van ticketmaster, volgens mij.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Moet wel want via livenation kan het wel en dan krijgt de kaarten van ticketmaster, volgens mij.

    Ik kan het dus nergens vinden op ticketmaster


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @stonehenge die van Antwerpen zijn er nog niet opgezet die van a'dam wel echt raar... anders moet je ze gewoon via livenation kopen?


    all we do in life echoes in eternity

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Ik kan het dus nergens vinden op ticketmaster


    Ik ook niet. Ik ben bang dat je dan je kaartje moet bestellen bij livenation.


    Physics is awesome

    Ik zou het eigenlijk best leuk vinden om wat mensen te meeten op het concert. :Y)

    shar0naa schreef:
    Okayy ik mag gaan, alleen als een vriendin meegaat -_-. & niemand die mee wilt ofcourse
    Iemand die toevallig heeel misschien vlakbij rotterdam woont? haha :$


    Ligt eraan hoe dichtbij Rotterdam je me wilt hebben xD Ik woon er vlakbij (like, in halfuurtje ben ik bij Rotterdam Centraal met metro x'D)..


    Ik zit echt te twijfelen tussen een kaartje voor de tweede rang (bij het BSB concert in Ahoy zat ik ooit tweede rang, dat was leuk maar ja je zit niet zo dichtbij..) en een hotticket (hoewel ik vind dat die net iets te duur zijn, daar moet ik een driekwart maand voor werken :')...) Waarschijnlijk wordt het voor mij een tweederangskaartje zoals ik er nu over denk..

    Edit; Ik heb het geonden op ticketmaster? hier!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:56 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Grimm schreef:
    Ik zou het eigenlijk best leuk vinden om wat mensen te meeten op het concert. :Y)

    Ja, het zou nice zijn!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Grimm schreef:
    Ik zou het eigenlijk best leuk vinden om wat mensen te meeten op het concert. :Y)


    Daar ben ik het mee eens (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maar ik ga wel met een vriendin, dus misschien vindt ze dat wel een beetje eng. Maar mij lijkt het echt super als het mogelijk is. (krul)

    Mij lijkt dat me echt leuk :D alleen weet ik niet of mn moeder en mn zusje en haar vriendin dat zo leuk vinden haha Ik ga wel helemaal vooraan proberen te staan ;p


    all we do in life echoes in eternity