• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Ryan
    'Krabsalade, en even zodat je het weet. Dat zijn echt droge moppen' Mompel ik sarcastisch waarna ik het stuk houd een eindje achter hem laat zweven om hem vervolgens op zijn achterhooft te raken zodat hij bewusteloos raakt en loop naar Sarah toe, 'Mischien slim om hier weg te gaan voordat meneer wakker word?' Opper ik.

Don't be like the rest of them, darling

Sarah
    Ik knik, pak snel zijn hand vast en probeer het lichte trillen te stoppen terwijl ik naar beneden ren. 'Dat was... vaag?' mompel ik zachtjes en stop met trillen.

[Ik heb medelijden met Chad :')]

Luna Day
    Ik zucht en klap mijn laptop dicht. Ik heb honger. Maar eerst moet ik me dan aankleden. Ik heb namelijk net gedoucht. Ik loop naar mijn kast en pak er klerem uit en trek die aan. Ik doe mijn haar in een vlecht en leg die over mijn rechterschouder. Dan verlaat ik mijn kamer en wanneer ik de hoek om loop bots ik maar net niet tegen iemand aan. Ik wil hem afsnauwen maar dan zie ik wie het is.
    'Chad,' zeg ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik kwam het toilet uit, na mijn 'plaspauze' en keek grijnzend naar Alexi.
    "Hoe gaat het met mijn schatjes?!" vroeg ik grijnzend en ging naast haar zitten. Meteen sloeg ik mijn armen om haar heen en keek over haar schouder naar het scherm. "Wat doe je?" vroeg ik met een frons.

“To live will be an awfully big adventure.”

LostMagic schreef:
    Jake S.
    'En een masker.' zeg ik. Ik kus haar nog eens zachtjes. 'Hm wil je vandaag gaan shoppen of wanneer dan?' vraag ik haar en streel zachtjes over haar wang even.

Leslie Day
    Ik knik, 'Ja een masker ja,' zeg ik glimlachend. Jake kust me nog eens zachtjes en ik glimlach onder zijn lippen. Ik kijk hem aan. 'Vandaag shoppen is goed hoor,' zeg ik dan. 'Zo lang hebben we namelijk niet meer.' Zijn hand streelt mijn wang en ik kijk hem aan en druk dan iets langer mijn lippen op die van hem.

Alexi
    Ik glimlach even naar hem en zucht dan. 'Een appartement zoeken.' zeg ik en concentreer me weer op de site's.
    Het is moeilijker dan ik dacht om een ruim appartement te vinden die redelijk goedkoop is.

Jake
    Ik zoen haar terug en pak dan haar hand. 'Laten we gaan dan maar jij, juffrouw Day, mag je eerst omkleden. Je zou iets te veel bekijk hebben.' grinnik ik en laat mijn ogen even over haar lichaam glijden.

Chad
    En hier hield het ontwijken op... Het lot had zijn moment uitgekozen.
    "Luna." mompelde ik. Ik stak mijn handen in mijn zakken en keek naar de vloer. Hoe moest ik hier nu op reageren? Blij en vrolijk doen? Kwaad worden? Vragen waarom ze me nooit meer had benaderd?
    "H-hoe gaat het?" vroeg ik uiteindelijk toch maar.

Axton
    "Waarom?" vroeg ik nog steeds even verward, terwijl ik mijn handen op haar buik legde. Wat gemakkelijk ging omdat ik achter haar zat. Ik deed het de laatste tijd vaak, het was een soort gewoonte geworden.

Alexi
    'Omdat ik niet terug naar huis kan?' zeg ik alsof het vanzelfsprekend is. Ik voel me iets vrolijker als ik zijn handen op mijn buik voel. Het kalmeert de kindjes blijkbaar want ze stampen dan minder.

Axton
    "Je komt toch gewoon bij mij wonen?" haalde ik dan mijn schouders op en legde mijn hoofd langs achteren op haar schouder.
    "Ik heb meer dan genoeg plek... op het eiland en als je daar niet wilt, dan heb ik nog wel een flatje ergens."

Alexi
    Ik kijk hem glimlachend aan. 'Word je me dan niet beu?' lach ik zachtjes en leg mijn handen op de zijne. Binnen een paar dagen kan het al zover zijn en eerlijk? Ik ben doodnerveus en bang... dit kan mijn dood worden.

Leslie Day
    Ik kijk even naar mezelf en glimlach dan. 'Ja, laat ik maar wat gaan aantrekken,' zeg ik. Ik ben naakt. Dus ja. Ik loop naar de kast en pak een jeans en een trui. Lekker warm. 'Mag ik zo wel mee?' Vraag ik dan met een lachje als ik aangekleed ben.

Luna Day
    Ik kijk naar hem en maak geen aanstalten om weg te gaan. Hij vraagt hoe het met me gaat en ik herpak mezelf.
    'Goed hoor, en met jou?' Vraag ik dan met een glimlach.
    Ik kan het niet ontkennen, ik heb veel aan Chad gedacht. Maar elke keer dwing ik mezelf om normaal te doen. Ik weet niet waarom ik telkens aan Chad denk. Niet alleen vanwege de beste seks ooit. Het voelt als meer. Nee. Onmogelijk.

Jake Sadler
    'Dat is veel beter juffrouw Day.' grinnik ik en pak haar hand vast. 'Wil jij rijden of rijd ik?' vraag ik haar en loop met haar samen door ons huis. Ik knijp zachtjes in haar hand. We slapen niet altijd hier, ook heel vaak op school maar het wisselt zich af.

Leslie Day
    Ons huis. Het voelt ineens zo volwassen. Want dit is iets waar Jake en ik willen blijven wonen. 'Ik rijd wel,' zeg ik glimlachend en pak de auto sleutels van het haakje af vlak bij de voordeur. Ik trek Jake mee aan zijn hand naar buiten en doe de voordeur op slot. 'Zitten alle ramen en deuren dicht?' Vraag ik dan voor de zekerheid. Dat zijn allemaal dingen waar we nu rekening mee moeten houden.