Isabella Elizabeth Espinoza:
'En ik kan niet zonder mijn beste vriendje' zeg ik lief en nestel me weer in zijn armen. Ik luisterde naar Kurt en knikte zwak. 'Maar je kan ook niet zonder jongens' verzucht ik en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Mijn gevoelens' zeg ik zachtjes, doelend dat ik erover moest praten van hem. 'Kurt, ik heb ze echt allemaal op een rijtje, behalve als het om liefde gaat. In de liefde ben ik helemaal verward. Ik weet niet van wie ik het meest hou' zeg ik zuchtend. 'Ik accepteer het dat ik ontvoerd ben en wat er allemaal met me gedaan is en ik ben er nog niet helemaal overheen. Gelukkig heb ik geen zelfmoordneigingen en wil ik gewoon leven en bij jullie zijn. Ik heb tot zo ver alles op orde, maar niet bij liefde.' vertel ik aan Kurt en staar naar de muur. 'Damian is lief Kurt. Misschien zie je dat niet, maar ergens binnen in is hij echt lief. Hij is zorgzaam, aardig, grappig, lief, is zichzelf, geeft zijn mening. En ja hij heeft ook natuurlijk slechte kanten. Zoals dat hij Finn en jullie Blaine en jij niet mag of dat hij vreselijk in bed is' zeg ik tegen hem en kijk Kurt aan. 'Serieus Damian is echt slecht in bed' zeg ik nu lachend en proeste het uit. Het was heel eerlijk zielig voor hem, maar komisch voor mij. 'Maar toch voel ik iets voor hem en ik weet niet wat. Finn is echt een lieve jongen, Kurt. Hij is lief, grappig, geweldig en ik hou ziels veel van hem, maar ik weet niet of dat met liefde is of vriendschap. Finn laat me zichzelf zijn en dat doet Damian niet. Ik kan bij Finn helemaal mezelf zijn en doen wat ik wil en bij Damian heb ik dat niet. En natuurlijk is Finn geweldig in bed en is hij perfect. Het is gewoon dat ik nogal in de war ben met mijn gevoelens tussen die twee en even buiten hun. Ik wil geen abortus plegen, ik wil het kind houden. Het is namelijk ook van mij' vertel ik aan Kurt en staar aan mijn handen. 'Dus zo erg ben ik ook niet verkloot' zucht ik.
Blaine Anderson:
Ik glimlachte bemoedigend en omhelsde hem weer. Nu was ik nieuwschierig over het feit dat hij al een idee had om haar te veroveren. 'En hoe ga je haar veroveren?' vroeg ik benieuwd en kijk hem nieuwschierig aan. 'Finn, ik ben je beste vriend, het is mijn taak om je te helpen en je aan te moedigen. Ik zal je altijd blijven steunen wat je ook zal doen en ik ben er altijd voor je' zeg ik gemeend en leg mijn hand op zijn schouder, doelend dat ik echt meen. 'Je weet dat ik van je hou' zeg ik gemeend en omhels hem stevig. Ik kon echt niet zonder Finn, hij was mijn beste vriend en aan hem had ik heel veel aan. Hij steunde me, hij was een lusiterde oor, hij gaf goede advies, hij was er voor me en daar draaide allemaal om vriendschap. Ik kijk hem glimlachend aan en ging onderuit zitten op de bank . 'Deze vakantie gaan wij tweeën ook nog wat doen' zeg ik bevestigend.
(Dankje!)
[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:42 ]
One Who Travels A Higher Path.