Isabella Elizabeth Espinoza:
'Robin, Finn, Damian, Edward, Taylor, Darren, Chris, Jan, Peter, Erik, Seth, Sam, David, Damon, Luke, Jason, Jordan, Dave' somde ik nu op en door mijn tranen heen lachtte ik half, doelend dat het een grapje was. 'De vaders kunnen Finn of Damian zijn' zei ik zuchtend en werd weer serieus. Ik was opgelucht dat Kurt niet boos was en dat hij niet dacht dat ik een slet was. Hij was echt mijn beste vriend en hij is er gewoon voor mij. Ik was echt verbaast dat hij helemaal enthausiast deed en dat hij alles wou doen met me en dat we kleding konden kopen. Ik wist zelf niet of ik het wou houden, maar misschien was ik niet zwanger. Had ik echt gewoon een griepje. Ik was wel blij dat ik Kurt had, alleen als we het zouden weten dan was ik heel bang voor de reactie op Finn en Damian. Ik sloeg mijn armen om Kurt heen en trok hem dicht tegen me aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en zuchtte. 'Ik ben gewoon bang voor hun reactie's stel dat ik zwanger ben. Ze zouden flippen' zeg ik angstig en kijk Kurt aan. 'En ik weet het allemaal niet meer of ik een baby wil of niet. Ik ben geen goede moeder' zeg ik zachtjes en sloot even mijn ogen. Ik wou het echt weten of ik zwanger was of niet. Zonder nog iets te zeggen ging ik uit bed en trok Kurt mee naar de badkamer. Ik zocht even en pakte een zwangerschapstest. Ik deed snel de deur dicht en kon me niets schelen dat Kurt dit zag. Ik trok mijn ondergoed uit en ging op de wc zitten en hield het staafje eronder en deed mijn ding. Daarna legde ik het op de grond en spoelde het door en deed mijn broekje weer omhaag. Ik ging op de grond zitten en trok Kurt ook mee en wachtte. Het gaf zelf aan of je zwanger was of niet. Na een paar minuutjes wachten keek ik erop en mijn hart stond stil. 'Zwanger'
Blaine Anderson:
Ik had echt even een 'Aaah' blik. 'Je bent echt een goede vader, Finn' zeg ik gemeend en leg een hand op zijn schouder, doelend dat het echt zo is. 'Emily boft maar met zo'n vader' zeg ik eerlijk en naar de waarheid. Emily kirde en keek lief naar haar vader. Ik drukte een kusje op haar wang en ze keek weer naar mij. 'Blaine!' kirde ze en brabbelde verder. Opeens keek ze naar Finn en brabbelde naar hem. 'Pa. Papa!!' kirde ze vrolijk en haar handjes bewoog enthausiast. Ik kijk haar ongelovelijk aan. Ze zei papa tegen Finn. 'Finn, ze heeft papa gezegd' zeg ik trots tegen hem en nu moest hij echt trots zijn op zijn kleine meid. Nu kon ze papa en Blaine zeggen en dalijk mama en hopelijk ook snel Kurt. 'Maar je weet toch dat Ik en Kurt altijd voor je klaar staan en je helpen ook met je opvoeding' zeg ik gemeend. 'Eigenlijk ben ik toch ergens jaloers op je. Kurt en ik krijgen geen kinderen en ik zou heel graag een eigen kidn willen hebben' zeg ik gemeend en serieus. Een eigen kindje samen met Kurt, maar dat zou toch onmogelijk zijn, aangezien we jongens zijn. Maar ik zou dat wel willen.
[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:09 ]
One Who Travels A Higher Path.