Kurt Hummel
Ik glimlachte lief en geruststellend naar Bella. 'Natuurlijk komt er helemaal niemand tussen ons, daar zijn we veel te hecht voor.' zei ik naar waarheid, ze was echt als een tweelingzusje voor me en ik hield met heel mijn hart van haar. 'Natuurlijk, ik begin wel, en ik schiet je te hulp als misschien dichtklapt.' zei ik bemoedigend tegen haar. Ze pakte mijn hand en stopte de zwangerschapstest in mijn broekzak en liepen naar de keuken toe waar Finn en Blaine waren. Finn en Blaine reageerden meteen bezorgd toen ze ons zagen en ik wreef met mijn duim over haar hand heen, als troostend gebaar. 'Er is iets wat Bella moet vertellen, we kunnen beter even naar de woonkamer gaan. Zodat Damian het ook meteen hoort.' deelde ik mee. 'Heeft ze een ziekte?' vroeg Finn meteen bezorgd aan mij, waarna ik mijn hoofd schudde en geruststellend van Blaine naar Finn keek, doelend op dat het geen ziekte was of iets. We liepen nu naar de woonkamer toe, waar Damian televisie aan kijken was. Ik zette de televisie uit, waardoor hij een beetje bozig reageerde. Maar nu trok ik me er niets van aan en nam plaats en trok Bella naast me op de bank en drukte haar dicht tegen me aan, zodat ze toch een veilig gevoel heeft. Ik wenkte Blaine en Finn dat ze ook plaats moesten nemen, wat ze ook deden. 'Bella wilt even praten met jullie.' zei ik gericht tegen Blaine en Finn, waarna ik nu stil bleef en Bella het woord kon nemen. Ik had tenminste een begin gemaakt.
Finn Hudson
Bella en Kurt kwamen de keuken binnen en meteen werd ik bezorgd. Ik hoorde wat Kurt zei en schoot meteen in de stress. Had ze misschien een hele erge ziekte en wilde ze daar met ons over praten?! 'Er is iets wat Bella moet vertellen, we kunnen beter even naar de woonkamer gaan. Zodat Damian het ook meteen hoort.' deelde Kurt mee. 'Heeft ze een erge ziekte?' vroeg ik bezorgd waarna Kurt zijn hoofd schudde. Maar waar wilde ze dan met ons over praten? We liepen naar de woonkamer en ik nam plaats naast Blaine en nogal ver weg van Damian. Ik wilde niet naast hem zitten en ik had daar helemaal geen behoefte aan. Ik keek van Kurt naar Bella en ik merkte dat Emily in slaap gevallen was. 'Twee seconden, ik leg haar even in bed voordat ze wakker wordt.' deelde ik mee, aangezien ze nogal moe was. Ik liep snel naar mijn kamer en legde haar in bed en nam de babyphone mee en nam weer plaats naast Blaine. Ik keek nu bezorgd met Bella, wat was er?
Damian Furioso
Ik zat verdiept in een sportwedstrijd, en merkte niet eens dat er mensen binnenkwamen totdat Kurt de televisie uitzette en keek ik hem bozig aan, maar ik zei maar niks voor Bella. Ik keek nu Bella afwachtend aan. Waar wilde ze ons over spreken? Ik vermoedde over de ruzie van net en dat ze gewoon wilde bemiddelen of iets. Het zou wel niks bijzonders zijn, ik wilde liever de wedstrijd afzien en zuchtte even, omdat ik nu de hele wedstrijd mistte hierdoor.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.