Kurt Hummel
Ik zuchtte zachtjes en streelde met mijn vingers over Blaine's arm heen. Ik wist dat Blaine zich niet liet doen, en dat hij helemaal boos werd omdat Damian mij duwde. Het deed gelukkig geen pijn, maar ik snapte zijn probleem niet. Waarom liet hij ons niet gewoon met rust? We deden nooit iemand kwaad en we stonden altijd voor iedereen klaar. Maar toch waren er zulke mensen die ons altijd dwars zaten en ik haatte dat. Ik wilde gewoon gelukkig zijn met Blaine, was dat teveel gevraagd. Ik keek op naar Blaine en zag dat hij een blik terug wierp naar Damian. 'Laat hem, Blaine.' zei ik zachtjes en bezorgd tegen hem. Ik pakte zijn kin vast, en draaide zijn gezicht naar mij toe, zodat hij mij aankeek. Ik wilde gewoon niet meer drama en al helemaal niet met mensen zoals Damian. Ineens rende Bella langs ons heen naar de wc en begon ze over te geven en meteen voelde ik me bezorgd. 'Ik ga wel,' zei ik vlug, ik had zo'n vermoeden dat Bella nu even geen behoefte had aan 'de jongens'. En ik liep zo snel als ik kon naar haar toe en hielp haar tot zo ver ik kon. Ik hield haar haren vast, zodat ze niet in haar gezicht vielen en wreef over haar rug. Wat was er met haar?
Finn Hudson
Er was een nogal ongemakkelijke stilte gevallen tussen ons, maar al gauw werd de stilte onderbroken doordat Bella ineens wegrende. Bezorgd keek ik haar na en begon ze over te geven. Ik wilde net naar haar toe gaan, net zoals Damian maar Kurt was ons al voor. Misschien was dat ook wel even beter voor haar. Ik liep nu naar Blaine toe, zodat ik hem nu kon tegen houden zoals hij bij mij deed. Ik had er wel vertrouwen in dat Blaine hem aankon, maar ik deed het puur omdat we er allemaal niet meer drama's bij konden hebben. En trouwens, voor Bella zou dat ook veel te zwaar zijn. Maar in ieder geval, had ik het dus goed gezien dat Damian een homofoob is.Ik had er echt geen zin in, dat hij Blaine nog meer op ging fokken of wat dan ook. Net zoals hij gisteren bij mij deed. Hij begon me gewoon op te fokken en me uit de tent te lokken. 'Ik denk dat dit door de stress kom,' zei ik nu zuchtend en bezorgd tegen Blaine, Damian compleet negerend. 'Ze kan gewoon niet meer drama hebben en ik denk dat ze er letterlijk ziek van wordt.' zei ik.
Damian Furioso
'Bella!' riep ik haar na, net toen ik naar haar toe wilde gaan, ging Kurt al en zuchtte ik gefrustreerd en vooral geïrriteerd. Ik was haar vriend, dus ik was prima in staat om zelf voor haar te zorgen. Daar had ik die homo's niet voor nodig! Maar ik hield voor nu mijn mond maar, omdat ik ergens een vermoeden had dat dit weleens door de stress kon komen van alles wat er gebeurde. Ik ging op een krukje zitten die vlakbij het kookeiland stond en wachtte maar gewoon af. Ik negeerde de twee gewoon en deed alsof ze lucht waren.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.