• Ik las vandaag iets op internet over de dingen die over Harry worden gezegd. De jongens (including Harry) vinden het heel erg dat Harry een slet wordt genoemd etc etc. Ik denk dat de mensen (ook veel van ons) de laatste tijd een verkeerd beeld schetsen van Harry. Een echte womaniser volgens velen. Veel meiden, veel one night stands en veel feestjes. Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt. Nog een citaat van mr. Styles himself: "Ik heb liever een lief meisje dan een heel knap meisje, het gaat om de inhoud." Zo NIET de Harry die veel van jullie schetsen.

    Ik wou het even gezegd hebben, haha. We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    SHABOOYA

    oke.


    Miep

    Maar zoals je zelf zegt 'we denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig' dus wat jij zegt over Harry zou ook helemaal niet waar niet kunnen zijn


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    Maar zoals je zelf zegt 'we denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig' dus wat jij zegt over Harry zou ook helemaal niet waar niet kunnen zijn


    Dit is informatie van de jongens zelf en een goede vriend van Harry:
    http://www.mtv.co.uk/news/one-direction/366319-harry-styles-one-direction-too-flirty


    SHABOOYA

    Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt.


    Oké, maar kan je dit bewijzen, behalve quotes van hem te posten? Want ja, we kennen hem niet. Dus ook dit hoeft niet 'echt' te zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij kan ook maar van alles zeggen. Ik kan ook zeggen ''Ik ben een koala''. Betekent niet dat het waar is.


    -

    Aragog schreef:
    (...)

    Oké, maar kan je dit bewijzen, behalve quotes van hem te posten? Want ja, we kennen hem niet. Dus ook dit hoeft niet 'echt' te zijn.


    Zie berichtje boven je post.
    De jongens, vrienden en hij zelf zeggen het.


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Dit is informatie van de jongens zelf en een goede vriend van Harry:
    http://www.mtv.co.uk/news/one-direction/366319-harry-styles-one-direction-too-flirty


    Ze kunnen zoveel zeggen? Zoveel sterren liegen om een goede naam te houden. En Harry heeft dit deels zelf veroorzaakt, vind ik


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Rissl schreef:
    We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    Dit vind ik een hele goede uitspraak van jou. We kunnen ze ook niet echt kennen, want ik - en iedereen die een enorme fan is - kennen de jongens niet persoonlijk. Daarom vind ik het altijd vreselijk om de vooroordelen te lezen. En natuurlijk zoekt Harry een vriendin die lief is, en gaat t niet om uiterlijk. Dat gaat het nooit. Geloof me, alle jongens vallen op inhoud, als ze er toevallig goed uitziet is dat hartstikke meegenomen.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rissl schreef:
    (...)

    Zie berichtje boven je post.
    De jongens, vrienden en hij zelf zeggen het.

    Like I said, dat bewijst het nog niet.
    Ik zeg niet dát het zo is, maar stel dat hij wel 'elke dag' een one night stand heeft, feest tot diep in de nacht en zo? Dat is natuurlijk niet goed voor zijn/hun reputatie. En ja, dan maken ze nu even een beeld van de 'perfecte' Harry.

    Dat ze het zeggen, zegt niet dat het gelijk de waarheid is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ze kunnen zoveel zeggen? Zoveel sterren liegen om een goede naam te houden. En Harry heeft dit deels zelf veroorzaakt, vind ik


    Mee eens. Maar toch, wou het gewoon even gezegd hebben omdat ik zelf ook een verkeerd beeld van die jongen had.


    SHABOOYA

    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    Miep

    Aragog schreef:
    (...)
    Like I said, dat bewijst het nog niet.
    Ik zeg niet dát het zo is, maar stel dat hij wel 'elke dag' een one night stand heeft, feest tot diep in de nacht en zo? Dat is natuurlijk niet goed voor zijn/hun reputatie. En ja, dan maken ze nu even een beeld van de 'perfecte' Harry.

    Dat ze het zeggen, zegt niet dat het gelijk de waarheid is.


    Dat is inderdaad waar. Het kan inderdaad een bullshitverhaal zijn om zijn reputatie op te krikken, maargoed, toch vind ik dat we ook anders naar Harry moeten kijken.


    SHABOOYA

    Kenickie schreef:
    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    Maar de media weet daarnaast veel meer dan wij, info van een insider haha.


    SHABOOYA

    Ik ben blij dat iemand het hier gezet heeft, ik stoorde me er zelf ook erg aan.
    En als je dan de joepie of van die roddelbladen leest heeft hij elke week een andere vlam.. Hij heeft er in het begin wel zelf voor gezorgt,
    maar in dat filmpje met die "zwangere vrouw" zie je de echte Harry volgens mij.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Rissl schreef:
    (...)

    Mee eens. Maar toch, wou het gewoon even gezegd hebben omdat ik zelf ook een verkeerd beeld van die jongen had.


    Ja tuurlijk, ik vind het ook erg dat hij (allemaal zelfs, kijk maar naar zayn..) een slechte naam begint te krijgen.. maar Harry flirt vaak en ook met oudere vrouwen. Hij had zelf gezegd dat hij al vaak seks heb gehad etc. Dus, wie zijn schuld is het? Mensen gaan niet zo maar uit het niets iemand 'een slet' noemen.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."