• Ik las vandaag iets op internet over de dingen die over Harry worden gezegd. De jongens (including Harry) vinden het heel erg dat Harry een slet wordt genoemd etc etc. Ik denk dat de mensen (ook veel van ons) de laatste tijd een verkeerd beeld schetsen van Harry. Een echte womaniser volgens velen. Veel meiden, veel one night stands en veel feestjes. Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt. Nog een citaat van mr. Styles himself: "Ik heb liever een lief meisje dan een heel knap meisje, het gaat om de inhoud." Zo NIET de Harry die veel van jullie schetsen.

    Ik wou het even gezegd hebben, haha. We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    SHABOOYA

    En je kan wel met zekerheid zeggen dat hij de waarheid spreekt en jij dus gelijk hebt? (krul) Je kent 'm niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rissl schreef:
    (...)

    Klopt inderdaad, had ik eerder ook al wel toegegeven. Toch blijven jullie er vanuit gaan dat hij een womanizer is ; )

    Ik ga er niet vanuit dat hij een womanizer of mannelijke slet is,
    maar ik vind gewoon dat we eerst alle 'opties' moeten bekijken en dan pas mogen beoordelen.
    Ach, ik denk dat we er nog wel achter gaan komen!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Cloverhand schreef:
    Ik geloof nooit direct wat de media verteld.
    Nieuwe tattoos, uit met Daniëlle, nieuwe vriendin. Ik geloof het allemaal pas als de jongens zelf bevestigd hebben dat het waar is of als er duidelijke foto's van zijn. Tot die tijd besteed ik er geen aandacht aan.
    En Harry heeft trouwens niet gezegd dat hij op zoek is naar een serieuze relatie, in een filmpje zei hij dat hij niet echt op zoek is, maar gewoon wacht tot hij vanzelf iemand tegenkomt. Zo zie je maar weer hoe dat ook weer verdraaid wordt.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 23:10 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lol als ik een van die kids was zou ik me hierom doodlachen :'].
    Je mot je maar ergens druk om maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Lol als ik een van die kids was zou ik me hierom doodlachen :'].
    Je mot je maar ergens druk om maken.


    Ik maak me er niet druk om. Ik erger me alleen aan het beeld dat al die 15-jarige (ik generaliseer, niet te serieus nemen a.u.b.) schrijfsters schetsen van Harry in hun verhalen. Ik denk niet dat hij zo is, maar hij wordt wel constant op die manier afgeschilderd en daar kan ik niet tegen.

    Het wil inderdaad niet zeggen dat hij wel heel lief, aardig en leuk is. Misschien is hij inderdaad wel een womanizer, maar omdat we het niet weten, wil ik gewoon even zeggen dat we hem niet op één manier neer moeten zetten. Snap? ; )


    SHABOOYA

    Kenickie schreef:
    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    Dit


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rissl schreef:
    (...)

    Ik maak me er niet druk om. Ik erger me alleen aan het beeld dat al die 15-jarige (ik generaliseer, niet te serieus nemen a.u.b.) schrijfsters schetsen van Harry in hun verhalen. Ik denk niet dat hij zo is, maar hij wordt wel constant op die manier afgeschilderd en daar kan ik niet tegen.

    Het wil inderdaad niet zeggen dat hij wel heel lief, aardig en leuk is. Misschien is hij inderdaad wel een womanizer, maar omdat we het niet weten, wil ik gewoon even zeggen dat we hem niet op één manier neer moeten zetten. Snap? ; )


    Ik snap wat je bedoeld, alleen ik vind dat dit nou bij het beroemd zijn hoort. Je hebt de leuke kanten en de minder leuke kanten. Dat hadden ze kunnen weten, voordat ze aan X-Factor mee gingen doen. Daarbij neemt niet weg dat het gewoon onfatsoenlijk is om bijvoorbeeld nare tweets naar Zayn te sturen en over de vriendinnen van de jongens gemene dingen te zeggen. Maar ja.. zulke mensen houd je altijd. Ik denk dat wij ons er gewoon niet zo druk om moeten maken. Zoals Camel ook al heeft gezegd: "De fans blijven toch wel, of hij nou een womanizer is, of niet."


    There is nothing more badass than being yourself

    Ushkowitz schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoeld, alleen ik vind dat dit nou bij het beroemd zijn hoort. Je hebt de leuke kanten en de minder leuke kanten. Dat hadden ze kunnen weten, voordat ze aan X-Factor mee gingen doen. Daarbij neemt niet weg dat het gewoon onfatsoenlijk is om bijvoorbeeld nare tweets naar Zayn te sturen en over de vriendinnen van de jongens gemene dingen te zeggen. Maar ja.. zulke mensen houd je altijd. Ik denk dat wij ons er gewoon niet zo druk om moeten maken. Zoals Camel ook al heeft gezegd: "De fans blijven toch wel, of hij nou een womanizer is, of niet."


    Ja mee eens. (:
    Dit lijkt me een mooi moment om dit topic te sluiten. Waag het om nog te reageren, haha ; )


    SHABOOYA

    Er zijn te veel roddels om te weten wie hij 'echt' is, tenzij je hem persoonlijk kent.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Cupidity schreef:
    Maar zoals je zelf zegt 'we denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig' dus wat jij zegt over Harry zou ook helemaal niet waar niet kunnen zijn


    Je haalt mij de woorden uit de mond. Chapeau!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lilia schreef:
    Het is maar een jonge jongen die toevallig goed kan zingen en in een boyband terrecht is gekomen. Ik denk dat sommige zich te veel druk maken, hoor.


    Nog zo eens die snapt wat ik ook denk. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uchiha schreef:
    Lol als ik een van die kids was zou ik me hierom doodlachen :'].
    Je mot je maar ergens druk om maken.


    I agree. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Graffel schreef:
    Er zijn te veel roddels om te weten wie hij 'echt' is, tenzij je hem persoonlijk kent.


    Ik vraag mij af of zo´n jongen zichzelf nog wel kent.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk sowieso dat we niet te snel moeten oordelen. Oh, en als Harry in een verhaal van mij "een slet" is, betekent dat nog niet meteen dat ik hem in het echt ook zo zie. Het zijn niet voor niks fanfictions


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Longclaw schreef:
    En je kan wel met zekerheid zeggen dat hij de waarheid spreekt en jij dus gelijk hebt? (krul) Je kent 'm niet.


    You are beautiful, you are love.