• Ik las vandaag iets op internet over de dingen die over Harry worden gezegd. De jongens (including Harry) vinden het heel erg dat Harry een slet wordt genoemd etc etc. Ik denk dat de mensen (ook veel van ons) de laatste tijd een verkeerd beeld schetsen van Harry. Een echte womaniser volgens velen. Veel meiden, veel one night stands en veel feestjes. Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt. Nog een citaat van mr. Styles himself: "Ik heb liever een lief meisje dan een heel knap meisje, het gaat om de inhoud." Zo NIET de Harry die veel van jullie schetsen.

    Ik wou het even gezegd hebben, haha. We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    SHABOOYA

    MissesStyles schreef:
    Ik denk sowieso dat we niet te snel moeten oordelen. Oh, en als Harry in een verhaal van mij "een slet" is, betekent dat nog niet meteen dat ik hem in het echt ook zo zie. Het zijn niet voor niks fanfictions


    Mensen fucken elkaar op in hun fandom, ze vragen er zelf niet om. Mensen slaan erin door doordat ze opgefuckt worden door zichzelf en anderen. Dan laten ze zich meeslepen door roddels en shit waardoor alles veel groter ljikt dan het is. Bull shit, laat die jongens mens zijn en discussieer niet over dingen die niet relevant zijn in je fandom en sla er niet in door; besparen beide partijen een hoop narigheid mee. (ode aan Boeddha)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Graffel schreef:
    Er zijn te veel roddels om te weten wie hij 'echt' is, tenzij je hem persoonlijk kent.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    But how do people dare to call this cuppy kitten cake a slut.


    Levensgenieter.

    Ro schreef:
    But how do people dare to call this cuppy kitten cake a slut.



    Wat is cuppy en cake is een typfoutje, denk ik?


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Wat is cuppy en cake is een typfoutje, denk ik?


    cuppycake = harry lln


    Levensgenieter.

    True (H)

    I LOVE HARRY STYLES(H)(H)(K)

    SeCuteBieber schreef:
    True (H)

    I LOVE HARRY STYLES(H)(H)(K)


    So does Louis


    Levensgenieter.