• Ik las vandaag iets op internet over de dingen die over Harry worden gezegd. De jongens (including Harry) vinden het heel erg dat Harry een slet wordt genoemd etc etc. Ik denk dat de mensen (ook veel van ons) de laatste tijd een verkeerd beeld schetsen van Harry. Een echte womaniser volgens velen. Veel meiden, veel one night stands en veel feestjes. Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt. Nog een citaat van mr. Styles himself: "Ik heb liever een lief meisje dan een heel knap meisje, het gaat om de inhoud." Zo NIET de Harry die veel van jullie schetsen.

    Ik wou het even gezegd hebben, haha. We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    SHABOOYA

    Kenickie schreef:
    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het is maar een jonge jongen die toevallig goed kan zingen en in een boyband terrecht is gekomen. Ik denk dat sommige zich te veel druk maken, hoor.

    De media veranderd zoveel, als het maar goed kan verkopen mag volgens hun heel veel. Over dat soort dingen maak ik mij niet druk, ik zie mensen hoe ik ze zie. Als dat later niet blijkt te kloppen dan veranderd ook het beeld in mijn hoofd over hen.


    Physics is awesome

    Cupidity schreef:
    Maar zoals je zelf zegt 'we denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig' dus wat jij zegt over Harry zou ook helemaal niet waar niet kunnen zijn

    Dit dus. Het kan evengoed zijn dat ik hier zeg dat ik geweldig lief ben etc, maar in het echte leven een serieuze bitch ben.
    Je kan vanalles zeggen om je fans te behouden, ook al is dat niet waar. Het maakt niet echt uit of het op die betrouwbare site staat of niet, ze kunnen er altijd over liegen als ze willen.

    Dat zie je ook aan de vrouwen met wie hij gedate heeft.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je kent hem niet, dus hij kan voor hetzelfde geld ook gewoon een slet zijn hoor :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heel boeiend allemaal.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Barrelrider schreef:
    Je kent hem niet, dus hij kan voor hetzelfde geld ook gewoon een slet zijn hoor :')


    Een man kan nooit een slet zijn, hij is een rokkenjager of een womanizer maar geen slet.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Een man kan nooit een slet zijn, hij is een rokkenjager of een womanizer maar geen slet.

    This one made me laugh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is het internet. Verklaring gegeven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Azulchica schreef:
    (...)

    Een man kan nooit een slet zijn, hij is een rokkenjager of een womanizer maar geen slet.

    Ik zeg gewoon slet voor een man hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Balance schreef:
    Hij kan ook maar van alles zeggen. Ik kan ook zeggen ''Ik ben een koala''. Betekent niet dat het waar is.


    comfort in c h a o s

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Ik zeg gewoon slet voor een man hoor.


    Maar eigenlijk is dat dus fout.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar eigenlijk is dat dus fout.



    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar eigenlijk is dat dus fout.

    Nee hoor. Kan ook prima voor een man.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."