• Ik las vandaag iets op internet over de dingen die over Harry worden gezegd. De jongens (including Harry) vinden het heel erg dat Harry een slet wordt genoemd etc etc. Ik denk dat de mensen (ook veel van ons) de laatste tijd een verkeerd beeld schetsen van Harry. Een echte womaniser volgens velen. Veel meiden, veel one night stands en veel feestjes. Het blijkt dus dat Harry juist supergevoelig is en liever op de bank zit met z'n girlfriend dan elke avond tot laat in de nacht feest en random mooie meisjes mee naar huis neemt. Nog een citaat van mr. Styles himself: "Ik heb liever een lief meisje dan een heel knap meisje, het gaat om de inhoud." Zo NIET de Harry die veel van jullie schetsen.

    Ik wou het even gezegd hebben, haha. We denken dat we ze kennen, maar we weten maar heel weinig. ; )


    SHABOOYA

    Aan de ene kant heb je wel echt gelijk,
    maar aan de andere kant is het wel zo dat we ze inderdaad niet kennen dus betekent dat ook dat we niet weten of dat wat jij zegt waar is of dat wat anderen zeggen waar is.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Lancelot schreef:
    Heel boeiend allemaal.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lilia schreef:
    Het is maar een jonge jongen die toevallig goed kan zingen en in een boyband terrecht is gekomen. Ik denk dat sommige zich te veel druk maken, hoor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik faal echt, ik dacht eerst dat dit over Harry Potter ging -.-


    raindrops are the perfect lullaby

    Kenickie schreef:
    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    •*• Lululu •*•

    Het maakt me niet zoveel uit of hij nou een mannelijke slet is of niet. Dat mag hij helemaal zelf weten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Veeyah schreef:
    (...)


    Als je het niet interessant vindt of niet meedoet aan de discussie, reageer dan alsjeblieft niet..

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 12:45 ]


    SHABOOYA

    xPhaedra schreef:
    Aan de ene kant heb je wel echt gelijk,
    maar aan de andere kant is het wel zo dat we ze inderdaad niet kennen dus betekent dat ook dat we niet weten of dat wat jij zegt waar is of dat wat anderen zeggen waar is.


    Klopt inderdaad, had ik eerder ook al wel toegegeven. Toch blijven jullie er vanuit gaan dat hij een womanizer is ; )


    SHABOOYA

    Kenickie schreef:
    Ik denk dat we allemaal heel goed beseffen dat de media veel vervormt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Om me even met de discussie te bemoeien:
    Over beroemdheden worden veel dingen vertelt en geschreven, maar aangezien niemand hen echt kent, wordt een bepaalt beeld geschetst. Bij Harry is dat toevallig een womanizer. Sommige mensen vinden dat boeiend en gaan er verder op in, schrijven er verhalen over, vertellen het aan anderen. Zo komen roddels in de wereld.
    Sommige mensen willen die roddels graag geloven, omdat ze denken dan de persoon beter te kennen.
    Als beroemdheid moet je weten dat er veel onzin over je vertelt wordt. Natuurlijk is het vervelend als mensen denken dat je een player bent, maar je moet daar boven kunnen staan. Alleen jij en de mensen met wie je veel omgaat (vrienden en familie) weten hoe jij echt bent. Zo lang zij weten dat de roddels niet waar zijn, zou hij zich nergens druk over moeten maken. En de fans blijven toch wel, of hij nou een womanizer is, of niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Sinds wanneer is een man een slet? :/


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    Sinds wanneer is een man een slet? :/


    Mannen worden wel vaker zo genoemd. Althans, in mijn omgeving wel.


    SHABOOYA

    Ik geloof nooit direct wat de media verteld.
    Nieuwe tattoos, uit met Daniëlle, nieuwe vriendin. Ik geloof het allemaal pas als de jongens zelf bevestigd hebben dat het waar is of als er duidelijke foto's van zijn. Tot die tijd besteed ik er geen aandacht aan.
    En Harry heeft trouwens niet gezegd dat hij op zoek is naar een serieuze relatie, in een filmpje zei hij dat hij niet echt op zoek is, maar gewoon wacht tot hij vanzelf iemand tegenkomt. Zo zie je maar weer hoe dat ook weer verdraaid wordt.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 11:20 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben het voornamelijk met het laatste eens; Je kent ze niet echt.
    Ik weet niet welk beeld het juiste is van Harry. Maar dat hou je toch met artiesten/idolen.. Je kent ze niet echt..
    Je weet niet hoe ze zullen reageren als je zegt dat hun huisdier dood is, dat je bent beroofd of dat je een scheet liet.
    Je weet het echt niet. Je kunt je wel iets voorstellen. Maar eigenlijk is het precies hetzelfde als bij een onbekende die je in de supermarkt tegenkomt, alleen zie je deze jongens vaker en meer en diverser ;p
    Geen kritiek op iemand, ofzo. Just saying it as it is.


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik moet je gelijk geven, vele mensen geven hem die stempel van meidenverslinder terwijl hij juist super lief en aardig is. Hij laat je snel op je gemak voelen, ik heb hem ontmoet en toen was hij echt lief. Toen ik hem zag viel er plots een last van mijn schouder en het leek alsof ik hem al jaren kende, oké ik wil niet zeggen dat ik hem nu ken want dat doe ik helemaal niet maar die stempel van flirter en verslinder verdient hij niet, hij weet gewoon de juiste woorden te zeggen als je het mij vraagt en omdat hij dat kan gaan mensen het zien als flirten etc. Gewoon mijn mening

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:21 ]