• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Torture moet Tortura zijn, anders kom je op een ander profiel terecht. En dat is echt níet die van mij, ghehehe.
    Edit: Dit is mijn andere profiel.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:56 ]


    †

    Done. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Weet iemand een goed plaatje voor mij? Ik kan echt geen goed plaatje voor een jongen vinden. Hij is 24. Hou niet van tattoo-kortgeschoren haar achtige mensen, dus dan is het echt lastig om iemand te vinden... En wil een beetje origineel zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Weet iemand een goed plaatje voor mij? Ik kan echt geen goed plaatje voor een jongen vinden. Hij is 24. Hou niet van tattoo-kortgeschoren haar achtige mensen, dus dan is het echt lastig om iemand te vinden... En wil een beetje origineel zijn.

    Al op Tumblr gekeken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hem? <3


    †

    Deze misschien?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 14:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arachno die is sexy :P
    Oke bedankt Daemon en ja ik had al op tumblr gekeken. Mijn keuze gaat toch naar 1ste :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    @Flitwick: Ja toch? :9~ Ik vind hem echt damnsexy, dude. Glad to help, though.


    †

    Still need boys


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb al twee rollen.


    †

    Arachno schreef:
    Ik heb al twee rollen.

    Ik denk dat ik een mannelijke kenner ga maken en hopen dat ik hem niet ga verwaarlozen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Kenner
    Volledige naam: Matt Graham
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:

    Matt is 1m83 en is redelijk slank voor een man. Ondanks je het niet erg goed kan zien, heeft hij wel degelijk spieren. Hij heeft een erg blanke huid waardoor zijn groene ogen nog lichter lijken dan ze al zijn. Zijn donkerbruine haren staan meestal redelijk warrig omhoog, wat hem een erg nonchalante look geeft. Op zijn gezicht kan je ook erg goed zien dat hij een speels iemand is die wel van grappen houdt. Vaak draagt hij ook lederen armbanden en een zilveren ring aan zijn linkerduim die hij nooit afdoet. Hij gaat ook vaak gekleed in een gekleed hemd met een vestje over met daaronder een jeansbroek.
    Karakter: Matt is een echte vrolijke jongeman die overal wel wat positiefs inziet. Het kan hem niet schelen als iemand hem kwaad probeert te krijgen aangezien hij zo goed als nooit kwaad is. Is hij dat wel, moet er een goede reden voor zijn. Hij kan ook niet tegen mensen die liegen en als je op zijn hart trapt is de kans groot dat hij je nooit zal vergeven. Matt is erg leergierig en wil alles te weten komen wat er schuil gaat achter het leven van een onsterfelijke. Door zijn nieuwsgierigheid doet hij vaak domme dingen wat zijn leven soms in gevaar kan brengen. Matt is ook totaal geen agressieveling, integendeel zelfs. Hij heeft respect voor elk levend wezen, behalve voor slangen aangezien hij daar bang voor is. Matt is ook een grote dierenvriend, zijn 2 katten, Skittles (moeder kat) en Tauro (Kitten) wonen samen met hem en de [url=ttp://i50.tinypic.com/2565hso.jpg] witte wolfshond[/url] Snow in zijn huisje aan de rand van het bos. Matt is eigenlijk een beetje een eenzaat, hij heeft niet erg veel contact met de mensen uit het dorp, maar dat komt grotendeels ook omdat ze hem redelijk vreemd vinden. Deels ook door zijn fascinatie voor onsterfelijke en de dingen die niet te verklaren zijn. Vaak gaat hij met zijn hond wandelen in de bossen om na te denken en om tot rust te komen. Als hij in het bos een gewond dier vindt, neemt hij het mee naar huis om het te verzorgen tot het weer op eigen krachten kan overleven. Een slechte eigenschap aan Matt is dat hij erg lui kan zijn en hij meestal dingen uitstelt tot het echt gedaan moet worden. Verder is hij ook een redelijk goede zanger, maar zingt hij alleen in het bos als hij weet dat hij alleen is, hij is namelijk redelijk verlegen om zijn talent met anderen te delen.
    Extra: Lucy is de ex-vriendin van Matt die hem had opgegeven om het bestaan van een onsterfelijke te gaan leiden. Omdat hij echter niet weet of ze nog in leven is, begon hij met het bestuderen van de onsterfelijken zodat hij er eventueel zelf één kan worden. Matt is nu op een punt gekomen dat hij er vrijwel alles over weet en er ook niet langer bang voor is.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:13 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is mijn mannelijke kenner goedgekeurd?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik ga nu een mannelijke Onsterfelijken invullen. ;3

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Matt is een leuk personage, zal hem erbij zetten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.