• Vannacht droomde ik dat ik in de klas zat bij economie. Het was rumoerig in de klas en iedereen praatte wel zo’n beetje. Na een paar minuten gaf de leraar(vrouw) een jongen uit me klas de beurt. De jongen gaf haar antwoord. Het was een raar antwoord dus ik maakte er een grapje over. De leraar werd toen heel erg boos op mij, en pakte me bij de keel vast, ik stikte zowat. Niemand deed wat, behalve een jongen uit me klas(niet die raar antwoord gaf). Ik rende de klas uit naar m’ n afdelingsleider en vertelde het verhaal. Maar ze geloofde me niet! Mijn keel was zelfs opgezwollen met rode strepen. Ik was zo gefrustreerd.
    Voor de rest weet ik niet meer hoe het verder ging. Maar ik vroeg me af of iemand weet wat het betekend.
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je kunt zoiets gewoon heel gemakkelijk opzoeken op het internet. Zelf heb ik het een en ander wat voor je opgezocht. De woorden heb ik erbij gezet, dus dan moet je er zelf maar op letten welke erin voor kwamen. Zie:
    1) Leraar: Als je een leraar in je droom ziet (van vroeger of nu), suggereert dat je op zoek bent naar advies, begeleiding of kennis. Je gaat een nieuwe richting op in je leven en je bent klaar om te leren door voorbeelden of voormalige ervaringen.
    2) Boosheid: Als je droomt dat je erg boos bent, geeft dat aan dat je betrokken zult worden in een gespannen situatie. Je dierbaren zullen je teleurstellen. Het kan ook een waarschuwing zijn dat banden of relaties verbroken worden. Je kan de boosheid ook overgenomen hebben uit je wakkere leven. In je droom kan je je boosheid uiten, terwijl je die gevoelens overdag onderdrukt. Het kan ook zijn dat je je boosheid ergens over hebt weggedrukt en je niet bewust bent.
    Als je droomt dat anderen boos zijn op jou, geeft dat aan dat je bezig bent om bij hen in de gunst te komen en hun vriendschap te winnen.
    3) Agressie: Als je je agressief gedraagt in een droom, betekent dat je je seksuele behoeften onderdrukt. Agressie in je dromen kan ook een teken van een conflict in je wakkere leven aangeven.
    4) Aanval: Wanneer je droomt dat je iemand aanvalt, dan heb je nog heel wat kwaadheid en agressiviteit in je zitten.
    Droom je dat je aangevallen wordt, dan heb je het gevoel dat je in je dagelijkse leven door iemand onder de voet gelopen wordt.
    Hou je je in je droom stil zodat je aanvaller je niet opmerkt, dan hou je in je echte leven ook maar je mond in de hoop dat je met rust gelaten wordt.
    5) Lachen: Wanneer jij of anderen lachen in je droom, betekent dit dat je tevreden bent met wat je bereikt hebt, en vrede hebt met de keuzes die je gemaakt hebt. Je zou beloond kunnen worden voor de goede dingen die je voor anderen hebt gedaan. Een andere uitleg is dat je op zoek bent naar iets of iemand die je gelukkig maakt.
    6) Keel: Een droom over je keel symboliseert het vermogen om jezelf uit te drukken en je ideeën aan anderen over te brengen.
    7) Grap: Als je droomt dat je een grap vertelt, geeft aan dat je niet serieus en als een resultaat dat u bent gefrustreerd genomen. Aan de andere kant kan je niet nemen een kwestie serieus. Om te horen een leuke mop in je droom, betekent dat je iets dat is ofwel nutteloos of belachelijk te doen. Het kan ook betekenen een release van spanning die had last van hebt.


    † Love? I want to sleep.

    Meh, dromen betekenen vrij weinig. Je moet er niet meer van maken dan wat het is. Je moet je er niks van aantrekken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Meh, dromen betekenen vrij weinig. Je moet er niet meer van maken dan wat het is. Je moet je er niks van aantrekken.

    Dit dus. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben er juist van overtuigd dat dromen wel iets betekenen ^_^ In onze slaap is ons onderbewustzijn actief. Dromen reflecteren vaak waar jezelf mee bezig bent, de dingen die je bezig houdt of de dingen waarmee je strubbelt. Zulke sites zijn een handig hulpmiddel, maar geven enkel maar een algemeen beeld. Je moet alles in je droom samenbrengen, niet alles op zich alleen zien. Ik heb zo al heel veel dromen vertaalt en op de één of andere manier geeft het me echt wel meer inzicht over mezelf. Natuurlijk, het kan evengoed zijn dat het niks betekent en dat ik er een betekenis in zou willen zien, dat zou evengoed kunnen. Maar alles wat ik droom heeft altijd betrekking op mezelf en als ik ze zeg maar vertaal, begrijp ik beter wat me nu eigen daadwerkelijk bezighoudt, waar mijn echte angsten liggen en zo krijgt m'n bewustzijn een soort rust en soms zelfs de kans om een oplossing te vinden. Natuurlijk, dromen hoeven niet altijd iets te betekenen of zijn gewoon zo vaag dat je er geen betekenis uit kan halen. Of dromen nu een betekenis hebben, maakt ook iedereen voor zichzelf uit. Ik geloof ook zeker niet dat dromen een hocus pocus betekenis hebben, maar wel dat ze je iets over jezelf vertellen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 9:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hm, ik denk dat sommige dromen wel iets kunnen betekenen. Gisteravond viel het internet uit precies op het moment dat ik aan het praten was met veel vrienden. Ik ben op vakantie dus kan ik niet even bellen; ja internet doet het niet. En ik droomde dus vannacht dat internet het weer deed en werd daar gelijk wakker van. Ik ging het proberen op me mobiel en ja hoor :Y) het deed het weer :Y) dus soms komen dromen uit ^.^


    Maar goed, dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. En zelf weet ik niet of ik er nou wel of niet in moet geloven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hm, ik denk dat sommige dromen wel iets kunnen betekenen. Gisteravond viel het internet uit precies op het moment dat ik aan het praten was met veel vrienden. Ik ben op vakantie dus kan ik niet even bellen; ja internet doet het niet. En ik droomde dus vannacht dat internet het weer deed en werd daar gelijk wakker van. Ik ging het proberen op me mobiel en ja hoor :Y) het deed het weer :Y) dus soms komen dromen uit ^.^


    Maar goed, dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. En zelf weet ik niet of ik er nou wel of niet in moet geloven.


    Toeval, noemt men dat.(cat) Bovendien deed waarschijnlijk internet het al een tijdje weer, alleen had je dat niet door omdat je sliep.


    everything, in time

    Het betekent dat je hebt gedroomd. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 9:56 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    @ jaimyhoi en @Bagoly
    Ik denk niet zozeer toeval hoor xD Natuurlijk, het is ook niet een droom over de toekomst, maar simpelweg het feit dat het internet uitviel en dat je er in je onderbewustzijn nog mee bezig was. Internet valt opeens uit, terwijl jij met je vrienden aan het babbelen bent. Je kan ze niet zomaar laten weten dat je opeens zonder internet zit en daar hou je je mee bezig. Daardoor is dat ook terug gekomen in je droom.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 9:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    @ jaimyhoi en @Bagoly
    Ik denk niet zozeer toeval hoor xD Natuurlijk, het is ook niet een droom over de toekomst, maar simpelweg het feit dat het internet uitviel en dat je er in je onderbewustzijn nog mee bezig was. Internet valt opeens uit, terwijl jij met je vrienden aan het babbelen bent. Je kan ze niet zomaar laten weten dat je opeens zonder internet zit en daar hou je je mee bezig. Daardoor is dat ook terug gekomen in je droom.


    This :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    In je dromen verwerk je waar je die dag mee bezig was en waar je in je onderbewustzijn op hoopt.
    Jaimy hoopte dus op internet, droomde daarover, werd wakker en in de tussentijd deed internet het alweer.

    Ik geloof best dat sommige dromen iets kunnen betekenen, maar die droom betekent nu eenmaal niets, dat waren gewoon haar hersenen die de dag verwerkte.


    everything, in time

    Mordin schreef:
    Meh, dromen betekenen vrij weinig. Je moet er niet meer van maken dan wat het is. Je moet je er niks van aantrekken.


    Je brein pakt wat dingen bij elkaar waar je aan gedacht heb en maakt er een onsamenhangend geheel van. Dromen betekenen inderdaad niet veel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mordin schreef:
    Meh, dromen betekenen vrij weinig. Je moet er niet meer van maken dan wat het is. Je moet je er niks van aantrekken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dromen betekenen bijna niets. Het is gewoon je brein die dingen achter elkaar plakt. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    jaimyhoi schreef:
    Hm, ik denk dat sommige dromen wel iets kunnen betekenen. Gisteravond viel het internet uit precies op het moment dat ik aan het praten was met veel vrienden. Ik ben op vakantie dus kan ik niet even bellen; ja internet doet het niet. En ik droomde dus vannacht dat internet het weer deed en werd daar gelijk wakker van. Ik ging het proberen op me mobiel en ja hoor :Y) het deed het weer :Y) dus soms komen dromen uit ^.^


    Maar goed, dat hoeft lang niet altijd zo te zijn. En zelf weet ik niet of ik er nou wel of niet in moet geloven.


    Joh, internet valt zelden voor langere tijd uit. Als je nou had gedroomd, wakker was geworden, internet deed het nog niet maar dan begint hij toch weer te werken, dat zou wel toeval zijn.

    Dat je uren later wakker word en internet het weer doet is niet echt bijzonder genoeg om te beweren dat dromen uitkomen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Niemand snapt het :') ik weet zelf ook heus wel dat het gewoon toeval was. Tenminste... (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.