• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn laatste personage is duidelijk minder goed, ik ben echter heel erg moe op dit moment, maar wilde hem per se nu afmaken. :'D


    everything, in time

    Still goedgekeurd. =p


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ja, though ik hoop dat ze toch nog enige ontwikkeling zal krijgen in de rpg om echt uniek te worden.

    Hoezo kunnen er niet meerdere personages zo tegenover mannen zijn? Of wil je soms persé heel verschillende karakters hebben? Ik snap niet waarom haar personage niet goed gekeurd is.
    Edit: Ik maak straks trouwens een mannelijke onsterfelijke aan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij is wel goedgekeurd, ik wil alleen écht unieke karakters. Juist omdat er zo weinig van hetzelfde zijn, hoop ik op veel integriteit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    No offence, maar ik vind haar personage zo uniek mogelijk ingevuld. Er zullen misschien wel dingen overheen komen met jouw personage, maar jullie RPG'en allebei anders en zullen zo ook anders reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop het. Mijn ervaringen zijn slecht, dus misschien komt het daarom zo negatief over, maar ik bedoel het alleen maar goed. Enkel mannen verslinders met een sexappeal als onsterfelijken zijn ook niet echt leuk, eh?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maar haar personage is geen mannenverslindster? Ze heeft erin beschreven dat ze er niet in gelooft, niet aan durft door haar bindingsangst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het was globaal genomen, nu ze hem heeft aangepast zoals jij beschrijft, hoop ik dat ze dat blijft doen en verder ontwikkeld in de rpg. Dat bedoelde ik/


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Rol: Onsterfelijke
    Volledige naam: Ryder Jason Fuller
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Hij is 23, maar dat is enkel als je weg denkt dat hij eigenlijk een onsterfelijke is, want hij hangt al 70 jaar vast op deze leeftijd. In het jaar 1942 is hij veranderd, maar in het jaar 1919 was hij geboren.
    Uiterlijk: Groene heldere ogen heeft hij, groene ogen die lijken de fonkelen elke keer als hij een glimlach [listig of niet] op zijn lippen zet. Ryder heeft een sterk, gespierd lichaam, wat bovendien als een six-pack genoemd kunt worden. Doordat hij echter vaak pakken en nette kleding draagt, zie je dit niet altijd even goed, hoewel het er zeker weten is. Hij is niet in sportscholen te vinden, aangezien hij dit maar voor mannelijke beesten vindt. Hierdoor wil hij er zelfs niet over nadenken om hier een stap binnen te zetten, dat zal je hem dan ook niet zien doen. De lengte van Ryder is 1,90cm en torent hierdoor vaak boven bijna iedereen uit, wat natuurlijk vooral vrouwen zijn. Hij vindt het idee dat hij regelmatig langer is dan de anderen mensen aangenaam, want hij vindt het leuk ze te intimideren. Zo nu en dan blijkt er wel iemand van zijn lengte te zijn, die zelfs langer is, maar dan nog stelt hij zich heel afgesloten op.
    Vaak draagt hij witte/ zwarte kleding en is bijna nooit te zien in een kleurrijk shirt, hoewel je dat misschien wel zou denken. Ryder heeft een donkere haarkleur, wat naar zwart neigt en hoewel hij niet echt iets aan zijn haar doet, behalve een hand erdoor heen halen met wat gel, staat de warrige look hem verder erg goed. Vooral omdat dit in vergelijking gaat met zijn nette, soms zelfs ietwat zakelijke kleding. Zijn haar heeft een hele lichte krul, welke beter slag genoemd kunt worden, erin zitten. Ondanks dat hij er wel iets van een haar-product doorheen doet, zal je dit nog steeds kunnen zien, tenzij hij het helemaal plat weet te krijgen. Hij heeft door zijn karakter een mysterieuze, onbereikbare uitstraling over zich heen. Eentje die hij echter niet wilt hebben, want hij heeft hier niet voor gevraagd.
    Karakter:
    Het lijkt soms nog wel eens alsof Ryder emotieloos is, aangezien hij bijna altijd met deze blik op zijn gezicht rondloopt. Hij is nooit in voor een gesprek en blijft hierdoor vaak stil, waardoor sommige zich vaak aan hem irriteren. Hoewel de meeste mannen vaak achter vrouwen aangaan, is hij totaal niet zo. Het lijkt zelfs alsof hij zich helemaal niet interesseert in het andere geslacht, waardoor er over hem gedacht wordt dat hij misschien van zijn eigen geslacht geniet. Dit is echter niet het geval, maar Ryder wil niet zomaar iemand voor een nachtje, hij zoekt voor een lange relatie. Als zijn oog op een vrouw valt waar hij zich in interesseert, zal ze altijd iets unieks over zich heen hebben.
    Zo vindt hij dat alle vrouwen wel iets unieks hebben, maar hij zoekt niet voor vrouwen die achter elke man aangaan of die zich op hem werpen. Hij heeft hier een hekel aan en vraagt zich af of die vrouwen geen zelfrespect hebben. Nee, de vrouw naar wie hij zoekt moet iets speciaals hebben wat zijn oog vangt, zoals een litteken die je koestert om bepaalde redenen die jij alleen weet. Ryder is niet snel boos te maken, maar wanneer hij boos wordt, veranderd hij in een woeste razernij. In deze staat is hij onheilspellend en niemand weet precies wat ze met hem aan moeten, dus blijven ze maar het liefst bij hem vandaan.
    Extra: Hij is geen fan van de muziek die de mensen tegenwoordig luisteren. Ze verbazen zich erover, maar Ryder houdt van klassieke muziek en vooral van de piano, cello en viool. Als hij bijvoorbeeld in een zeldzame woeste bui terecht komt, zal hij hierna vaak naar deze muziek luisteren om tot rust te komen. Zelf bespeelt hij de viool en kan hij vrij goed piano spelen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vul straks nog wel verder in, maar ik ben even dood qua inspiratie. Is hij voor nu goed?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jup. Ik ga alles er morgen in zetten, ben nu fucked up.
    Sleepwell x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb alles ingevuld/bijgewerkt en nu is het enkel wachten op wat meer mannelijke aanmelding. Ik heb namelijk geen zin dat iedereen straks onderling gaat vechten om de aandacht. (cat)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zal ik een mannelijk personage doen? Onsterfelijk?
    -Omg ik heb te vaak mannen...-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Graag. Mannen zijn overal een probleem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Verschrikkelijk, ik kan gewoon geen goed plaatje vinden :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel