• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    (...)

    Chyra is ook kwetsbaar, for sure. {:

    Oké, ik snap het totaal dat je meerdere verschillende personages wilt en niet meer dezelfde. Ik zal mijn best erop doen om wat anders te verzinnen. Just give me a minute. Ik moet eerst even een rpg-post afmaken en dan ga ik 't veranderen.


    † Love? I want to sleep.

    Vanaf nu accepteer ik voorlopig enkel mannelijke reserveringen/aanmeldingen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil ook nog wel een mannelijke onsterfelijke aanmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik wil ook nog wel een mannelijke onsterfelijke aanmaken.


    Is het wel leuk om twee onsterfelijken te spelen? No offence, maar zie gewoon vaker dat het uiteindelijk tegenvalt. :3

    Las het verkeerd. Faal. School zuigt.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ghehe. No worries.
    Ik stel het alleen voor, omdat je nog mannelijke personages nodig hebt.

    Voor mijn personage zoek ik nog een foto, ik zal het zo verder maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Kenner van de onsterfelijken.
    Volledige naam: Patience Cassia Phillips
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Achttien jaren
    Uiterlijk:

    Ze heeft een bepaalde lengte van ongeveer 1,71cm en draagt vaak hakken, waardoor er enkele centimeters bij komen. Haar liefde voor kleding gaat vooral uit naar de vintage kant en ze draagt ook vaak jurkjes of dingetjes die je iemand anders niet snel ziet dragen. Hoewel dit misschien het geval is, maakt het haar niet uit en heeft zich verloren in deze kant om kleding bij elkaar te matchen. Haar ogen zijn felblauw, maar wel met een lichtgroene rand erom heen, waardoor het iets speciaals krijgt.
    Patience heeft een blanke, porseleinen huidje die ze goed verzorgt, maar ze wordt niet snel bruin, ook al komt ze erg vaak buiten. Haar huid blijft gewoonweg hetzelfde lichte kleurtje houden, misschien past dat ook beter bij haar dan een tint. Hoewel ze wel duidelijke vrouwelijke vormen heeft, pronkt ze er niet mee. Dat zou ze niet eens durven. Haar haarlokken zijn donkerrood van naturen, echter is dit niet iets wat andere geloven. Die denken namelijk dat het geverfd is, terwijl de donkerrode kleur echt is. Patience vindt het een erg mooie kleur en is van plan om nooit haar haren te verven, ze is gewoon te blij met haar haarkleur. Van zichzelf heeft ze er grote krullen in, maar deze zet zij vaak vast met een klip, om de krullen uit haar gezicht te houden.
    Karakter: Patience is een slimme, intelligente meid die graag wat van haar toekomst wil maken en denkt vaak eerst na voordat ze iets zegt, echter is het een heel ander verhaal als iemand er naar vraagt. In elk geval zal ze eerlijk zijn en geen woorden binnen houden, aangezien ze dit volstrekt onnodig vind. Ze zal het hierom misschien niet zo tactvol zeggen, maar je krijgt het in ieder geval eerlijk op je bordje.
    Ze is erg creatief en is daarom haar tijd ook vaak aan het vergaren met tekenen, schilderen, gedichten en verhalen schrijven. Noem het maar op. Het betekend echter niet dat ze in alles even goed is, zo tekent en schildert ze liever en heeft ze altijd wel wat aan te merken op haar verhalen. Patience is erg kritisch op het werk dat ze heeft gemaakt, waardoor ze gauw overdrijft en alles afzeikt, van haar moet het perfect zijn.
    Een goed gesprek kan ze van houden, echter houdt zij niet van te veel praten en dagdroomt liever. Hierdoor is ze sociaal onhandig, en zal ze liever haar mond houden dan dat ze tegen je praat. Maar als je haar eenmaal aan het praten hebt gekregen, zal ze naar je verhaal luisteren. Wel zal ze het gesprek afkappen als het haar te diepzinnig wordt, want mensen vertrouwd ze niet zomaar haar verhaal toe. Het maakt haar dan niet uit of iemand anders het laatste woord heeft, aangezien zij dan allang in haar gedachten is verzonken.
    Hoewel Patience niet erg goed is om met mensen om te gaan, erg stil en hierdoor mysterieus is, is ze alles behalve naïef. Ze heeft dan ook een grondige hekel aan mensen die dat of arrogant zijn, dit soort mensen wilt ze dan ook het liefste vermijden. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft, zal ze niet stoppen voordat ze dit bereikt heeft, waar ze vaak een beetje in doordraaft. Ze kan erg sarcastisch reageren en mensen in de maling houden hiermee, zeker omdat haar gezicht en uitstraling erg serieus blijft.
    Extra: Patience haar familie zit vol met jagers, zo hoort zij er zelf ook één te zijn, maar dit wilde ze niet. Ze had over ze gelezen, over de onsterfelijken, maar de wonderlijke verhalen leken wel sprookjes, dromen en ze wilde deze absoluut niet kapot maken. Ten minste, totdat ze tien jaar was en wel mee moest met haar ouders jagen. God, wat was ze bang geweest, bang om hen wat aan te doen omdat alles dan kapot zou gaan, het gehele sprookje die levend was in haar dromen en fantasie. Totdat ze een onsterfelijke tegen kwamen, haar ouders wilden erop jagen en doodmaken. Ze vertelden haar dat ze niet bang moest zijn en mee moest komen helpen, dat het allemaal zo hoorde en niet zwak moest zijn.
    Ze kon het alleen niet, hij was zo mooi met zijn bleke, gave huid en mooie, doordringende ogen. Haar ouders bleven tegen hem vechten, terwijl het leek alsof Patience’s hart gestolen was door hem. Hij had donkere haren en was gespierd, lang en snel, waardoor haar ouders tot een einde kwamen. De onsterfelijke ging weg zonder haar te vermoorden, maar zei dat hij terug zou komen voor meer. Hierna leek het wel alsof het tot haar doordrong, dat ze niet op uiterlijk moest oordelen en dat als ze terug gevochten had er misschien nog een kans zou zijn geweest. Tot op de dag van vandaag was ze alleen maar bezig geweest met wraak, meer leren over de wezens en zichzelf sterker maken. Toch heeft ze nog een lange weg te gaan, mocht ze er eindelijk zijn, dus is ze op zoek naar een jager die haar het vak tot in de puntjes wil en kan leren.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leave schreef:
    KillShot: Sorry, die zitten vol en ik wil me aan de verhoudingen houden.
    Noxious: Ze is wel oké, al vind ik dat ze een beetje veel op Chyra lijkt qua haar opstelling jegens het andere geslacht. Misschien kun je daar iets in aanpassen om het toch wat unieker te maken.
    Bagoly: Een creatieve rol, erg duidelijk beschreven.


    Yeaaay, dankjewel! *O*


    everything, in time

    Rol: Kenner van de onsterfelijke
    Volledige naam: Cristina Evangelina Melendez
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Christina is van Italiaanse afkomst van haar moeders kant. Ze heeft daarom half lang zwart haar. Ze heeft een pony, maar geen laagjes. Ze heeft geen getinte huid, maar een bleke huid. Ze heeft altijd een lichte rode tint op haar wangen en neus, dat erger wordt als het koud is. Ze heeft lange zwarte wimpers en ze doet er altijd een dunne laag mascara overheen. Vaak ook nog met een eyeliner erboven. Haar ogen zijn grijs, maar hebben een groen tintje. Haar lippen hebben een rode tint al van hun zelf, maar meestal doet ze daar nog een rode lippenstift eroverheen. Christina is 1.75m. Ze heeft een slank postuur, maar wel gezond slank. Haar lichaam ziet er vrij gewoontjes uit. Haar kleding stijl is vrij makkelijk. Ze draagt wat ze wilt en boeit het niet van welk merk of aparte stijl het ook is. Uiterlijk boeit haar niet echt veel.
    Karakter:
    Christina is een apart persoontje. Ze kan het lieve, vrolijke zonnetje in huis zijn, maar de volgende ochtend kan ze een chagrijnige kat zijn die graag iedereens ogen eruit krap. Ze is een behoorlijk nieuwsgierige persoontje en zal wel altijd op' onderzoek' uitgaan, ook al werkt dat haar behoorlijk in de nesten soms. Daarom weet ze ook heel veel. Als haar iets totaal niet boeit dan hoeft ze het liever ook niet te kennen. Ze kan ook heel erg eigenwijs zijn. Ligt eraan wie iets van haar vraagt. Als het haar beste vriendin is dan doet ze graag met een beetje tegenzin wat. Ook ligt het eraan welke dag het. Als ze chagrijnig is doet ze niet veel. Ook kan ze behoorlijk zeuren en iedereen mee irriteren. Soms doet ze dat zonder dat ze zelfs merkt hoe vervelend het is of ze doet het expres om iemand te irriteren. Ze is geen luie persoon. Christina is ook een erg druk persoontje waar je zeker weten lol mee kan maken en grapjes mee kan uithalen. Ze vindt het namelijk heel leuk om grapjes met iemand uit te halen, als het maar niet te ver gaat. Ook is ze een erg klunzig persoontje. Ze heeft niet echt de handigste vingers. Ze laat snel dingen vallen, stoot zichzelf, struikelen, dingen kapot maken, dingen vergeten enz.... Ook daardoor ze ze snel de klos of komt ze in problemen.
    Cristina kan ook handig zijn met dingen. Ze kan erg goed dingen tekenen en schilderen. Tekenen en schilderen doet ze in haar vrije tijd als ze niets te doen heeft. Cristina heeft jaren op zelfverdediging - en vecht lessen gevolgd en kan aardig wat kunstjes. Ze heeft een goede evenwicht en conditie. Alleen werkt haar kluchtigheid niet altijd mee....
    Extra Toen Cristina 5 jaar oud was werd haar moeder vermoord door een onsterfelijke. Cristina zelf heeft het niet zien gebeuren, maar was wel die dag thuis. Ze heeft alles vaag gehoord. Toen ze ging kijken zag ze iets vreselijks wat allen in horror films te zien was. Ze zag de onsterfelijke, maar is zijn/haar weer vergeten , omdat ze tijdelijk in shock verkeerde. Allen de ogen is ze niet vergeten. Voor de rest is ze alles vergeten en heeft ze soms alleen maar vage flitsen in haar hoofd. Sinds die wilt ze zichzelf beschermen tegen de onsterfelijke en als het kan op ze jagen. Een jager is ze niet, maar ze weet er wel alles van.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leave schreef:
    Noxious: Ze is wel oké, al vind ik dat ze een beetje veel op Chyra lijkt qua haar opstelling jegens het andere geslacht. Misschien kun je daar iets in aanpassen om het toch wat unieker te maken.

    Veranderd. (:


    † Love? I want to sleep.

    Christina is wel prima, en Tortura: alleen als je zeker weet dat je beide rollen kunt/blijft spelen. Voor nu hoop ik vooral dat alle reserveringen worden afgemaakt/er meerdere mannelijke personages worden aangemeld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Kenner van de onsterfelijke.
    Volledige naam: Finn Oliver Parks
    Geslacht: Man
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd) 19
    Uiterlijk: (+ beschrijving)




    Finn heeft grote bruine ogen met een 'cheeky' smile. Hij heeft (met dank aan een beugel) erg rechte maar ook witte tanden. Zijn haar zit meestal warrig en blijft zitten door een beetje gell. Als Finn lacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen. Veel mensen vinden dit schattig of lief maar hij vind het irritant. Hij word niet graag schattig genoemd en al helemaal niet door meisjes die hij leuk vind. Finn is 1.90 en daardoor niet erg klein. Hij traint veel en heeft dan ook een mooi redelijk afgetraint lchaam. Zijn kleding stijl kun je casual noemen maar ook Finn draagt graag kleren die nu in de mode zijn. Hij is echter net een vrouw als het op schoenen aankomt. Hij heeft een enorme sneaker verzameling waar hij ook erg erg trots op is. Zoals je bij de foto's kunt zien is Finn een tweeling. Zijn broer is sinds kort vermist en hij denkt dat de vampiers er iets mee te maken hebben. Hij is vast besloten een vampier te 'vangen' en te vragen of hij/zij iets over zijn broer weet. De tweeling was ontzettend hecht en Finn mist hem dan ook ontzettend.
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Finn is enorm vastberaden als het gaat om het vinden van zijn broer. Hij geeft niet op en gelooft, ondanks wat andere zeggen, nog steeds dat zijn broer in leven is. Hij kan hem 'voelen.' Zegt hij. Ook kan Finn ontzettend naïef zijn als het gaat om relaties en verliefdheid. Als een meisje overduidelijk met hem flirt denk hij dat ze gewoon aardig tegen hem is. Hoewel je het niet zou zeggen is Finn heel erg verlegen, hij gedraagt zich heel spontaan en open maar vanbinnen is hij toch bang dat hij afgewezeg word, of dat nou vriendschappelijk is of romantisch. Finn sport graag en loopt dan ook bijna elke dag hard. Naast sport speelt hij ook nog piano en gitaar. Finn is slim maar soms zo ontzettend traag van begrip dat het mensen soms kan irriteren, hij doet het niet expres maar het hoort gewoon bij hem. Samen met zijn broer deed Finn vroeger de raarste dingen, ze waren samen onhandelbaar waardoor ze ook niet bij elkaar in de klas mochten. Naast zijn broer heeft Finn ook een vader en moeder. Zijn ouders zijn gescheiden omdat Finn's vader vreemd ging. Finn kan dat zijn vader niet vergeven omdat hij zag hoeveel pijn het zijn moeder deed. Finn zijn vader probeerd hun relatie te redden door onnodige dure cadeau te kopen. Hierdoor kun je Finn als verwend zien doordat hij een auto en een scooter van zijn vader gekregen heeft. Finn en zijn broer wonen bij hun moeder. Al het geld dat Finn verdient besteed hij aan de bloemen winkel van zijn moeder. Het is haar droom een succesvole winkel te hebben en het gaat al aardig goed. Finn zelf werkt in de weekende in de winkel en vind het erg leuk.
    Extra: (niet verplicht) X

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:05 ]

    Ik had al gevraagd of ik nog een menselijk, gewoon meisje mocht maken, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen en dat was vóór je zei dat je alleen nog mannelijke personages wilde. Mag ik die dan nog wel (af)maken -aangezien ik er eigenlijk al mee bezig was, maar het moest laten liggen omdat ik een school had/proefwerkweek-? (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:05 ]


    everything, in time

    Ja, alle reserveringen daarvoor vallen gewoon nog binnen de rpg, hoor. 't Gaat me er meer om dat mensen zich nu ook tot mannelijke personages zetten. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Realist: Finn :9~
    Goedgekeurd, dus.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Owhh yeah <3