• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja , nu verveel ik me ook -__- En ik moet eigenlijk een boek voor Nederlands lezen , waar ik maar op blz 2 ben van de 144.. *zucht*]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [moest ik laatst ook, maar ik had gelukkig niet 144 blz]

    (Ik help wel tegen de verveling. Ik schrijf wel met Liam en Ariana... En de bitchfight in dit huis is weer begonnen hoor... Mijn ouders hebben me in het zorgteam van school gegooid en nu riep mijn moeder letterlijk (ik vertaal het naar het Nederlands in plaats van Limburgs.xD)
    "Als je toch niet geholpen wilt worden met je problemen sop je het je maar lekker op! Maar kom niet meer zeuren over school!"
    Ik reageerde toen weer terug en zit nu boven, met de deur op slot. "Fantastisch, ben ik tenminste van die zooi van jullie af. Maar vraag ook niet meer naar mijn punten of hoe het ging op school, au revoir."
    *Slaat deur dicht*
    Hoe dan ook, ik zal wel even iets schrijven. Ik reageer me wel af dus de stukjes kunnen wat slechter zijn als normaal.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik knikte als antwoord op wat ze zie. 'Misschien wel, maar ik voel me nog steeds schuldig dus laten we het er anders gewoon ophouden dat het de schuld van ons beide was. Anders worden we het echt nooit eens'
    Ik hield me zo rustig mogelijk toen ik doorhad dat ze ook de neiging had om te gaan springen. Dat zou niet echt een goed iets zijn. 'Tuurlijk gaan we nog wel dingen samen doen, alleen zullen we niet samen meer rennen' antwoordde ik. 'Ik vind het juist gezellig om dingen te doen.'
    'Dat betekent niet dat er niet iets te eten te halen valt en dan gaan we opzoek naar een muffin'


    Ariana Joan Grande.

    Ik haalde mijn schouders op en knikte, ook al had ik liever nog een opmerking erachteraan gekaatst. Waarom? Omdat ik vond dat Louis het helemaal niet schuld was... Zo, gezegd. In mijn hoofd dan.
    "Oké! En ik kan wel rennen... Alleen niet al te veel. Dat gaat nog iets worden met mijn danslessen dan." mompelde ik, waarna ik weer langzaam knikte. "Goed, ik ook."
    Ik grinnikte, maar schudde daarna mijn hoofd. "Ik wacht wel even. Anders eet ik vanavond helemaal niks meer. Die muffin krijg ik toch nog wel eens... Wel met glazuur."

    (Liam komt zo, even zoeken.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    Harry Edward Styles

    Ik grinnikte en knikte. 'Ja inderdaad kan ik wel heel druk zijn' zeg ik tegen Louis. 'Maar nu jullie weten tot waar te rennen zullen we maar binnen hé' zei ik lachend en keek ze aan. 'Nou klaar staan dan geef ik jullie zo het startschot' zei ik grijnzend. Ik wachten tot ze klaar gingen staan en keek ondertussen even naar Liam. ' Dus wat gaan wij zo doen? of blijven we hier?' vroeg ik hem. 'Owja, we moeten natuurlijk ook zo eten' zei ik en glimlachte. 'Fijn want ik heb wel honger' zei ik met een brede glimlach. 'Hoe laat is het inmiddels?' vroeg ik en kijk daarna de andere aan. 'Al klaar?' vroeg ik ondertussen.


    (Dit was zijn laatste reactie, denk ik?)

    Liam James Payne.

    Ik had alles nogal globaal meegeluisterd, maar erg geïnteresseerd was ik niet in een wedstrijdje rennen. Niet verkeerd bedoelt naar anderen of zo, maar dit begon een beetje kinderachtig te worden. We waren allemaal zestien in godsnaam! Zestien jaar en dan nog wat rondjes gaan rennen door een school, sorry hoor... Maar dat gaat iets te ver.
    Ik keek Harry eventjes fronsend aan. "Het is nu bijna half vijf.. En die twee zijn best lang weg trouwens." mompelde ik. "Anders ga je alvast eten zoeken of zo..."

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [het was toch allang 4 uur geweest? :$]

    (Fuck... Sorry.:$

    EDIT: Aangepast.xD ^^Ik bedoelde fun.(A))

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:34 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Je wilde er nog iets aan toevoegen hé?' vroeg ik en keek haar met een vragende blik aan. Eigenlijk was het antwoord al lang duidelijk, maar alsnog war ik er nieuwsgierig naar.
    'Dan houden we daar gewoon rekening meer en dat gaat dan inderdaad nog iets worden' zei ik en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Dan hoeven we ons daar gaan zorgen om te maken, want dan doen we dat gewoon vaker.'
    Ik knikte en grinnikte toen. 'Hier nog iemand die daar ook last van heeft, Die muffin krijg je morgen dan wel...met glazuur natuurlijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ze zijn inderdaad wel lang weg' zei ik en beet even op mijn lip. Er zou niks gebeurt zijn toch? waarschijnlijk waren ze gewoon gestopt of zo, naja maakt ook niet uit. 'Ja maar over een half uurtje is het eten er toch pas' mompelde ik en keek Liam aan. 'Trouwens je vond het niet leuk net hé?' vroeg ik hem en keek hem aan. Hij had net amper wat gezegd en eigenlijk had ik geen idee hoe ik hem bij het gesprek moest betrekken. 'Weet je wat, zullen wij gewoon veder met ons rondje door de school lopen tot vijf uur waarna ik eindelijk kan eten' stelde ik voor en keek hem even vragend aan. Als ik alleen met hem was praten hij wel meer.

    [woehoeee!! Heb mijn Engels boek uitgelezen die 472 blz. was.. Hunger Games Catching fire haha (:]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ariana Joan Grande.
    Ik schudde mijn hoofd en keek Louis onschuldig aan. "Nee. Ik heb niks meer erover te zeggen." zei ik langzaam, waarna ik glimlachte.
    "Oké. En ik ben inderdaad benieuwd naar die lessen... Moeten we trouwens niet eens terug naar Harry en Liam?" vroeg ik, waarna ik zachtjes grinnikte en glimlachte. "Je zou mijn tweeling nog wel eens kunnen zijn. En ik vertrouw erop, anders ga ik huilen." zei ik, waarna ik mijn mondhoeken omlaag trok.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:18 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    Harry Edward Styles

    'Ze zijn inderdaad wel lang weg' zei ik en beet even op mijn lip. Er zou niks gebeurt zijn toch? waarschijnlijk waren ze gewoon gestopt of zo, naja maakt ook niet uit. 'Ja maar over een half uurtje is het eten er toch pas' mompelde ik en keek Liam aan. 'Trouwens je vond het niet leuk net hé?' vroeg ik hem en keek hem aan. Hij had net amper wat gezegd en eigenlijk had ik geen idee hoe ik hem bij het gesprek moest betrekken. 'Weet je wat, zullen wij gewoon veder met ons rondje door de school lopen tot vijf uur waarna ik eindelijk kan eten' stelde ik voor en keek hem even vragend aan. Als ik alleen met hem was praten hij wel meer.


    Liam James Payne.
    Ik trok even een bezorgd gezicht. "Ik denk niet dat je zolang rent naar beneden en weer terug." mompelde ik, waarna ik allerlei dingen begon te bedenken die er gebeurd zouden kunnen zijn. Misschien is iemand gevallen, gestruikeld, leraar tegengekomen... Het kon allemaal! "Ze zouden toch geen straf hebben gekregen?"
    Ik keek Harry even meelevend aan. "Dat hou je wel vol, toch? Heb je niets gegeten vanmorgen dan?"
    Mijn tanden boorden zich automatisch in mijn onderlip bij die vraag en ik schudde mijn hoofd. "Niet echt... Ze zijn wel aardig, maar... Druk."
    Ik knikte op zijn voorstel en hoopte dat we niet weer in gesprek raakten met iemand, drie nieuwe mensen waren wel genoeg voor vandaag. En dan moest ik ook nog morgen in een vreemde klas verschijnen, gezellig.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:18 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lol.

    xCH0COLADEx schreef:
    Lol.


    (What the fudgecake?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cher Lloyd

    Ik verveelde me dus ik ging maar midden in de gang zitten. Fluitend keek ik rond. Af en toe liep er iemand langs die vreemd naar me keek. Een man stopte voor me en keek verbaasd. 'Ehm, Cher, wat doe je?' vroeg hij. 'Ik zit, meneer' melde ik hem. 'Nou, ehm, goed dan' mompelde hij en hij liep verder. Vrolijk zwaaide ik hem na. Mijn glimlach werd een grijns en ik zong vrolijk OMG. Mijn ogen sloot ik en ik lette op niemand meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."