• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cher Lloyd

    Ik haastte me naar de eetzaal. Jennette was geloof ik ookal weg. In de eetzaal gleed ik door, waardoor ik viel en weer opstond. Mokkend ging ik zitten. Ineens was mijn honger weggetrokken. Ineens wat chagrijniger pakte ik een flesje water uit m'n tas en nam een klein slokje. Daarna nam ik een hap van mijn appel die in m'n tas zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lea Michele Sarfati

    'Ik kan niet echt zingen met een koekje in mijn mond,' zei ik lachend. 'Maar misschien willen de anderen?' Ik gebaarde even naar Phoebe en Luke. Vervolgens keek ik een paar seconden bedenkelijk voor mij uit. Wat zou ik eens zingen... vrolijk en musical... Mijn ogen sloten zich, om bijna direct weer open te vliegen.
    Ik begon maar gewoon 'My favorite things' te zingen van de sound of music. Dat was best vrolijk. Als vanzelf huppelde ik op de maat een beetje heen en weer, liep van bed tot bed en draaide rondjes. Ik vergat de mensen om mij heen helemaal en liet alle onzekerheid die ik nog in mij had varen. Ik was nu niet meer Lea, maar ik was Maria.
    Toen ik klaar was met zingen, kwam ik weer bij de werkelijkheid en keek van Niall naar Phoebe naar Luke. 'We moeten eten,' kwam er enkel uit mijn mond.


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, het topic gaat nogal snel ...
    kan ik ergens heen? (Gage) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ariana Joan Grande.

    Ik praatte nog wat met de jongens, waarna ik ineens mensen zag weglopen. Was er brand?! Ik had even de neiging om te gaan schreeuwen en pakte mijn telefoon om nog snel de brandweer te bellen, misschien was ik nog op tijd...
    Ik keek op mijn mobiel en zag dat het vijf uur was. Oh... Etenstijd.
    Ik bloosde en keek de jongens aan. "Zullen we gaan eten? Misschien krijg ik nog een muffin." zei ik grinnikend, waarna ik vriendelijk knipoogde naar Louis.

    Liam James Payne.
    Met z'n allen liepen we naar de eetzaal helemaal beneden, die compleet vol zat. Ik merkte dat er veel bovenbouwers waren en voelde me erg ongemakkelijk. Ik beet op mijn lip, deinsde snel opzij toen iemand langs me liep en keek schichtig om me heen. Aan de linkerkant van de eetzaal stonden vier langwerpige tafels met stoelen. Ik merkte dat één tafel vrij leeg was en kwam tot de conclusie dat de tafels per leerjaar ingedeeld moesten zijn. De tafels waren erg lang en aan de rechterkant van de zaal waren allemaal schalen, kommen, borden en ketels neergezet. Borden en bestek lagen ernaast met een stapel servetten. Ik moest zeggen dat het netjes georganiseerd uitzag, maar wel druk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    RememberYoux schreef:
    [Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, het topic gaat nogal snel ...
    kan ik ergens heen? (Gage) ]


    (Ik snap het, maar het lijkt sneller als het is.
    Het is etenstijd, dus je kan naar de eetzaal om te gaan eten.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Moet eerst eten ): ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik kan vanavond niet meer posten want ik ga zo naar een feestje, en over morgen twijfel ik want dan ben ik jarig ;D}


    Do what people say you can't.

    [IK kan in een keer wegzijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gage Golightly
    Als de bel gaat loop ik vrolijk naar de kantine. Ik pak een flesje AA drink uit een koelkastje-geval en ga dan op een tafel zitten. Ik keek om me heen. Er waren hier flink wat knappe jongens. Ik hoestte even en nam wat slokjes van mijn drinken.

    [Komen Ariana+mensen bij Gage zitten? @CxStylinson, zie trouwens net dat we roommates zijn ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Is goed hoor. (: En ja, inderdaad.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cher Lloyd

    De appel viel niet goed, dus ik gooide hem maar weg. Cola. Cola hielp tegen de misselijkheid. Snel liep ik naar het kleine koelkastje en pakte er een flesje cola uit. Daarna liep ik weer terug en nam een nipje van de cola. Smaakte niet verkeerd, dus nam ik maar een slok. Na een paar slokken en minuten, trok de misselijkheid al een beetje weg. Mijn ogen schoten zacht in het rond. Meisje. Jongen. Meisje. Iemand waarvan ik niet wist of het een meisje of een jongen was. Waarschijnlijk een jongen. Oh, verkeerd gegokt. Jongen. Meisje. En zo ging het maar door. Ik was te laf om op iemand af te stappen. Zo kon mijn zelfvertrouwen omkeren tot verlegenheid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zacht om de actie van Ariana. 'We hadden echt familie kunnen zijn' zei ik grijnzend en knikte toen. 'Laten we maar gaan eten en je muffin met glazuur krijg je dan nu wel' voegde ik er met dezelfde grijns aan toe.
    Als we naar de eetzaal liepen keek ik nog eens naar mijn hakken en schudde dan mijn hoofd. Ik leek wel een gek..o wacht dat was ik ook.
    Vrolijk ging ik tussen Liam en Ariana inlopen en keek de kantine door. 'Wie vertel er iets leuks?' vroeg ik aangezien stilte niet echt iets voor mij was,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AgentP schreef:
    {ik kan vanavond niet meer posten want ik ga zo naar een feestje, en over morgen twijfel ik want dan ben ik jarig ;D}


    (Doesn't matter. Ik heb zo halloween feest van dansen ^^ en gefeliciteerd!)


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles

    Ik loop de rest achterna en kijk even naar Louis hakken waardoor ik grinnik. Hij was echt gek, maar wel leuk gek. 'Hey! jullie sluiten me buiten' zeg ik met een pruillipje en grinnik daarna. Ik blijf gewoon rustig achter ze lopen er eigenlijk helemaal geen moeite mee hebbend dat ik er niet naast loop. Ik kijk even naar een tafel waar wij volgens mij aan horen te zitten en kijk daarna naar de kant waar allemaal schalen en borden op een grote tafel stonden. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk daarna een beetje om me heen. Er waren vooral veel bovenbouwers en volgens mij nogal weinig eerste jaars. Misschien konden ze de eetzaal ook nog niet vinden.

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek Harry even onschuldig aan en hield een beetje in zodat ik naast hem liep. "Zo beter, Curls?" vroeg ik grijnzend, waarna ik een beetje lacherig naar Louis' hakken keek. "Nu ben ik nog kleiner! Dadelijk kom ik niet eens aan mijn bord."
    Ik liep met de jongens naar de grote tafels en keek Liam even bezorgd aan toen we langs het bestek liepen. Hij leek... bang? Bang voor wat?
    Ik strekte me uit en keek om me heen, maar ik zag niets wat echt eng zou kunnen zijn... Ach ja.
    Ik schoot in de lach toen ik een mandje muffins zag staan. "Nou, Lou... Ik heb mijn muffin." zei ik lachend, waarna ik een muffin pakte en hem bij mijn eten legde. Alleen zat er geen roze, maar witte glazuur op. Wat een teleurstelling...
    Mijn bord lag eigenlijk niet echt vol. Een beetje broccoli, twee kleine aardappels en dan nog een heel klein stukje vlees. Ik hield niet zo van avondeten, ik had liever ontbijt.


    Reading a good book is like taking a journey.