• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    (Gaat goed met je personages)


    (Jep... Harry is al aan de beterende hand, Louis heeft hem gered.(A) Nog twee te redden.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Uiteindelijk besloot ik toch even om te kijken om te zien hoeveel voorsprong we nog hadden. Verschillende mensen keek ik aan, maar kon eigenlijk niemand zien die ons achtervolgde. Ondertussen was ik ook alweer gestopt met zingen aangezien het toch geen zin meer had en het ook geen goede combinatie was met het rennen. Mijn blik ging weer naar Ariana toen ze vluchtig knikte op mijn zin en toen uiteindelijk een beetje begon met afremmen.
    Als haar woorden tot me doordringen stop ik direct met rennen en keek even rond. 'Probeer een keer diep adem te halen en ga even rustig zitten' zei ik en wees naar een stoel die schuin achter haar stond. Logisch nadenken op een moment zoals deze lukte bij mij nooit. Ik pakte snel het flesje water af van iemand die langs liep en glimlachte even onschuldig. 'Hier dit wil zometeen ook nog wel eens helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Jep... Harry is al aan de beterende hand, Louis heeft hem gered.(A) Nog twee te redden.xD)


    (Louis heeft niet voor niets de bijnaam Superman...al kan die op sommige momenten gewoon niet logisch meer nadenken)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 23:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ariana Joan Grande.

    Je kon niet weten hoe blij ik was dat Louis stopte met rennen! Ja, heel blij. Anders was ik zeker weten omgekieperd...
    Ik slikte en begon te hoesten, ook dat nog. Ik bukte voorover, liet mijn handen op mijn benen steunen en hapte zo naar adem. Ik hoorde dat ik piepte terwijl ik inademde en liep langzaam naar de stoel toe die Louis me aanwees en liet mezelf er rustig op zakken.
    Na een tijdje begon ik weer wat scherper te zien en keek ik Louis weer aan. "Sorry..."
    Ik schudde de rode plukken uit mijn gezicht en zag dat mijn handen trilden. Ach ja... Dat gebeurde.
    Ik wees vrijwel direct het water af en hoestte nog een keertje. "Het gaat wel weer."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson'

    Ik beet op mijn lip als ze ook nog is begon te hoesten. Dit was dus echt niet goed.
    Snel schudde ik mijn hoofd om er met mijn gedachten erbij te blijven en een beetje logisch na te kunnen denken. Ondertussen was ze al naar de stoel gelopen en liep ik naar de stoel die ernaast stond om vervolgens door op te gaan zitten. 'Je hoeft geen sorry te zeggen en de enige die sorry zou moeten zeggen ben ik' zei ik als ze dat na een tijdje zei.
    Ik had gewoon het gevoel dat ik degene was die hier verantwoordelijk voor was.
    Het water zette ik op de grond toen ze het bijna direct af wees. 'Weet je zeker dat het wel weer gaat?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ooh gaat niet goed met little red! :(]

    [Ben ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ben er even. Heb straks nog twee uur en ben rond half vijf weer online.xD)

    Ariana Joan Grande.

    Ik knikte en ademde langzaam in en uit. In, uit, in, uit... Gelukkig werd het wel weer regelmatiger.
    "Waarom moet jij sorry zeggen?" vroeg ik verward. "Je hebt niks verkeerd gedaan."
    Ik stond weer op en knipperde een paar keer, waarna ik twee, kleine cirkeltjes liep en naar Louis knikte. "Ja, het gaat fantastisch."
    Ik glimlachte zwakjes naar Louis en haalde een hand door mijn haren zodat ze niet meer tegen mijn gezicht plakten en schraapte mijn keel. Schor klonk ik gelukkig niet.
    "Ik ga nu iets heel stoms zeggen, maar van ademproblemen krijg ik honger."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waarbij kan Cher zich aansluiten?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    Volgens mij kwam het wel goed tussen Luke en mij. Ik schudden mij hoofd. ''Nee, ik wou juist dat andere bed.'' beantwoorde ik zijn voorstel. Ik deed mijn laatste kleren nog in mijn kast. ''Ik had gewoon gekeken waar nog niks lag dus.. Ja. En het zou mij ook niet echt uitmaken waar ik zou slapen.'' Ik glimlachte. ''Dus,'' begon Lea. ''Wat is jou 'talent' Niall?'' Ze sprak mijn naam, net als veel mensen, niet helemaal goed uit. Ik lachte even. ''Geeft niks, hoor ik wel vaker. Ik ben er al een beetje aan gewend. Maar zingen. Dat is wat ik het liefste doe. Jullie?'' vroeg ik daarna.


    Do what people say you can't.

    Phoebe Tonkin
    Niall dus. Hopelijk sprak ik het goed uit. ''Ik doe graag aan acteren en zingen. En modellenwerk lijkt me wel leuk. Maar mijn stem is nu schor'', mompelde ik. Ik kijk hem grijnzend aan. Niall , was best wel klein. Opzicht wel schattig. Ik grinnikte om de gedachte. Ik begon weer ongeduldig op het ene been naar de andere been te wippelen. ''Ugh , kunnen we niet iets actievers gaan doen? Ik kan het niet uithouden'', mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik knikte en glimlachte zwak toen ze weer wat regelmatiger adem haalde.
    'Ik was degene die teveel energie had en het over een rondje rennen had' antwoordde ik. 'Dan heb je een andere mening dan mij'
    Ik sprong op toen Ariana ook opstond en twee kleine cirkeltjes liep. 'Ben blij dat het het beter met je gaat en we weten ook gelijk dat het iets is wat we niet vaker moeten doen.'
    Mijn energie was wel iets minder geworden dus kon gelukkig wel even stil blijven staan. Ik keek Ariana en grinnikte toen.
    'Stom is het echt niet wat je zegt en dan gaan we toch wat te eten halen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ariana Joan Grande.

    Ik haalde mijn schouders op en keek Louis weer aan. "Ik was degene die mee ging rennen, dus het is mijn eigen schuld."
    Louis sprong op en ik had even de neiging om ook te gaan springen, maar ik hield me maar even rustig. "Maar we gaan nog wel samen dingen doen? Toch?" vroeg ik meteen met een betreurd gezicht.
    Louis grinnikte en ik rolde even met mijn ogen terwijl ik lachte. "We eten pas om vijf uur, over een kleine drie kwartier dus. Zolang ik maar een muffin krijg ben ik al tevreden."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Zit weer eens met AK op de laptop.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik knikte als antwoord op wat ze zie. 'Misschien wel, maar ik voel me nog steeds schuldig dus laten we het er anders gewoon ophouden dat het de schuld van ons beide was. Anders worden we het echt nooit eens'
    Ik hield me zo rustig mogelijk toen ik doorhad dat ze ook de neiging had om te gaan springen. Dat zou niet echt een goed iets zijn. 'Tuurlijk gaan we nog wel dingen samen doen, alleen zullen we niet samen meer rennen' antwoordde ik. 'Ik vind het juist gezellig om dingen te doen.'
    'Dat betekent niet dat er niet iets te eten te halen valt en dan gaan we opzoek naar een muffin'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer