• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    {(krul) haalloo waar kan ik inspringen met Nialler of Puzz???? eennnn heb ik iets gemist?}

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:41 ]


    Do what people say you can't.

    [Phoebe , Lea en Luke zitten in Niall's en Luke's kamer. Lea en Phoebe hebben zich net voorgesteld aan Niall :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CxStylinson schreef:
    Ariana Joan Grande.

    Ik schoot in de lach toen ik Louis overeind zag proberen te komen en keek hem vol medeleven aan. "Inderdaad, let the best win." zei ik, waarna ik mijn linkerbeen naar achteren zette. Ik was links, dus daar zette ik mee af.
    "Vijf uur is etenstijd in de eetzaal, met vork, mes en misschien een lepel." beantwoordde ik Louis' vraag, waarna ik hem grinnikend aankeek.
    Ik knikte grijnzend naar Harry en keek weer voor me. "Helemaal klaar."


    Louis William Tomlinson

    Ik trok mijn shirt weer recht en trok een bedenkelijk gezicht toen ik de streepjes zag. 'Meer kan ik er niet aan toevoegen behalve heel veel succes' zei ik glimlachend, waarna ik zelf mijn rechterbeen naar achteren zette.
    'Okeey dat is iets wat ik nog niet wist, maar er zijn nog wel meer dingen die ik niet weet. Net als wat een lepel, mes en vork is' zei ik lachend. Mijn blik gaat van Ariana naar Harry en schudde mijn hoofd toen. Ik liep naar hem toe en woelde door zijn haar. 'Sorry Hazz maar dat was gewoon noodzakelijk' zei ik met een onschuldige glimlach, waarna ik vrolijk terugliep en weer in dezelfde houding ging staan. 'Nu kunnen we beginnen'

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AgentP schreef:
    {(krul) haalloo waar kan ik inspringen met Nialler of Puzz???? eennnn heb ik iets gemist?}


    (Voor Niall, zie pagina 2, Lea van dit topic en pagina 19, Luke van vorig topic)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (zit in restaurant, maar wacht tot toetje. Ik zat dus zo met groot menu en toen heb ik ook nog restjes van mijn ouderd en zus genomen, je had dat personeel morten zien kijken xD)

    {-late reactie-Okeee }
    Niall James Horan
    Ik stond net mijn koffer uit te pakken toen ik vanuit een ooghoek 2 meiden en een jongen zag binnen lopen. ''Hoi.'' mompelde ik meer in mezelf. Pas toen ze begonnen te praten keek ik op. ''Hallo? Ben jij Niall?'' vroeg de jongen met donker haar. Ik knikte. ''Ja dat ben ik.'' zei ik daarna. Het meisje met donker lang haar, wat ze allebei een beetje hadden, stelde zich voor als Lea. Het andere meisje stelde ze voor als Phoebe, en de jongen heette Luke. ''Wacht, Luke. Ben jij mijn kamergenoot toevallig?'' merkte ik ineens op. Ik bekeek hem van top tot teen. Het leek mij wel een aardige gozer, maar misschien heb ik dat wel mis.


    Do what people say you can't.

    Luke Bilyk
    'Juist, dat ben ik!' zeg ik vrolijk en ik kijk de blonde jongen even vriendelijk aan. 'Oh ja, ik had al een bed en een kast gekozen, maar als jij die wil dan ruim ik mijn spullen wel over hoor.' stelde ik voor. Toen ik mijn koffer uit aan het ruimen was was Niall er nog niet, dus ik had alvast een kast en een bed gekozen, maar misschien wilde hij die wel. Dan zou ik mijn spullen zonder moeite overzetten. Ik kon hem maar beter te vriend houden, want ik moest nog 4 jaar met hem op een kamer zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lea Michele Sarfati

    Volgens mij was Niall wel aardig, dat hoopte ik in ieder geval voor Luke. De blonde jongen leek geen gemene idioot die alleen maar mensen dwars zat, zoals sommige jongens die ik kende. Hij zat alleen helaas ook niet bij mij in de klas, maar ik probeerde niet in een doemdenkende pessimist te veranderen voor ik mijn klasgenoten had ontmoet en dacht er dus maar niet meer aan.
    'Dus, wat is jouw "talent", Niall?' Ik merkte weer dat ik zijn naam heel vaag uitsprak en lachte er zachtjes om. 'Sorry hoor, maar hoe hoor je je naam eigenlijk uit te spreken?'


    Happy Birthday my Potter!


    Zac Efron.

    Voor 2 minuten lang zei ik niets, simpelweg omdat ik probeerde uit te vinden wat ze net had gezegd.
    "Wel uh" begon ik, "Goed, ik ben waarschijnlijk te dom maar ik snap het niet" lachte ik, "Ik had gewoon veel meisjes al vriendinnen en die werden dan na een jaar ofzo wel eens iets meer, kon ik niets aan doen".
    Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte.
    "Hé, sorry, maar ik ga echt wat gaan slapen, ik zie je nog wel" zei ik waarna ik rechtstond en naar mijn kamer liep.

    [Sorry, de vriendin vanme broer is hier dus ik moet naar beneden.]

    [Ook sorry van mij, moest even broer helpen inpakken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Na tien minuten stond ik ook op en liep ik soepel naar binnen. Nog even klopte ik het gras van mijn kleren 'Jongens snappen niks' lachte ik in mezelf. Vrolijk liep ik door de gangen. Nee, mijn kleren waren niet gewaagd, het was gewoon vrolijk. Onder mijn wimpers door keek ik naar groepjes, kijkend of ik ergens bij kon staan. Ik wilde graag vrienden maken. Tot nu toe zag ik niemand, dus ik verkende de begane grond, maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik reageer zo wel, moet eerst 1 hoofstuk lezen. moet morgen boek uithebben :/]

    quin98 schreef:
    [ik reageer zo wel, moet eerst 1 hoofstuk lezen. moet morgen boek uithebben :/]


    [Welk boek?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Zusjes in bad stoppen, huiswerk maken, zusjes eruit en broertjes erin, ondertussen zelf douchen, ik eruit en broertjes eruit, ze in bed stoppen, Voor mezelf eten koken, eten opeten, tassen inpakken voor broertjes en zusjes, kijken of ze slapen, omkleden, honden buitenlaten, katten binnenlaten, honden binnenlaten, boeken uitzoeken voor morgen, geld voor mezelf klaarleggen, tanden poetsen en dan naar bed]


    [Alles herhaalt zich opnieuw, en gelukkig kom ik niet zoveel te kort om ik kan het morgen allemaal inhalen. Ben om 11:45 uur al uit, veel uitvaluren. Maar ben om half een thuis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    (...)

    [Welk boek?]


    [lover boy]