• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    ''Hmm..misschien moet ik dat van tevoren maar doen zodat dat ook niet meer kan' zei ik glimlachend en knikte doen. 'Dankjewel is het enige wat ik er dan nog over kan zeggen. Natuurlijk zal ik er wat meedoen en laat ze echt niet liggen. Het is wel weer wat anders dan mijn gympen en het loopt eigenlijk niet zo slecht ook' gaf ik toen eerlijk toe.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Het maak echt niet uit en je kwam echt niet gemeen ook de hoek. Maar dat weet je nu inderdaad ook weer' zei ik glimlachend. 'Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennette McCurdy

    'Oh oke, ik kom dalijk wel weer terug, Cher' glimlachte ik naar haar en ik stond op, waarna ik links ging en een rooster in mijn handen kreeg. Een man begeleidde me rond en ik zette mijn spullen in mijn kamer. Ik had geen idee of iemand er zat, maar ik liep weer naar Cher. Vriendelijk ging ik zitten en ik stelde voor om de Glee versie van Don't stop believin' te doen.


    Say you love me, as much as i love you.

    CxStylinson schreef:
    Liam James Payne.

    Ik knikte even. "Misschien zijn ze gewoon gestopt om ons te plagen of zo..." mompelde ik, hopend dat ik toch mijn gelijk kreeg. Liever dat als dat ze straf hadden.
    Ik keek Harry eventjes aan. "Ja, dat snap ik wel... Ik heb ook weinig gegeten, maar ik mocht niet weg voordat ik een halve kom cornflakes had weggewerkt. En dat nog wel met een vork..."
    Ik zuchtte opgelucht, maar zacht. "Goed. En dat lijkt me wel toepasselijk, ja. Maar je weet niet wat er is gebeurd, dus ik zou dat maar niet zo snel zeggen."


    Harry Edward Styles

    'Tja dat zou natuurlijk ook nog kunnen' mompel ik, al denk ik zelf van niet. 'Waarom met een vork?' vroeg ik verbaast en grinnik toch ook even. Waarom zou je nou cornflakes eten met een vork? dat ging toch niet? 'Oké, dat is natuurlijk waar, dus ik zal niet gelijk raar gaan reageren of zo, laten we nu maar gaan dan' zei ik met een glimlach en begon langzaam te lopen. Toen ik bij de trap stond deed ik een paar stappen naar beneden en zag daar Ariana en Louis. 'Boobear! Little red!' riep ik en liep veder de trap af. ' Waarom duurde het zo lang?' vroeg en keek ondertussen even naar Liam. Daarna richten ik mijn blik weer op de twee. Ik was blij dat ik ze zo zag, tenminste niks mis, zo zag het eruit dan.

    [Ehm, Glee bestaad daar niet want Lea Michele zit erin. Maar het kan gewoon A capella]

    Cher Lloyd

    Ik knikte en ging klaarzitten, met mijn uitdrukking wat geconcentreerd. 'Begin jij of ik?' vroeg ik d'r. Ik mocht Jennette wel. Was hier dan niemand Brits? En zo ja, had hij of zij ook een hekel aan een accent? Ik wel, maar je weet maar nooit.

    [Beetje kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Love there are at least two more british people.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Dat weet Cher niet >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Daarom moet ze die een keer ontmoeten.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    N4I5 schreef:
    Marcus Butler.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Jij bent zo'n slecht persoon, serieus !". Ik keek hem nepboos aan en sloeg mijn armen over elkaar. Normale gesprekken konden we niet echt hebben, sorry daarvoor, ik deed echt mijn best, maarja. Met Finn lukte dat gewoon niet. Ik typte vlug iets op Twitter over het feit dat Finn me pest.
    "Nu is het niet meer Finn Finn the better twin" zei ik toen ik alle reacties las. Ik stak mijn tong uit naar hem en gaf hem een duwtje.



    Finn Harries

    Met een hoop kabaal viel ik neer op het bed. Zogenaamd door de enorme duw die Marcus mij gaf. Ik wreef echter wel pijnlijk over mijn achterhoofd die daadwerkelijk hard tegen de bedbodem was geklapt. "Dat was best pijnlijk." zie ik peinzend terwijl de wazige vlekken voor mijn ogen weer langzaam helder werden. Op het laptop scherm bleven tweets verschijnen over Marcus en mij. Ik had hem graag willen terug kaatsen dat de fans mij toch altijd leuker dan hem zouden vinden. Maar door recente gebeurtenissen had ik dat maar niet gedaan. Want zonder dat Marcus het zelf toe wilde geven, wist iedereen dat hij een heel klein hartje had.

    [Geen idee of je deze al had beantwoord maar ik heb niks voorbij zien komen.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Oh sorry, en ik stem in met Brooke. Ik heb inderdaad gelezen dat Cher niemand anders dan Zac en Jennette heeft ontmoet]

    Jennette McCurdy

    'Jij begint' glimlachtte ik naar d'r. Ik begon met "ta" en grijnsde ondertussen. Don't stop believin' was mijn lievelingsliedje. Cher keek nogal geconcentreerd, wat er grappig maar gelijk ook een beetje schattig bij haar eruit zag. Ookal had ze make-up op, hakken aan en blote kleding aan, ze leek geen 16. Ze leek net een meisje die nog jong was en wiens droom groot was. Ze kon een paar maanden jonger zijn, of ouder. Maar zelf was ik ook niet bepaald iemand die op een zestienjarige leek.


    Say you love me, as much as i love you.

    [Ik heb niet echt een kans gehad, maargoed. Ik ga mijn broer wegbrengen en daarna heb ik eindelijk even een avondje voor mezelf, vanwege dat mijn moeder zich niet lekker voelt en thuis is. 'K heb de hele Twilight serie al klaarliggen, en ik kijk wel tot hoe ver ik kom. Tot morgen]

    Cher Lloyd

    Blij begon ik met zingen, toen Jennette bij het stukje aan was gekomen. 'Just a small town girl, livin' in a lonely world. She took the midnight train goin' anywhere. Just a city boy, born and raised in south Detroit. He took the midnight train goin' anywhere' zong ik. Daarna stapte ik over op a capella en liet Jennette zingen, wiens stem zeker verhelderd zou zijn omdat je het al zo kon horen. Als ik een liedje moest kiezen, zou ik voor Some Nights gaan. Maar Don't stop believin' stond ook op mijn lijstje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lea Michele Sarfati

    'Stel iets voor en de rest doet vast wel met je mee,' beantwoorde ik het ongeduldige gedrag van Phoebe rustig en ik richtte mij weer tot Niall. Ik vond kennis maken best belangrijk. Ik wilde niet weer eindigen als lelijke freak van de school of zo.
    'Ik zing, dans en acteer graag. Eigenlijk dus gewoon musical,' vertelde ik en ik keek Niall weer nieuwsgierig aan. 'Zing je pop, of iets anders? Zou je misschien wat willen zingen? Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig. Ik wil je niet dwingen of zo hoor. Als je het niet wilt, moet je dat gewoon zeggen.' Ik was echt heel benieuwd naar zijn stem en stijl, maar wilde ook niet opdringerig overkomen en bovendien moest hij alleen zingen als hij dat wilde.


    Happy Birthday my Potter!

    Ariana Joan Grande.

    Ik keek Louis grijnzend aan. "Dat is inderdaad handig, en het is graag gedaan."
    Louis die op hakken door de school ging lopen, geniaal. Als ik een jongen was geweest had ik het hem niet nagedaan, zelfs niet met mijn lengte. Nou, misschien... Maar niet de hakken die Louis nu aanheeft, die zijn niet echt heel mannelijk. Zeg maar...
    Ik glimlachte zwakjes. "Goed dan, we zullen wel zien hoe het verder gaat."
    Ik keek nieuwsgierig op toen ik mijn bijnaam hoorde en zag Harry en Liam staan en ik glimlachte.
    Op de vraag die Harry stelde fronste ik eventjes. "We kwamen mijn en dus ook jou mentrix tegen, renden van haar weg en toen kreeg ik last van een klein ademprobleempje. Maar alles is goed, nu." legde ik uit.

    Liam James Payne.

    Ik keek Harry even aan en zuchtte. Dit was al de zoveelste persoon die begon te lachen om mijn fobie voor lepels... Ach, ik was het wel gewend. "Ik eet cornflakes en ijs met een vork omdat ik bang ben voor lepels. En nee, soep niet. Soep drink ik gewoon uit een mok."
    Zo, dat was ook weer duidelijk, hopelijk...
    Ik liep achter Harry aan en natuurlijk kwamen we Louis en Ariana tegen, die rustig met elkaar stonden te praten. Ik keek Ariana even bezorgd aan toen ze zei wat er gebeurd was, maar gelukkig was alles goed gekomen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles

    Ik keek Liam aan en knikte een beetje verbaast. 'Bang voor lepels...' mompelde ik. Ik snapte niet echt wat er zo eng was aan lepels maar het zal wel. 'Dan hoop ik maar voor je dat we nooit soep te eten krijgen heer uit een schotel' zei ik en grinnikte even en keek hem daarna aan. 'Sorry ik zou er niet meer om grinniken' zei ik gelijk daarna. Daarna keek ik naar Ariana en luisterde naar haar uitleg. 'Ow wees blij dat ze je niet te pakken heeft gekregen dan, en weet je zeker dat alles goed gaat?' vroeg ik terwijl er een klein beetje bezorgdheid in mij stem te horen was. 'En heb jij het overleefd op die kill dingen?' vroeg ik lachend aan Louis.

    Louis William Tomlinson

    'Oke dan moet ik dat maar eens onthouden en alsnog bedankt ik je' zei ik met een grijns.
    Ik keek Ariana aan en eigenlijk werd met al snel duidelijk waar ze over nadacht. 'Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet echt normaal ben en het maak me allemaal niet meer uit ook. Dit is nu eenmaal hoe ik ben'
    Ik opende mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer als iemand mijn bijnaam roept. 'Wie durf mij zo...oh hello' zei ik en al snel glimlachte ik weer. 'Dat is inderdaad wat er is gebeurd' zei ik na wat Ariana zei en knik toen ik de vraag van Harry hoorde. 'Ja eigenlijk wel, maar ben ook gewend om op die dingen te lopen'

    (Ik ga me heel even omkleden en reageer erna met Lou op Harry in de andere rpg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer