• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jennette McCurdy

    'A singer in a smokey room. A smell of wine and cheap perfume. For a smile they can share the night. It goes on and on and on and on' Bij het laatste stukje werd mijn stem hoger en werd het langer. Ik sloot mijn ogen en een glimlach kwam op mijn gezicht toen ik merkte dat Cher en ik nu samen moesten. Best wel raar, een Amerikaans accent en een Brits accent, samen. Maar ook wel mooi.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:02 ]


    Say you love me, as much as i love you.

    Cher Lloyd

    'Strangers waiting, up and down the boulevard. Their shadows searching in the night. Streetlights people, living just to find emotion. Hiding, somewhere in the night' zongen we hoog samen. Het was een beetje slordig zonder muziek, maar tenminste wat. Expres sloegen we een stukje over, zodat we erna konden stoppen. 'Don't stop believin' Hold on to the feelin' Streetlights people. Don't stop' lachte ik. Een vrolijke twinkel kwam in mijn ogen. Jennette was superaardig en kon mooi zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    Ik stemde met Lea in over wat we konden doen. Ik was nooit echt super in het bedenken van plannen. ''Ik zing, dans en acteer graag. Eigenlijk dus gewoon musical.'' beantwoordde Lea daarna mijn vraag. ''Zing je pop, of iets anders? Zou je misschien wat willen zingen? Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig. Ik wil je niet dwingen of zo hoor. Als je het niet wilt, moet je dat gewoon zeggen.'' vroeg ze daarna. Ik knikte en begon daarna Good Time te zingen. Ik keek haar aan. ''Wat vond je?'' vroeg ik terwijl ik naar mijn schoenen keek.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 15:08 ]


    Do what people say you can't.

    Lea Michele Sarfati

    Ik genoot van de stem van Niall. Hij had echt zo'n boy band stem en ik kon er dan ook nog wel inkomen dat hij bekend zou worden en gelijk hordes meisjes achter zich aan zou krijgen. Best vreemd eigenlijk om op een school te zitten waar je dat van mensen kan verwachten. Ik bewoog mijn hoofd een beetje heen en weer op de muziek en langzaam ging de rest van mijn lichaam automatisch mee.
    Toen hij klaar was met zingen, keek hij mij aan. 'Wat vond je?' Zijn blik ging naar zijn schoenen. Ik was lichtelijk verbaasd over zijn verlegenheid, want hij was echt goed!
    'Vet goed! Je hebt echt zo'n leuke boy band stem. Wedden dat als jij hier klaar ben je echt zo'n jongen wordt waar alle meisjes achteraan rennen,' zei ik lachend.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan

    ''Vet goed! Je hebt echt zo'n leuke boy band stem. Wedden dat als jij hier klaar ben je echt zo'n jongen wordt waar alle meisjes achteraan rennen,'' Mijn hoofd schoot weer omhoog. ''Echt?'' Ik glimlachte even. ''Dankje.'' Mijn stemming sloeg over van verlegen naar super vrolijk. Vrolijk begon ik te springen. ''Nu jullie wat doen!'' riep ik. Ik lachte even in mijzelf. Ik was nu eigenlijk een beetje een kleuter. Maar was ben ik. Een Ierse lepperchaun, zoals sommige mij noemden. Volgens mij keek ik hier heel anders tegen op dan de rest. Maar dat kon later nog wel veranderen, bij het serieuze werk, dacht ik dan.


    Do what people say you can't.

    Lea Michele Sarfati

    Ik moest lachen om de vrolijke reactie van Niall. Sommige mensen waren zo makkelijk blij te maken, heerlijk. Ik zette geschrokken een stapje achteruit toen hij begon te springen. 'Nu jullie wat doen!' riep hij vrolijk.
    'Ik dacht dat het nooit gevraagd ging worden,' zei ik met een gespeelde zucht, waarna ik grijnsde. Ik zocht eigenlijk al sinds de nogal ongemakkelijke ontmoeting met Phoebe een rede om te zingen. 'Wil je vrolijk, verdrietig, meer musical-achtig, of wil je iets samen zingen?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Het is hier pittig stil :') Leuk nieuw plaatje trouwens, AgentP!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ben er weerr ;D Ben net naar de stad geweest , nieuwe paarse jeans en GB'se vlag als sjaal :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Hm... Ik denk dat ik de tijd wat ga doorspoelen, dan kan iedereen weer schrijven en hangt niemand meer vast. Geef me heel eventjes.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [doe anders tot het eten, dan kan iedereen ze naar de eetzaal sturen?]

    (Je hoeft denk niet eens door te spoelen als je zegt dat het tijd is om te eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Het is hier pittig stil :') Leuk nieuw plaatje trouwens, AgentP!)


    [haha thank youu (:}


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan

    ik dacht na. ''Sowieso een vrolijk liedje, want ik ben ook vrolijk. of een vrolijk muscial-liedje. En nee, jij moet zingen want ik deed dat net ook alleen!'' zei ik. Ik begon honger te krijgen. Ik keek in mijn koffer waar nog een pakje koekjes lag. Ik haalde hem uit mijn koffer en maakte hem open. Snel stopte in een koekje in mijn mond. ''Whi hij wer whook heen?'' vroeg ik met volle mond en stak het pakje naar haar uit.


    Do what people say you can't.

    (Ja, het kan wel. Maar of je veel kunt onder het eten vraag ik me af... Ach ja.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is nu 17.00. Tijd om te gaan eten dus. Iedereen is aangekomen op de school en heeft zijn/haar kamer al bekeken.


    Reading a good book is like taking a journey.