• Dinsdag. Vanaf vandaag begint iedereen met zijn of haar lessen. Je tussenuren kun je doorbrengen met klasgenoten, maar ook met andere leerlingen. Als je het hele verhaal van indelingen en roosters zoekt vind je ze hier.


    Dagplanning dag 1.
    Vandaag is een kennismakingsdag met leerlingen, mentoren en de school wordt verkend. Er wordt uitleg gegeven over de roosters, kamers, les-, eet- en bedtijd en nog andere dingen die je zou moeten weten op deze school.
    Om 10.00 wordt je verwacht in de grote aula. Deze kun je vinden als je de school binnenloopt en direct naar links gaat. Daar wordt je rooster uitgereikt en je wordt door je mentor rondgeleid in de school. Daarna krijg je van je mentor een kaartje met je kamernummer. De koffers zijn al op je kamer gezet en je hoeft alleen nog maar een bed uit te kiezen en je spullen in te ruimen.
    Om 17.00 worden jullie verwacht in de grote eetzaal op de begane grond. Deze vind je meteen als je de trappen afloopt.
    Om 22.00 worden alle lichten op de gangen, lokalen, aula en eetzaal uitgedaan en ben je verplicht om naar bed te gaan. Om 23.00 wordt er gecontroleerd of iedereen zijn lichten uit heeft en daadwerkelijk gaat slapen. De lessen komen dus op maandag te vervallen.

    Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes.
    - Ariana Grande. CxStylinson
    - Victoria Justice. ZaynxVain
    - Cher Lloyd. Eenhoornpoep
    - Perrie Louise Edwards. AgentP
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MattyBgirl
    - Phoebe Tonkin. Curlies
    -

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHazzaStyles
    - Finn Harries. Adores
    - Luke Bilyk. Depay
    - Harry Styles. quin98
    - Niall Horan. AgentP
    - Liam Payne. CxStylinson
    - Zac Afron. Lifeisajoke
    - Marcus Butler. Lifeisajoke

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ariana Joan Grande.

    Ik schoot in de lach. "Wil je ze hebben soms? En oké, ik noem je niet meer schattig... Lief en charmant, is dat iets?"
    Ik schudde mijn hoofd. "Een puppy is schattiger dan jou."
    Louis zei weer iets waarop ik knikte als antwoord. Dit begon saai te worden... Nog even en ik kreeg een hyperactieve bui. Niet dat ik die al niet had, maar dit was pas de mildere vorm.
    "We kunnen hier rechtdoor, dan de trap naar beneden nemen en daar naar rechts. Op het einde van de gang daar draai je om en ren je weer terug naar hier. Zoiets?" vroeg ik, waarna ik grinnikte.
    Ik knipoogde plagend naar Liam en fluisterde mijn plan in zijn oor, waarna ik Louis heel onschuldig aankeek. "Een goed idee, en ik speel nooit vals. Ik beloof het."


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    (ben uit dus reageer zo, even gebakje eten. Me moder is jarig (:)


    (Proficiat.(A) Als ze dat zeggen waar je woont...
    Gebakjes zijn vies.:P Geef mij maar pudding.xD Of vla... Ik weet ook niet hoe jullie dat zeggen. Ik weet het verschil niet.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh , oké.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Gefeliciteerd (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Beetje laat o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Ookal hield ik niet van mijn accent, het was grappig om het te gebruiken. 'In Groot-Brittannië noemen wij dat bedriegers' zei ik met een harde uitspraak op de B. 'Vraag niet naar mijn vriendjes, om ik had er maar een en die spoorde niet' zuchtte ik. 'Waarom zijn jongens zulke.. Urhg's? Niet rot bedoeld' praatte ik druk verder. Een diepe zucht verliet mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Gefeliciteerd -Beetje laat-]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Oeh ja dat pas goed bij dit shirt. Oke daar ben ik je heel erg dankbaar voor..Mhm alles is beter dan schattig behalve vervelend' zei ik lachend.
    Ik trok een pruillip. 'Maar dat is..' begon ik met verdrietig en dacht na. 'Ergens ook wel weer waar'
    Ik liet me langs de muur naar beneden zakken en keek de andere aan. Ik luisterde tegelijkertijd ook naar Ariana en knikte.
    'Klinkt goed en dan doen we dan, maar je weet wel wat je van me vraag om met dit de trappen af te lopen' antwoordde ik grijnzend en wees naar de hakken.
    'Dan is het goed, want anders ga ik ook vals spelen' zei ik met dezelfde grijns nadat ze iets in Liam zijn oor fluisterde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (sorry dat ik niet reageern me achternichtje van 3 is er, ze is evht superschattig en eas even naar speeltuin met haar, reageer als ik thuis ben. Ben op weg terug)

    Harry Edward Styles

    Ik grinnikte en knikte. 'Ja inderdaad kan ik wel heel druk zijn' zeg ik tegen Louis. 'Maar nu jullie weten tot waar te rennen zullen we maar binnen hé' zei ik lachend en keek ze aan. 'Nou klaar staan dan geef ik jullie zo het startschot' zei ik grijnzend. Ik wachten tot ze klaar gingen staan en keek ondertussen even naar Liam. ' Dus wat gaan wij zo doen? of blijven we hier?' vroeg ik hem. 'Owja, we moeten natuurlijk ook zo eten' zei ik en glimlachte. 'Fijn want ik heb wel honger' zei ik met een brede glimlach. 'Hoe laat is het inmiddels?' vroeg ik en kijk daarna de andere aan. 'Al klaar?' vroeg ik ondertussen.

    Louis William Tomlinson

    'Zie je dat ik een gave heb om die dingen te zien. Maar dat maakt het juist gezellig' zei ik grijnzend en probeerde weer te gaan staan. lopen was niet zo'n probleem, maar de rest is toch lastiger dan gedacht. 'Kom maar op is het enige wat ik er nog over kan zeggen'
    Ondertussen stond ik al weer en keek naar Harry als hij over eten begint. 'Eten..waar..wanneer..hoe' waren de woorden, maar echt in staat om een normale zin uit te brengen was ik niet. Vrolijk keek ik even rond in de hoop om wat informatie te vinden. aangezien mijn zinnen..of hoe je het ook kon moeten niet duidelijk was. 'De vraag hoe laat het is kan ik niet beantwoorden' antwoordde ik en knikte. 'Altijd'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ariana Joan Grande.

    Ik schoot in de lach toen ik Louis overeind zag proberen te komen en keek hem vol medeleven aan. "Inderdaad, let the best win." zei ik, waarna ik mijn linkerbeen naar achteren zette. Ik was links, dus daar zette ik mee af.
    "Vijf uur is etenstijd in de eetzaal, met vork, mes en misschien een lepel." beantwoordde ik Louis' vraag, waarna ik hem grinnikend aankeek.
    Ik knikte grijnzend naar Harry en keek weer voor me. "Helemaal klaar."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik ga even bloemen kopen voor mijn moeder, doe maar dat die startschot geeft]

    (Ik ga even eten halen en reageer erna wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer