• Ik verveel me altijd, en covers maken is een hobby van me.
    Helaas kan ik het nog niet zo goed..
    Toch vroeg ik me af, of ik voor iemand een story kon maken. Meestal is die binnen een half uur af.

    Hier een paar voorbeelden. -De meeste van Justin Bieber, omdat ik daar zelf story's over maak maar ik kan ofc ook andere. -











    BieberMalik schreef:
    (...)

    Ik doe het wel in meerdere kleuren voor je, dan kan je zelf kiezen welke jij de mooiste vindt.


    Dankjewel! (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh wauw, I love them! Heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh wauw, I love them! Heel erg bedankt!


    Fijn om te horen & graag gedaan =)

    Niemand meer ?):

    Ik heb een cover nodig voor mijn story . Korte uitleg over de story: Mitchel & Michelle. Mitchel is achttien jaar jong en ontmoet op een zekere dag Michelle, een aardige meid die binnenkort zestien word. Maar Mitchel heeft een geheim, waar niemand wat vanaf weet. Hij kan dingen besturen. Waarneer Michelle de zestien nadert vertoont ze van allerlij rare dingen waardoor Mitchel zich zorgen begint te maken, ze heeft zomaar blauwe plekken. Een dikke bult of een raar plukje haar, langzaam begint haar lichaam te veranderen en krijgt ze net zoals Mitchel een gave. Maar, dat is zeker niet het enigste probleem.Langzaam maar zeker komen de 2 er achter dat ze zielsverbanden zijn, maar er speelt veel meer. Onder andere liefde bij Michelle voor Mitchel.

    Ik zal graag deze foto's erin verwerkt willen hebben, net wat je mooier vind.. En als je wilt kun je er dan een magish tintje aan geven? En als het kan ergens, een klein iets waar een meisje en een jongen elkaar een knuffel geven of een stel handen die elkaar beet houden. Ik wil graag de tekst Mitchel & Michelle er op en daar klein bij: when the magic strarts.

    Deze met Deze
    of
    Deze met Deze
    of
    Deze metDeze
    of
    Deze metDeze
    of
    Deze met deze
    of
    Deze met deze

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 9:02 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    Ik heb een cover nodig voor mijn story . Korte uitleg over de story: Mitchel & Michelle. Mitchel is achttien jaar jong en ontmoet op een zekere dag Michelle, een aardige meid die binnenkort zestien word. Maar Mitchel heeft een geheim, waar niemand wat vanaf weet. Hij kan dingen besturen. Waarneer Michelle de zestien nadert vertoont ze van allerlij rare dingen waardoor Mitchel zich zorgen begint te maken, ze heeft zomaar blauwe plekken. Een dikke bult of een raar plukje haar, langzaam begint haar lichaam te veranderen en krijgt ze net zoals Mitchel een gave. Maar, dat is zeker niet het enigste probleem.Langzaam maar zeker komen de 2 er achter dat ze zielsverbanden zijn, maar er speelt veel meer. Onder andere liefde bij Michelle voor Mitchel.

    Ik zal graag deze foto's erin verwerkt willen hebben, net wat je mooier vind.. En als je wilt kun je er dan een magish tintje aan geven? En als het kan ergens, een klein iets waar een meisje en een jongen elkaar een knuffel geven of een stel handen die elkaar beet houden. Ik wil graag de tekst Mitchel & Michelle er op en daar klein bij: when the magic strarts.

    Deze met Deze
    of
    Deze met Deze
    of
    Deze metDeze

    of
    Deze metDeze
    of
    Deze met deze
    of
    Deze met deze



    Ik ga mijn laptop aan zetten en het voor je proberen (: . Wil je ook je Quizlet-naam erop of nog iets anders?

    BieberMalik schreef:
    (...)
    Aww dankje =) , dat is eigenlijk de enige story die ik schrijf van al die covers bij de voorbeelden, haha (= .
    Maar als je ooit nog een cover nodig hebt, wil ik hem best voor je maken =)

    Ik heb een abo genomen en zou je ook iets willen proberen als ik nog niet zeker ben of ik het gebruik?
    Het is dan natuurlijk wel een beetje zielig voor je werk en tijd.
    Maar als je het zou willen:
    Foto's: 1 2 3 alleen de letters TIME (en de klok)
    Met de titel: Last first kiss
    Kleine tekst: One big lie

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 9:32 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    (...)
    Ik heb een abo genomen en zou je ook iets willen proberen als ik nog niet zeker ben of ik het gebruik?
    Het is dan natuurlijk wel een beetje zielig voor je werk en tijd.
    Maar als je het zou willen:
    Foto's: 1 2
    Met de titel: Last first kiss
    Kleine tekst: One big lie


    Tuurlijk ga ik dat voor je proberen (: & bedankt voor je abo ;D. M'n laptop is ni aan 't opstarten, maar hijs een beetje traag vandaag ): , maar de cover komt sws (:

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Tuurlijk ga ik dat voor je proberen (: & bedankt voor je abo ;D. M'n laptop is ni aan 't opstarten, maar hijs een beetje traag vandaag ): , maar de cover komt sws (:

    Oké, dankjewel ik pas mijn bericht zo nog even aan, want ik ben iets vergeten erbij te zetten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Voor Underwood:






    Zelf ben ik het meest tevreden met de laatste, maar ik weet niet welke jij het mooist vindt. Het "magische" tintje eraan is volgensmij niet gelukt..

    Even mijn topics
    Ik ga er eentje aanvragen , maar ik ga er even aan schrijven x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor Croix.





    Ik weet niet of je ze mooi vindt.. Het was lastig doordat het 'kus' plaatje zegmaar, echt precies de hoofden was en de lijnen verder recht waren - waardoor niet het hele hoofd erop kwam. Maar oke, hopelijk is het gelukt [:

    Curlies schreef:
    Even mijn topics
    Ik ga er eentje aanvragen , maar ik ga er even aan schrijven x


    Sorry, wat bedoel je?x

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Sorry, wat bedoel je?x


    Dat ik er nu eentje ga aanvragen :Y)
    Maar ik wilde nog een hoofdstuk schrijven voor mijn verhaal haha ;')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BieberMalik schreef:
    Voor Underwood:






    Zelf ben ik het meest tevreden met de laatste, maar ik weet niet welke jij het mooist vindt. Het "magische" tintje eraan is volgensmij niet gelukt..


    Jammer :3 Maar toch vind ik de onderste erg gaaf, maar kan je die handen weg halen?


    I'm a fighter, let me go.