• Ik verveel me altijd, en covers maken is een hobby van me.
    Helaas kan ik het nog niet zo goed..
    Toch vroeg ik me af, of ik voor iemand een story kon maken. Meestal is die binnen een half uur af.

    Hier een paar voorbeelden. -De meeste van Justin Bieber, omdat ik daar zelf story's over maak maar ik kan ofc ook andere. -











    Wel, ik heb wel een hele simpele opdracht voor je (: gewoon een paar titels in andere stijlen uitproberen op één foto. Heb je daar zin in?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wel, ik heb wel een hele simpele opdracht voor je (: gewoon een paar titels in andere stijlen uitproberen op één foto. Heb je daar zin in?


    Tuurlijk (: ,
    welke foto's & welke titel ?

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Tuurlijk (: ,
    welke foto's & welke titel ?




    Enkel deze foto en de titel is 'Zomerhitte'. Je mag zelf kiezen wat je met de titels doet of hoeveel je er uit probeert ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)



    Enkel deze foto en de titel is 'Zomerhitte'. Je mag zelf kiezen wat je met de titels doet of hoeveel je er uit probeert ^^


    Haha oke (:
    & is er nog een speciaal zinnetje wat je erop wilt hebben, wat het verhaal achter het plaatje samen moet vatten, of bijvoorbeeld je Quizlet-naam erop & wil je alles op een plaatje of wil je zegmaar, dit plaatje een paar keer en op ieder plaatje een andere letterstyle zegmaar. ?

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Haha oke (:
    & is er nog een speciaal zinnetje wat je erop wilt hebben, wat het verhaal achter het plaatje samen moet vatten, of bijvoorbeeld je Quizlet-naam erop & wil je alles op een plaatje of wil je zegmaar, dit plaatje een paar keer en op ieder plaatje een andere letterstyle zegmaar. ?


    Ja, ik wil mijn naam er nog op (Bes Ceyssens), maar kleiner dan de titel liefst. Als je een geschreven letterype vindt zou dat geweldig zijn ^^ mijn verhaal gaat over een zomerliefde in 1940, die brieven naar elkaar schrijven, vandaar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, ik wil mijn naam er nog op (Bes Ceyssens), maar kleiner dan de titel liefst. Als je een geschreven letterype vindt zou dat geweldig zijn ^^ mijn verhaal gaat over een zomerliefde in 1940, die brieven naar elkaar schrijven, vandaar (:



    Ik heb er vier voor je, ik weet niet welke je de leukste vind (:




    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 20:07 ]

    Oehh, ik vind ze leuk! Zou je nog iets kunnen aanpassen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oehh, ik vind ze leuk! Zou je nog iets kunnen aanpassen?


    Ja tuurlijk (: , wat wil je veranderd hebben ?

    Ik hou van de titel: A winter with melted snow.
    Ik heb jammer genoeg op dit moment geen cover nodig :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    Ik hou van de titel: A winter with melted snow.
    Ik heb jammer genoeg op dit moment geen cover nodig :c



    Aww dankje =) , dat is eigenlijk de enige story die ik schrijf van al die covers bij de voorbeelden, haha (= .
    Maar als je ooit nog een cover nodig hebt, wil ik hem best voor je maken =)

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk (: , wat wil je veranderd hebben ?


    Ik zou graag de laatste cover gebruiken, maar dan dat kleine tekstje van 'a story about loveletters, summer of 1940' weg en mij naam iets groter en rechtsonder de titel (:
    Als dat kan natuurlijk!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik zou graag de laatste cover gebruiken, maar dan dat kleine tekstje van 'a story about loveletters, summer of 1940' weg en mij naam iets groter en rechtsonder de titel (:
    Als dat kan natuurlijk!


    Wil je - je naam wel wit, of zwart of een andere kleur ?

    BieberMalik schreef:
    (...)

    Wil je - je naam wel wit, of zwart of een andere kleur ?


    Goh.. wat denk jij dat het mooiste is?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Goh.. wat denk jij dat het mooiste is?


    Ik doe het wel in meerdere kleuren voor je, dan kan je zelf kiezen welke jij de mooiste vindt.

    Frodo schreef:
    (...)

    Goh.. wat denk jij dat het mooiste is?


    Groen/Blauw/Wit




    Wit.



    Zwart