• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    Ik heb mijn crush uitgelacht omdat hij een lekke band had en gezegd dat hij moest lopen.. Terwijl hij al 20 min moet fietsen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik mis je. Meer kan ik niet zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat mij aub mijn diploma snel halen zodat ik fulltime kan werken! Ik wil geld ._.


    -

    Wat is dit weer een geweldige dag <3 ik houd van de Ibizaanse zon ^.^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 15:47 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo blij dat ik je gister toevallig tegenkwam! <3
    En nog blijer dat we eindelijk een keer een romantisch weekend samen weg gaan. Telefoon uit en helemaal niemand anders.
    En toen je zei dat we snel een huisje voor onszelf moeten gaan zoeken maakte je mijn hele week weer goed!
    Ik ga je donderdag lekker in de watten leggen, beginnend met lekkers bakken. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je was het niet eens van plan te zeggen dat je niet meeging, je bent zélf onrespectloos, ondankbaar en arrogant - niet alleen naar mij, maar ook naar mijn ouders. Je hebt mij teleurgesteld en ik heb een kant van je leren kennen die ik nooit heb gezien. Je bent hypocriet en kunt niet tegen kritiek, denk daar maar 's over na voor je zegt dat je de enige bent die boos mag zijn en je zegt dat ik chagrijnig was terwijl ik zo vaak naar jouw chagrijnige kop moet kijken en ook niet zeik. Pff!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen gooide ik thee over mijn laptop heen.. Gelukkig doen de toetsen het nu wel weer goed. Maar god, wat schrok ik. Een nieuwe laptop kan ik niet even betalen ._.


    -

    Balance schreef:
    En toen gooide ik thee over mijn laptop heen.. Gelukkig doen de toetsen het nu wel weer goed. Maar god, wat schrok ik. Een nieuwe laptop kan ik niet even betalen ._.


    Oh god, dat ken ik! Ik heb van de zomer thee op mijn vader's iPad gegooid, super stom. Ik zag het scenario al voor me...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat het goed met hem gaat.


    Caution first, always.

    Woehoe , DIY


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat was zooo lief van jou vandaag he... :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Seks in RPG's is leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, kan niet wachten tot de 10e, dan ga ik mijn gitaar bestllen ^^

    (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Fuck this!


    26 - 02 - '16