• Dit is nu al weer de zoveelste dag dat ik huilend achter de laptop zit na een schooldag. De voornaamste reden is dat mijn humeur snel verpest raakt door de klas waar ik in zit. Die klas is vaak druk en doet moeilijk. Na schooltijd zit ik in een bus die altijd druk is. Een aantal kinderen pesten mij vanwege mijn nieuwe jas. Mijn oude, die eigenlijk nog best wel nieuw was, is namelijk kapot gegaan door een fabrieksfoutje. Ik kreeg een nieuwe terug en daar pesten ze mij dus mee. Ik kan dat gewoon niet hebben na een hectische schooldag. Ik ben er nu dan ook vreselijk klaar mee dat dit continu gebeurd )):

    Can someone cheer me up.


    26 - 02 - '16

    Ik herken het. Vorig jaar had ik geen leuke klas en nu heb ik gelukkig een aardige, nog steeds druk maar veel rustige klas.
    Sterkte c:!
    Nog vergeten:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:58 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Awh, ik heb een kluster en dat betekend dat je verschillende klassen hebt en ik snap helemaal wat ej bedoelt met een veel te drukke en moeilijke klas (cat)
    Wat is er mis met je nieuwe jas dan? Hm?



    Pretty is just a pretty word.

    Wat.. waarom pesten ze je met een nieuwe jas? Dat is wel een heel laag niveau.


    everything, in time

    Ah, dat is echt lullig. En waarom pesten ze je met je nieuwe jas? Dat is toch niet iets om iemand mee te pesten, of ligt dat nou aan mij.
    EN EEN GROTE *CYBERHUG* VOOR JOU. (:


    life is awesome

    Ik durf te wedden dat je nieuwe jas tres fabuleux is! Het beste advies wat ik je kan geven over je drukke klas is gewoon je eigen ding doen en die drukke kinderen negeren, anders ga je er continue last van krijgen. Klinkt suf en moeilijk, maar ik heb ook in een hels klasje gezeten en zo heb ik het overleefd. :)

    *KNUFFFEL* ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Daemon schreef:
    Ik herken het. Vorig jaar had ik geen leuke klas en nu heb ik gelukkig een aardige, nog steeds druk maar veel rustige klas.
    Sterkte c:!
    Nog vergeten:



    Ik heb het ook wel zo, maar bij mij zijn er gewoon een aantal de klas uit waardoor we nog maar met elf zitten. Helaas zit ik inde klusters in een kutklas. Zo'n gaste, toevallig de zoon van mijn mentor, zit steeds papiertjes in mijn haar te gooien. Als hij niet Roodzant had geheten had ik hem allang in mekaar gemept


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Behh, hadden ze ook met mijn korset die ik redelijk vaak aan deed. Ze willen bij mij trouwens nog steeds commentaar hebben op mij, maar ik reageer er dan verder niet op of zo, ik doe gewoon mijn eigen ding.

    Kun je het echt niet tegen je mentor zeggen? Dit is natuurlijk niet leuk.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:03 ]


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.




    *HUG*
    Trek je niks van die jongens aan, ze hebben echt een heel laag niveau. Ik hoop dat het snel ophoud!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben ook een gepest geweest door een stomme jas. Ik was met mijn oma naar de winkel geweest en er lagen jassen aan 50% en ik kreeg die dus, maar iemand anders in mijn klas had ook die jas en toen werd ik dus daardoor gepest.
    Echt laag, ze hadden alleen niet gedacht dat ik best zonder hen kon en ook andere vrienden kon hebben, maar echt leuk was het niet in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?





    HUG! Trek je maar niks aan van zulke lage figuren. Verdienen ze niet. En die jas is juist super leuk!


    You are beautiful, you are love.

    Wat is er dan mis met je jas?
    Ik zag hem laatst op een foto en ik vind hem hartstikke leuk<3
    Ze zijn gewoon jaloers(cat)


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    Wat is er dan mis met je jas?
    Ik zag hem laatst op een foto en ik vind hem hartstikke leuk<3
    Ze zijn gewoon jaloers(cat)


    Ik heb nu een nieuwe jas. Die jas van de foto was waarschijnlijk mijn vorige jas.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    Awh, ik heb een kluster en dat betekend dat je verschillende klassen hebt en ik snap helemaal wat ej bedoelt met een veel te drukke en moeilijke klas (cat)
    Wat is er mis met je nieuwe jas dan? Hm?



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan trouwens wel een foto van m'n jas posten als jullie willen, dan kunnen jullie zelf oordelen of jullie 'm maf vinden of zo.


    26 - 02 - '16