• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    Ik stond op dezelfde plek als Adolf Hitler. Fucking awesome. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Humpffff!!! Ik ben vandaag bijna flauwgevallen en heb bijna over moeten geven bij gym! What happend?? Normaal heb ik dat bijna nooit.... En dan vandaag ineens zo erg?! Heb de halve les niet mee gedaan en bij de les erna 20 minuten later gekomen..:'( wat is er mis?

    Ik haat mezelf. Maar ik vind het belachelijk dat ik mezelf haat omdat ik alles krijg wat ik nodig heb, ouders heb die niet gescheiden zijn, een goede opleiding krijg en eigenlijk gewoon geen goede reden heb om mezelf te haten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 22:23 ]


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Jouw godvergeten fucking kloodviolen fandom drijft onze vriendschap uit elkaar! Waarom zo naïef? Jezus Christus, en je hebt het godverdomme klootviolen kut niet door. Doe je ogen eens open, kind, en ga weg uit je fucking droomwereld want elk redelijk denkend mens heeft door dat hier HELEMAAL niets van klopt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Relax, take it eaaaaaasy! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Relax, take it eaaaaaasy! *O*


    Relativerend x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Relax, take it eaaaaaasy! *O*


    Vrolijkheid! Dat maakt me vrolijk! ;D


    You are beautiful, you are love.

    Yar har fiddle dee dee Being a pirate is alright to me (krul)

    Ik ga morgen zwemmen :3 en het zwembad in de tuin is zo mooi ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Silverlance schreef:
    Yar har fiddle dee dee Being a pirate is alright to me (krul)

    Do what you want cuz a pirate is free, you are a pirate!
    Ahrr.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik begin te voelen dat er kracht binnen in me zit om er overheen te komen. Morgen naar de psycholoog. Misschien gaat het toch echt goed komen.


    Life is hard and then we die

    En me mobiel is alweeer kapooot. Leuk. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    wattefuck , wie belde me net?!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil iemand die nu vakantie heeft en nu vroeg op is.. Met wie ik kan praten :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I'm hungry (cat) Ugh, en ik houd helemaal niet van katten. Volgens mij ben ik allergisch voor ze en ik ben gewoon een hondenmens en somehow komen die beesten altijd naar mìj toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.